maria87 skriver:
årh Tak for det 
blev nemlig lidt ked da de andre to havde skrevet at de aldrig vil lade deres børn tage afsted...
jeg har det heller ik så godt lige nu, men jeg ved, at i eftermiddag er jeg rigtig glad for at han kom med
tak for din skønne besked, det beroligere

Jeg kunne måske også selv have det underligt ved det, men det er jo MIG der ville have det.... Men hvorfor skal det gå ud over min søn?
Går ud fra han er i børnehave mandag-fredag oftes, så børnehavens personale kender ham jo rigtig godt!! Og du har snakket med dem og fortalt at han ikke har været i svømmehallen før, så jeg går stærkt ud fra at de er ekstre opmærksomme på ham!
Mon ikke han synes det er så fedt! I svømmehallen med hans venner!!
Kan ikke forstå hvorfor mor skal være med første gang til alt? Når du ikke er helt tryg ved det, og ikke har været afsted i maaaaange år.
Tænkte at med så mange andre ting, så smitter vores følelser osv. omkring forskellige ting jo af på børn. F.eks kan min rigtig gode veninde ikke lide hunde. Det kan hendes søn heller ikke... Jeg er ikke særlig vild med edderkopper - det er min datter på 4 heller ikke.... Så der er jo ingen grund til at lige jeg kigger på edderkopper med min datter. Det gør min mand i stedet, og så har min datter det lige pludselig helt fint med dem.....
Tror han får en god oplevelse din søn... og du kan være stolt af dig selv! Det ville jeg være.
Anmeld