Vi skal flytte!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Hougaard92

rikkeregnbue skriver:

Lige nu bor vi i en 54km2 tror jeg  Er ikke helt sikker. Og før det var vi i hans ungdomsbolig på... ja en 40 km2 vil jeg tro - min adresse var dog hjemme hos min mor endnu

Okay Så bliver det dejligt med noget større, også nu når du venter en bette en

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Lou87 skriver:

Hehe nej det kommer næppe til og gå godt med mindre hun vil sove og ha deres legerum i stuen

Ja oki - så ville jeg klart lytte efter.. !
Flere af dem der har kigget på mig efter siger også at jeg højst sandsynligt blev sygemeldt for sent så det er derfor det driller nu så længe efter.. Men er så også hypermobil oveni, så det bare dejligt!
Eller..

Kunne godt mærke ironien i det du skrev, haha  Men kæft jeg har ondt af dig! Jeg er også sygemeldt fra skolen... Øv! Og jeg keeeeeder mig sådan

Anmeld

10. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

JuliaHougaard92 skriver:

Okay Så bliver det dejligt med noget større, også nu når du venter en bette en

Hehe, det gør det i hvert fald

Anmeld

10. november 2011

Hougaard92

rikkeregnbue skriver:

Hehe, det gør det i hvert fald

Anmeld

10. november 2011

Lou87

rikkeregnbue skriver:

Kunne godt mærke ironien i det du skrev, haha  Men kæft jeg har ondt af dig! Jeg er også sygemeldt fra skolen... Øv! Og jeg keeeeeder mig sådan

Tak  er igang med noget genoptræning pt..
Så håber vi det hjælper..
(også gerne inden 120 dages regel på mit arb falder.. så har jeg nok ikk noget job mere..)

Oki det er da ærgeligt du er nødt til at skippe skolen ?
Men du ville vel ikk alligevel nå og gøre dette skoleår færdig hvis du skal føde i januer ? har du langt igen, så du er nødt til og tage det om eller  ?

Skal lige ned og hente pigen i DP - så svarer nok først senere

Anmeld

10. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Lou87 skriver:

Tak  er igang med noget genoptræning pt..
Så håber vi det hjælper..
(også gerne inden 120 dages regel på mit arb falder.. så har jeg nok ikk noget job mere..)

Oki det er da ærgeligt du er nødt til at skippe skolen ?
Men du ville vel ikk alligevel nå og gøre dette skoleår færdig hvis du skal føde i januer ? har du langt igen, så du er nødt til og tage det om eller  ?

Skal lige ned og hente pigen i DP - så svarer nok først senere

Bare i orden, god tur med hentning

Og  fingrene for dig, alt hvad jeg kan!

Planen med skolen var jo, at jeg gik på barsel op til juleferien som vi ville få den 23 December tror jeg. Og så ville jeg studere hjemmefra - også når bebsen var blevet født. Og så ville jeg gå til eksamen sammen med de andre 1HF'er og så starte op igen i 2HF til August.

Men pga. bækkenløsningen har de været nødt til at sygemelde mig, og så skal jeg i stedet for starte forfra til August i 1HF. Det er lidt øv, men jeg tænker det er også det bedste på længere sigt. Tror jeg ville gå glip af for meget ved at studere hjemmefra

Anmeld

10. november 2011

Pige2009

Hvor dejligt. Tillykke

Anmeld

10. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Baagøe skriver:

Hvor dejligt. Tillykke

Mange tak

Anmeld

10. november 2011

Pige2009

rikkeregnbue skriver:

Mange tak

Velbekomme

Anmeld

10. november 2011

Lou87

rikkeregnbue skriver:

Bare i orden, god tur med hentning

Og  fingrene for dig, alt hvad jeg kan!

Planen med skolen var jo, at jeg gik på barsel op til juleferien som vi ville få den 23 December tror jeg. Og så ville jeg studere hjemmefra - også når bebsen var blevet født. Og så ville jeg gå til eksamen sammen med de andre 1HF'er og så starte op igen i 2HF til August.

Men pga. bækkenløsningen har de været nødt til at sygemelde mig, og så skal jeg i stedet for starte forfra til August i 1HF. Det er lidt øv, men jeg tænker det er også det bedste på længere sigt. Tror jeg ville gå glip af for meget ved at studere hjemmefra

Mange tak

Og ja det lyder da som en god plan...
Tror heller ikk umiddelbart man ville få læst det man skulle - man ved jo aldrig hvilket barn man får..-Så hvis du sku risikere og få et der ikk sover så meget om dagen ville det nok være svært og få læst sine lektier hver dag.
Men synes det er godt du allerede ved med dig selv du starter op igen til august og får din uddannelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.