Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
banditten2011 skriver: Ej hvor sjovt min morfar hedder det til mellem navn og hans far hed Martinus og hans far hed Marinus hehe.. syntes os det er rigtig sødt
Ej hvor sjovt min morfar hedder det til mellem navn og hans far hed Martinus og hans far hed Marinus hehe.. syntes os det er rigtig sødt
Ok! Ja det er bare rigtig fint! Og meget specielt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Hahahahah, ja det lyder uheldigt
Hahahahah, ja det lyder uheldigt
Meget!
Min søn hedder Johannes(tror ikke der er så mange med det navn) ellers synes jeg Bertram er super sødt
Azur
Milo
Simeon
Severin
Enok
Olander
Ares
Ian
Neo
Leopold
Ansgar
Absalon
Sverre
Lavrans
Harald
Leonel
Petrus
Ask
Herman
Per
Marcelius
Tonius
Kornelius
En liste i tilfældig rækkefølge. Håber, den kan give lidt inspiration.
michella80 skriver: Ok! Ja det er bare rigtig fint! Og meget specielt!
Jaah rigtig specielt.. kæresten har heller ikk vent sig helt til det i nu
michella80 skriver: Meget!
Albert, Alvin, Johan, Johannes eller Sylvester Som jeg dog bliver ved
Zibi_84 skriver: Min søn hedder Johannes(tror ikke der er så mange med det navn) ellers synes jeg Bertram er super sødt
Jeg har tænkt lidt på den ultrakorte udgave af det navn: Jon. Eller også Johan!
michella80 skriver: Jeg har tænkt lidt på den ultrakorte udgave af det navn: Jon. Eller også Johan!
Johan
Ciss skriver: Azur Milo Simeon Severin Enok Olander Ares Ian Neo Leopold Ansgar Absalon Sverre Lavrans Harald Leonel Petrus Ask Herman Per Marcelius Tonius En liste i tilfældig rækkefølge. Håber, den kan give lidt inspiration.
Neo og Ask er da total fede navne!!!! Tak!
banditten2011 skriver: Jaah rigtig specielt.. kæresten har heller ikk vent sig helt til det i nu
Ha ha ha ok!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128