Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Jeg oprettede for nogle uger siden en meget lignende tråd om, at nu skulle vi altså flytte MEN ... det skulle vi ikke Vi fik set den lejlighed, og den var i vildt dårlig stand og der ville ikke blive gjort noget ved det, så vi valgte at sige nej til den.
MEN NU Nu skal vi flytte!
Endelig fik vi tilbudt en lejlighed igen!! Og vi har set den, og den er heeeeeeelt perfekt! Jeg er skide lykkelig Kæresten og jeg skal ned og underskrive papire på lån ved kommunen når han kommer hjem fra skolen og jeg har afleveret opsigelse på den her lejlighed i dag og accept på den nye!
Lejligheden har vi fra den 1/1, lidt skod dag Meeeen så er det jo godt det er en søndag og at vi så får nøglen den 30/12 i stedet
Så når vi lige at få prinsessens værelse i stand inden min termin som er den 23/1. Ihhhhhh, jeg er lykkelig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med lejligheden - dejligt i ka få en med et værelse til den lille Sådan havde jeg det ihvertfald selv da vi sku ha vores pige..Og vi fik også det hele klappet og klart og sku flytte 1 aug og havde termin d 29....... MEN... blev sat igang d. 3.... ALTSÅ knapt så godt planlagt alligevel.. alle rendte derhjemme og flyttede for os der d 6 aug hvor jeg stadig lå på sygehuset..
rikkeregnbue skriver: Hej piger Jeg oprettede for nogle uger siden en meget lignende tråd om, at nu skulle vi altså flytte MEN ... det skulle vi ikke Vi fik set den lejlighed, og den var i vildt dårlig stand og der ville ikke blive gjort noget ved det, så vi valgte at sige nej til den. MEN NU Nu skal vi flytte! Endelig fik vi tilbudt en lejlighed igen!! Og vi har set den, og den er heeeeeeelt perfekt! Jeg er skide lykkelig Kæresten og jeg skal ned og underskrive papire på lån ved kommunen når han kommer hjem fra skolen og jeg har afleveret opsigelse på den her lejlighed i dag og accept på den nye! Lejligheden har vi fra den 1/1, lidt skod dag Meeeen så er det jo godt det er en søndag og at vi så får nøglen den 30/12 i stedet Så når vi lige at få prinsessens værelse i stand inden min termin som er den 23/1. Ihhhhhh, jeg er lykkelig
Kan jeg skis'me godt forstå og tillykke med den nye lejlighed....
Lou87 skriver: Stort tillykke med lejligheden - dejligt i ka få en med et værelse til den lille Sådan havde jeg det ihvertfald selv da vi sku ha vores pige..Og vi fik også det hele klappet og klart og sku flytte 1 aug og havde termin d 29....... MEN... blev sat igang d. 3.... ALTSÅ knapt så godt planlagt alligevel.. alle rendte derhjemme og flyttede for os der d 6 aug hvor jeg stadig lå på sygehuset..
Jeg er også super glad Og jeg ved at ender jeg i fødsel før tid har vi i hvert fald også en masse hjælpende familiemedlemmer som flytter for os.
Heldigvis skal vi ikke flytte så langt. Vi skal bo i samme opgang som vi bor i nu - ret komisk Vi flytter fra 2 sal og ned til stueetagen
Leneur skriver: Kan jeg skis'me godt forstå og tillykke med den nye lejlighed....
Tusind tak
rikkeregnbue skriver: Jeg er også super glad Og jeg ved at ender jeg i fødsel før tid har vi i hvert fald også en masse hjælpende familiemedlemmer som flytter for os. Heldigvis skal vi ikke flytte så langt. Vi skal bo i samme opgang som vi bor i nu - ret komisk Vi flytter fra 2 sal og ned til stueetagen
Haha godt så! Har jeg også selv prøvet.. gik fra en kæreste som jeg boede sammen med i en 3 værelses på 1 sal og flyttede ned i stueetage i en 2 vær Dejligt med nogle hjælpere ja.Vi står selv og skal flytte nu her 1 dec, prust.
Lou87 skriver: Haha godt så! Har jeg også selv prøvet.. gik fra en kæreste som jeg boede sammen med i en 3 værelses på 1 sal og flyttede ned i stueetage i en 2 vær Dejligt med nogle hjælpere ja.Vi står selv og skal flytte nu her 1 dec, prust.
Uha, så er i vel i godt gang med at pakke? Eller
Synes bare det er lidt sjovt at man sådan flytter fra den ene ende af opgangen til den anden
Og prikken over i'et var så, at min mor havde fået tilbudt lejligheden som nummer 5 Komisk!
rikkeregnbue skriver: Uha, så er i vel i godt gang med at pakke? Eller Synes bare det er lidt sjovt at man sådan flytter fra den ene ende af opgangen til den anden Og prikken over i'et var så, at min mor havde fået tilbudt lejligheden som nummer 5 Komisk!
ORK jo, kasser over det hele... Og kørte alle udendørs ting osv ned i går... SÅÅÅ jo, der sker skam en hel masse her lige nu... Irriterer mig bare jeg ikk ka pakke så meget. Går hjemme sygemeldt pga dårlig bækken og ryg efter graviditet...Så kan jo ikk lave det vilde før jeg får ondt.
Hehe ja, jeg synes også det virkede lidt åndsvagt og gå der med kasser fra 25 meters afstand ind i den nye lejlighed dengang
Haha oki så - måske hun blir tildelt den i forlader så
Lou87 skriver: ORK jo, kasser over det hele... Og kørte alle udendørs ting osv ned i går... SÅÅÅ jo, der sker skam en hel masse her lige nu... Irriterer mig bare jeg ikk ka pakke så meget. Går hjemme sygemeldt pga dårlig bækken og ryg efter graviditet...Så kan jo ikk lave det vilde før jeg får ondt. Hehe ja, jeg synes også det virkede lidt åndsvagt og gå der med kasser fra 25 meters afstand ind i den nye lejlighed dengang Haha oki så - måske hun blir tildelt den i forlader så
Haha, tja Uh... Jeg har bækkenløsning, så heller ikke fordi jeg kan det voldsomme
Tror dog ikke min mor får tilbudt den vi bor i nu, det er en 2'er og min mor er dagplejemor + min storebror bor stadig hjemme Haha
rikkeregnbue skriver: Haha, tja Uh... Jeg har bækkenløsning, så heller ikke fordi jeg kan det voldsomme Tror dog ikke min mor får tilbudt den vi bor i nu, det er en 2'er og min mor er dagplejemor + min storebror bor stadig hjemme Haha
Øv - det er ikke spor sjovt og ha! Håber ikk din udvikler sig i så slem grad som min... Fødte for over et år siden og lider stadig af det.
Haha nej oki ka godt være pladsen er liiiiiiii trang nok
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128