Vi skal flytte!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Lou87 skriver:

Øv - det er ikke spor sjovt og ha! Håber ikk din udvikler sig i så slem grad som min...  Fødte for over et år siden og lider stadig af det.

Haha nej oki ka godt være pladsen er liiiiiiii trang nok

Hahaha jep, 4 små banditter og så hende selv og min bror. Held og lykke

Og håber heller ikke mit bliver slemmere. Overlægen som jeg snakker med engang imellem på sygehuset sagde til mig sidst at jeg skulle altså begynde og slappe mere af i kroppen ellers ville han indlægge mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Hougaard92

rikkeregnbue skriver:

Hej piger

Jeg oprettede for nogle uger siden en meget lignende tråd om, at nu skulle vi altså flytte MEN ... det skulle vi ikke Vi fik set den lejlighed, og den var i vildt dårlig stand og der ville ikke blive gjort noget ved det, så vi valgte at sige nej til den.

MEN NU  Nu skal vi flytte!

Endelig fik vi tilbudt en lejlighed igen!! Og vi har set den, og den er heeeeeeelt perfekt! Jeg er skide lykkelig  Kæresten og jeg skal ned og underskrive papire på lån ved kommunen når han kommer hjem fra skolen og jeg har afleveret opsigelse på den her lejlighed i dag og accept på den nye!

Lejligheden har vi fra den 1/1, lidt skod dag  Meeeen så er det jo godt det er en søndag og at vi så får nøglen den 30/12 i stedet

Så når vi lige at få prinsessens værelse i stand inden min termin som er den 23/1. Ihhhhhh, jeg er lykkelig

Stort tillykke med den nye lejlighed Spændt på at se billeder af den.

Anmeld

10. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

JuliaHougaard92 skriver:

Stort tillykke med den nye lejlighed Spændt på at se billeder af den.

Ihh, mange tak  Jeg glæder mig som en 5 årig til juleaften!

Anmeld

10. november 2011

Hougaard92

rikkeregnbue skriver:

Ihh, mange tak  Jeg glæder mig som en 5 årig til juleaften!

Kender det udmærket godt, da min kæreste og jeg skulle flytte sammen havde jeg det også ligesom et lille barn juleaften.

Men det bliver da spændende at se billeder.

Anmeld

10. november 2011

Benjamins'mor

Stort tillykke med det! Hvor må det være dejligt!

Anmeld

10. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

JuliaHougaard92 skriver:

Kender det udmærket godt, da min kæreste og jeg skulle flytte sammen havde jeg det også ligesom et lille barn juleaften.

Men det bliver da spændende at se billeder.

Hehe  Nu har vi så boet sammen siden starten af februar i år, men bliver dejligt med noget større.

Og skal nok se om jeg husker at ligge billeder op når vi er flyttet

Anmeld

10. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Benjamins'mor skriver:

Stort tillykke med det! Hvor må det være dejligt!

Mange tak  Det er rigtig dejligt!

Anmeld

10. november 2011

Hougaard92

rikkeregnbue skriver:

Hehe  Nu har vi så boet sammen siden starten af februar i år, men bliver dejligt med noget større.

Og skal nok se om jeg husker at ligge billeder op når vi er flyttet

Vi har boet sammen siden april måned, i en lille lejlighed på 68 tror jeg. Den er fin, men så snart vi os skal have os en lille bebs en dag, så skal vi da også have noget større. Hvor stort er det i bor i nu ?

Anmeld

10. november 2011

Lou87

rikkeregnbue skriver:

Hahaha jep, 4 små banditter og så hende selv og min bror. Held og lykke

Og håber heller ikke mit bliver slemmere. Overlægen som jeg snakker med engang imellem på sygehuset sagde til mig sidst at jeg skulle altså begynde og slappe mere af i kroppen ellers ville han indlægge mig!

Hehe nej det kommer næppe til og gå godt med mindre hun vil sove og ha deres legerum i stuen

Ja oki - så ville jeg klart lytte efter.. !
Flere af dem der har kigget på mig efter siger også at jeg højst sandsynligt blev sygemeldt for sent så det er derfor det driller nu så længe efter.. Men er så også hypermobil oveni, så det bare dejligt!
Eller..

Anmeld

10. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

JuliaHougaard92 skriver:

Vi har boet sammen siden april måned, i en lille lejlighed på 68 tror jeg. Den er fin, men så snart vi os skal have os en lille bebs en dag, så skal vi da også have noget større. Hvor stort er det i bor i nu ?

Lige nu bor vi i en 54km2 tror jeg  Er ikke helt sikker. Og før det var vi i hans ungdomsbolig på... ja en 40 km2 vil jeg tro - min adresse var dog hjemme hos min mor endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.