LunaLykke skriver:
Ja jeg spørger fordi jeg ikke helt ved om Julia er ved at få tænder. Hun er begyndt at blive meget ked af det om aftenen og græder meget. Hun er ikke sulten, har ren ble og falder lidt til ro fordi hun ligger og blunder. Men ikke ret længe, så vågner hun og piver igen.
Men så på et splitsekund kan hun blive glad igen og smile til mig hvis jeg pludrer eller tumler lidt med hende .
Hun plejer aldrig at blive så ked af det på den måde, KUN når hun er sulten og det går lidt for langsomt med at lave flaske.
Så jeg tænker om hun måske er ved at få tænder?? HUn er 4 mdr om en uge, så synes bare det virker ALT for tidligt!
Men. Hvornår fik jeres tænder? Måske jeg så kan få en fornemmelse af hvornår det er normalt og sådan.
Det er så svært at sige hvad det kan være. Emilie var på samme måde fra omkring den alder, og jeg troede også altid det var tænder der var på vej. Måske er det en del af udviklingen at de har sådanne perioder.
Emilie fik sin første tand sidste år juleaften, der var hun lige knap 8 måneder gammel. 
Anmeld