Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
michella80 skriver: Er I kommet nærmere et navn!
Er I kommet nærmere et navn!
Nope....Manden nægter at snakke om det
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Uh uh... Nu har jeg det!
JACK
michella80 skriver: Ligesom Viggo Mortensen! Det er ikke dårligt at blive opkaldt efter ham! He he
Ligesom Viggo Mortensen! Det er ikke dårligt at blive opkaldt efter ham! He he
Hehe ja, eller Viggo Sommer som min viggo er opkaldt efter( hans fars ønske) Men jeg kan jo godt lide navnet
Min søn hedder Arthur. Var han blevet en pige ville jeg gerne have kaldt ham Karla
Får vi en dreng mere en gang kommer han nok til at hedde Magne (et navn min kæreste altid har været vild med) eller Emil.
TbCp skriver: Nope....Manden nægter at snakke om det
Åh hvor træls!!! Ja vi har god tid endnu. Vi ved jo så heller ikke hvad der venter os endnu
rikkeregnbue skriver: Uh uh... Nu har jeg det! JACK
Arrrrh Den må du længere ud på landet med
trunte24 skriver: Hehe ja, eller Viggo Sommer som min viggo er opkaldt efter( hans fars ønske) Men jeg kan jo godt lide navnet
Ja det er også fint!
Svenne skriver: Min søn hedder Arthur. Var han blevet en pige ville jeg gerne have kaldt ham Karla Får vi en dreng mere en gang kommer han nok til at hedde Magne (et navn min kæreste altid har været vild med) eller Emil.
Ja Magne!!! Det er så fint et navn!!!! ELSKER det! Manden SKAL bare overtales til det!!!
michella80 skriver: Arrrrh Den må du længere ud på landet med
Ejjjjjjjjjjjjjjj Det er da lidt sødt!
Nå de damer!!!! Mine øjne er ved at være små! Det er hårdt at bage på baby Skriv endelig videre hvis I har flere gode forslag. Jeg tager imod med kyshånd!!!!
Dejlig aften til jer alle
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128