Ja, det er egentlig også planen.
En af årsagerne til vi har problemer med samarbejdet er at han slet ikke har været der. Han forlod mig fordi jeg blev gravid, og har først rigtigt fået kontakt til ham igen nu indenfor de sidste 2 uger. Har ellers ikke snakket med ham siden jeg var tre måneder henne.
Så jeg har det også lidt svært ved han så kommer nu og vil bestemme slagets gang. Hvis du forstår.
Isabellas far så hende for første gang, til hendes barnedåb da hun var 8-9 mdr gammel.. Han var slet ikke med inde i billedet inden, og har heller ikke været det som sådan efterfølgende. Han kom ind i billedet, da hun begyndte at spørge ind til ham, og der kom han weekenden efter jeg havde skrevet til ham, at nu var det nu..
De ses stadig indimellem, når hun er oppe og besøge sine bedsteforældre, men noget fast er der ikke, og det kan godt gøre mig ked af det.
Det skal selvfølgelig ikke være sådan, at faren bare kommer og dikterer det hele, og han finder også hurtigt ud af det, hvis du lader ham gøre det, men sådan noget som dåb, fødselsdage, jul, nytår osv, bliver hurtigt ømme punkter, hvis man ikke allerede fra start finder ud af et samarbejde.. Enten selv, eller gennem statsamtet. Lige som du skal lære at samarbejde med ham, så skal han også lære at samarbejde med dig, og det kommer sjældent helt af sig selv.. Indimellem må man sluge nogen kameler, jeg har også været tosse gal på Isabellas far, men det kommer man bare ikke nogen steder med, og det gavner heller ikke barnet på længere sigt.
Anmeld