Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
maria87 skriver: Tusind Tak
Tusind Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
maria87 skriver: Imorgen skal min søn med i svømmehallen sammen med børnehaven, de har delt dem op i nolge hold... men jeg er så UTRYG ved at lade ham tage med... kan de godt passe ordenligt på ham ? han har ikke været i svømmehallen før, ( forklaring) kan gives. han blev 5 år igår min store mand... men jeg er så nervøs for den svømmehal... . hvordan har i andre det med det, jeg har lyst til at sige til de voksne at hvis han skal med, skal der være 1 voksen ved ham HEL TIDEN... og de er kun 3 eller 4 voksne som tager med dem... er jeg for angst og pylret ?????
Imorgen skal min søn med i svømmehallen sammen med børnehaven, de har delt dem op i nolge hold... men jeg er så UTRYG ved at lade ham tage med...
kan de godt passe ordenligt på ham ? han har ikke været i svømmehallen før, ( forklaring) kan gives.
han blev 5 år igår min store mand... men jeg er så nervøs for den svømmehal... .
hvordan har i andre det med det, jeg har lyst til at sige til de voksne at hvis han skal med, skal der være 1 voksen ved ham HEL TIDEN... og de er kun 3 eller 4 voksne som tager med dem...
er jeg for angst og pylret ?????
lærkes_mor skriver: Jeg håber at din søn har haft en rigtig god oplevelse idag! :-)Har tænkt på jer..
Jeg håber at din søn har haft en rigtig god oplevelse idag! :-)Har tænkt på jer..
årh tusind tak jeg kommer netop os lige for at opdatere...
Han har haft en heeeel FANTASTISK tur i svømmehallen Idag og , det skal mig og ham os snart sammen
iiih er helt glad, og glæder mig til han skal i svømmehallen Igen det var lige noget for ham
Tak for de beroligende og søde ord
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128