Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
michella80 skriver: Ja og der er heller ikke så mange der hedder Johan! Faktisk så kan jeg også rigtig godt lide navnet John, men det er min kæreste SLET ikke til!
Ja og der er heller ikke så mange der hedder Johan!
Faktisk så kan jeg også rigtig godt lide navnet John, men det er min kæreste SLET ikke til!
John er nu heller ikke lige min kop te Hehe.. Men Johan! Bare få ham overtalt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
TbCp skriver: Århhh jeg ELSKER navnet Magne!!!!Det står på min top 5!Men det vil manden HELLER IKKE have Jeg har DavidMagneFalkeBjørn Nor øverst på min liste
Århhh jeg ELSKER navnet Magne!!!!Det står på min top 5!Men det vil manden HELLER IKKE have Jeg har DavidMagneFalkeBjørn Nor
øverst på min liste
Jeg synes også Falke er et vildt sejt navn!!! Det ville faktisk også passe godt med Carla synes jeg!
rikkeregnbue skriver: John er nu heller ikke lige min kop te Hehe.. Men Johan! Bare få ham overtalt
Ja nu er der efterhånden et par gode forslag!
ja eller Johannes
michella80 skriver: Jeg synes også Falke er et vildt sejt navn!!! Det ville faktisk også passe godt med Carla synes jeg!
Ja det er SÅ godt!!!
Sille86 skriver: Min søn hedder os Johann med to nn'er smiler der er ikke mange som hedder det indenfor de sidste par år...
Min søn hedder os Johann med to nn'er smiler der er ikke mange som hedder det indenfor de sidste par år...
Nej det har jeg heller ikke set før
TbCp skriver: Ja det er SÅ godt!!!
Er I kommet nærmere et navn!
michella80 skriver: Ja nu er der efterhånden et par gode forslag!
Hehe
Maja88 skriver: ja eller Johannes
Ja, det er også sødt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128