Børnehaven tager i svømmehallen - har brug for råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.569 visninger
32 svar
0 synes godt om
9. november 2011

maria87

Imorgen skal min søn med i svømmehallen sammen med børnehaven, de har delt dem op i nolge hold... men jeg er så UTRYG ved at lade ham tage med... 

kan de godt passe ordenligt på ham ? han har ikke været i svømmehallen før, ( forklaring) kan gives. 

han blev 5 år igår  min store mand... men jeg er så nervøs for den svømmehal... .

hvordan har i andre det med det, jeg har lyst til at sige til de voksne at hvis han skal med, skal der være 1 voksen ved ham HEL TIDEN... og de er kun 3 eller 4 voksne som tager med dem... 

er jeg for angst og pylret ????? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

maria87

9. november 2011

snefnug

maria87 skriver:

Imorgen skal min søn med i svømmehallen sammen med børnehaven, de har delt dem op i nolge hold... men jeg er så UTRYG ved at lade ham tage med... 

kan de godt passe ordenligt på ham ? han har ikke været i svømmehallen før, ( forklaring) kan gives. 

han blev 5 år igår  min store mand... men jeg er så nervøs for den svømmehal... .

hvordan har i andre det med det, jeg har lyst til at sige til de voksne at hvis han skal med, skal der være 1 voksen ved ham HEL TIDEN... og de er kun 3 eller 4 voksne som tager med dem... 

hej

I min søns børnehave er de i svømmehalen hver 14 dag, og der er de kun i det lille bassing. Jeg er fuldstændig tryk ved det, udover de vokse der er med fra børnehaven er der selvfølgelig også en livredder. Jeg ved ikke hvor mange voksne der er med i alt, men det er en lille svømmehal og det er kun dem der er der.

Men nu ved jeg ikke og det er noget de gør tit i din søns børnehave, men hvis jeg var dig vil jeg snakke med dem om, at du er utryg, så kan det jo være de kan fortælle mere om hvordan det forgår

knus gitte

Anmeld

9. november 2011

.....

maria87 skriver:

For det meste plejer der at være en voksen rundt omkring, som leger med børnene osv. Så jeg vil give det en chance uden at tænke så meget over om der kan gå noget galt, og hvad du ellers har af tanker

Hilsen hende som ikke er gode venner med svømmehaller og vand!

Anmeld

9. november 2011

foto på lærred

Personligt ville jeg være tryg ved det. Men nu har min datter (3 år) også været mange gange i svømmehallen og i svømmingpools på ferier osv. så det vil ikke være noget nyt for hende.

Hvis det var allerførste gang hun skulle afsted så tror jeg at jeg gerne selv ville være den der tog hende der hen. Der er jo mange lyde og andre ting der kan gøre børnene lidt utrygge den første gang de er i svømmehallen, men ved ikke om det kun er når de er helt små eller om det også gælder når han er 5 år.

Nu kender jeg ikke grunden til at han ikke har været afsted før, men hvis han ellers er glad for vand så er jeg sikker på han får en god dag. Ellers kan du måske høre børnehaven om de har brug for en ekstra hånd på turen. Men så skal du selvfølgelig være der for alle børnene og ikke kun din søn.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager på lærred til julegave

Anmeld

9. november 2011

maria87

snefnug skriver:

hej

I min søns børnehave er de i svømmehalen hver 14 dag, og der er de kun i det lille bassing. Jeg er fuldstændig tryk ved det, udover de vokse der er med fra børnehaven er der selvfølgelig også en livredder. Jeg ved ikke hvor mange voksne der er med i alt, men det er en lille svømmehal og det er kun dem der er der.

Men nu ved jeg ikke og det er noget de gør tit i din søns børnehave, men hvis jeg var dig vil jeg snakke med dem om, at du er utryg, så kan det jo være de kan fortælle mere om hvordan det forgår

knus gitte

ja det var en god ide lige at sige det til pædagogerne, min søn han er selvfølgelig selv ytryk ved det , og vil helst ikke med , og det er self. klart når han ik aner hvad der forgår i en svømmehal.. 

men jeg synes bare oss han skal have lov at prøve det for det er jo hyggeligt at være der 

Anmeld

9. november 2011

maria87

foto på lærred skriver:

Personligt ville jeg være tryg ved det. Men nu har min datter (3 år) også været mange gange i svømmehallen og i svømmingpools på ferier osv. så det vil ikke være noget nyt for hende.

Hvis det var allerførste gang hun skulle afsted så tror jeg at jeg gerne selv ville være den der tog hende der hen. Der er jo mange lyde og andre ting der kan gøre børnene lidt utrygge den første gang de er i svømmehallen, men ved ikke om det kun er når de er helt små eller om det også gælder når han er 5 år.

Nu kender jeg ikke grunden til at han ikke har været afsted før, men hvis han ellers er glad for vand så er jeg sikker på han får en god dag. Ellers kan du måske høre børnehaven om de har brug for en ekstra hånd på turen. Men så skal du selvfølgelig være der for alle børnene og ikke kun din søn.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Collager på lærred til julegave

jamen synes selvfølgelig oss det vil være bedst selv at have ham med, så JEG kunne vise ham det og opleve det med ham... 

grunden til han ik har været der før, er fordi jeg ikke selv bryder mig om at være i svømmehallen, har ikke været det siden jeg selv var helt lille.. 

Anmeld

9. november 2011

maria87

Strawberry skriver:

For det meste plejer der at være en voksen rundt omkring, som leger med børnene osv. Så jeg vil give det en chance uden at tænke så meget over om der kan gå noget galt, og hvad du ellers har af tanker

Hilsen hende som ikke er gode venner med svømmehaller og vand!

ja... 

mit hoved laver alle tanker om bekymringer.. 24 7 .. 

hader mit hoved hehe... 

men ja måske jeg bare skal snakke med min søn om det og sige at det er sjovt hyggeligt... osv osv.. og så tage ham med ud og købe nogle seje badebukser idag... måske det kan hjælpe lidt på at han gerne vil med.. 

Anmeld

9. november 2011

SukkerDronning

Jeg ville højs sandsynligt ikke tænke så meget over det, men har også været en del i svømmehallen med min pige og så er hun også kun 11 mdr. så hvad ved jeg om et barn på fem år

Men måske du selv skulle tage ham med i svømmehallen inden han skal afsted med børnehaven? Så I kan opleve det sammen og så han ved hvad det handler om

Anmeld

9. november 2011

Stumpen

Send du ham afsted, så han kan få en super god oplevelse ud af det.. Som en anden skriver så er de i det lille bassin... Det skal nok gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.