merethe skriver:
Arme barn det ville da være synd og blive kastet imellem 2 fester samme dag. Det er hårdt nok med en fest for sådanne små størrelser.
Og man kan altså ikke bare malke ud. Det har jeg aldrig rigtigt kunnet og kender flere som også har problemer med det. Mine børn har ikke ville spise af flasken. Så det var da en dårlig ide syntes jeg.
Men i stedet skal faren holdes som gidsel, fordi hun ammer? Og hvis hun pludselig en dag skulle opereres for galdesten, og ikke kunne amme, hvad så? Og ja, det er et hypotetisk spørgsmål, men synes simpelthen ikke "undskyldningen" er god nok.
Jeg synes den bliver brugt for tit.. Jeg ammer, så faren kan kun se sit barn når jeg synes det passer ind.. Faren har altså lige så meget ret til at se sit barn, som moren har, og hvis hun ikke vil holde festen sammen med ham, så må hun jo finde en løsning der passer dem begge.
Hun ville heller ikke bryde sig om, ikke at have sit barn hos sig, den dag h*n blev døbt, hvorfor skal faren så undvære? Bare fordi han er far, og ikke mor?
Anmeld