Hvornår begyndte jeres børn at få tænder??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Happiness

Sikker på det ikke er et tigerspring? Vi har en magen til herhjemme Der er det bare HELE dagen han er sådan... NØJ jeg er træt nu... Lukas vil kun sove 20-30 min af gangen, og så starter vi forfra....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

lycly

Happiness skriver:

Sikker på det ikke er et tigerspring? Vi har en magen til herhjemme Der er det bare HELE dagen han er sådan... NØJ jeg er træt nu... Lukas vil kun sove 20-30 min af gangen, og så starter vi forfra....

Åh det lyder hårdt, så slemt er det dog ikke her Men har faktisk aldrig helt forstået hvad et tigerspring er ??

Anmeld

10. november 2011

Mette.

LunaLykke skriver:

Ja jeg spørger fordi jeg ikke helt ved om Julia er ved at få tænder. Hun er begyndt at blive meget ked af det om aftenen og græder meget. Hun er ikke sulten, har ren ble og falder lidt til ro fordi hun ligger og blunder. Men ikke ret længe, så vågner hun og piver igen. 

Men så på et splitsekund kan hun blive glad igen og smile til mig hvis jeg pludrer eller tumler lidt med hende . 

Hun plejer aldrig at blive så ked af det på den måde, KUN når hun er sulten og det går lidt for langsomt med at lave flaske. 
Så jeg tænker om hun måske er ved at få tænder?? HUn er 4 mdr om en uge, så synes bare det virker ALT for tidligt!

Men. Hvornår fik jeres tænder? Måske jeg så kan få en fornemmelse af hvornår det er normalt og sådan. 

Det er så svært at sige hvad det kan være. Emilie var på samme måde fra omkring den alder, og jeg troede også altid det var tænder der var på vej. Måske er det en del af udviklingen at de har sådanne perioder.

Emilie fik sin første tand sidste år juleaften, der var hun lige knap 8 måneder gammel.

Anmeld

10. november 2011

Happiness

LunaLykke skriver:

Åh det lyder hårdt, så slemt er det dog ikke her Men har faktisk aldrig helt forstået hvad et tigerspring er ??

Det er udviklingstrin.

Eller perioder hvor babyerne udvikler sig så hurtigt at de ikke kan følge med mentalt. Derfor bliver de så ked af det, og har svært ved at bearbejde det hele.

Anmeld

10. november 2011

lycly

Happiness skriver:

Det er udviklingstrin.

Eller perioder hvor babyerne udvikler sig så hurtigt at de ikke kan følge med mentalt. Derfor bliver de så ked af det, og har svært ved at bearbejde det hele.

Ahh okay, ja det lyder jo faktisk meget sandsynligt

Anmeld

10. november 2011

GUSO

LunaLykke skriver:

Ja jeg spørger fordi jeg ikke helt ved om Julia er ved at få tænder. Hun er begyndt at blive meget ked af det om aftenen og græder meget. Hun er ikke sulten, har ren ble og falder lidt til ro fordi hun ligger og blunder. Men ikke ret længe, så vågner hun og piver igen. 

Men så på et splitsekund kan hun blive glad igen og smile til mig hvis jeg pludrer eller tumler lidt med hende . 

Hun plejer aldrig at blive så ked af det på den måde, KUN når hun er sulten og det går lidt for langsomt med at lave flaske. 
Så jeg tænker om hun måske er ved at få tænder?? HUn er 4 mdr om en uge, så synes bare det virker ALT for tidligt!

Men. Hvornår fik jeres tænder? Måske jeg så kan få en fornemmelse af hvornår det er normalt og sådan. 

Hej.. Sofie fik sine første 2 bisser da hun var 5 mdr.. Så 4 mdr lyder ikke usansynligt..

Anmeld

10. november 2011

Muhmi

Silas var 4 mdr. og 1 uge ca. da hans den første tand i undermund kom Tre dage efter kom tand nummer to... Han bliver 7 mdr. i morgen og jeg har en stærk mistanke om at der er en tand i overmunden der på vej til at snige sig ud

Anmeld

10. november 2011

Hasselnødden

LunaLykke skriver:

Elias fik sin første tand den dag han fyldte 6 måneder. Det var en aftale mor havde indgået med tandfeen  som bonusgave. He he ah og dog..

Skulle det være tænder, så tilbyd hende agurkestænger.. de har en beroligende virkning og hun har ikke i sinde at spise dem, bare sutte på dem.

Anmeld

10. november 2011

trunte24

LunaLykke skriver:

Okay, kunne I mærke på ham at de var på vej der da han var 4 mdr?

Ja, det kunne vi. Han havede nogle dage hvor han var ekstra pylret. Det samme om natten. Samt dagen inden man kunne se dem i overfladen ville han ingenting. Hvis jeg bare så meget som prøvede at lægge ham fra mig skreg han helt ulykkeligt til jeg tog ham op igen. Og selv når han var oppe ved mig var han ulykkelig det meste af tiden. Han ville ikke sove overhovedet den dag(han sov ikke meget i forvejen) Det var en virkelig hård dag, og jeg var helt grædefærdig da manden min kom hjem fra arbejde.

Anmeld

10. november 2011

3rollinger

Mine unger var hhv 11 mdr, 8, mdr og 6 mdr . Jeg selv var 3 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.