Børnehaven tager i svømmehallen - har brug for råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

maria87

Stumpen skriver:

Send du ham afsted, så han kan få en super god oplevelse ud af det.. Som en anden skriver så er de i det lille bassin... Det skal nok gå

Ja  vi har været i byen og købe nogle seje badebukser til ham, og han glæder sig meget til at skal i svømmehallen, efter jeg har fortalt om det ... 

og jeg har os snakket med pædagogerne, og de Lover at de passer rigtig godt på ham 

så han ska i svømmehallen Imorgen tidlig, og han glæder sig, og jeg glæder mig til at høre hvad han synes om det  

Go aften Og Nat  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

1000Ben

maria87 skriver:

Imorgen skal min søn med i svømmehallen sammen med børnehaven, de har delt dem op i nolge hold... men jeg er så UTRYG ved at lade ham tage med... 

kan de godt passe ordenligt på ham ? han har ikke været i svømmehallen før, ( forklaring) kan gives. 

han blev 5 år igår  min store mand... men jeg er så nervøs for den svømmehal... .

hvordan har i andre det med det, jeg har lyst til at sige til de voksne at hvis han skal med, skal der være 1 voksen ved ham HEL TIDEN... og de er kun 3 eller 4 voksne som tager med dem... 

er jeg for angst og pylret ????? 

Uhh kan SÅ  godt følge dig. Jeg ville ikke lade min dreng tage afsted, heller ikke selvom de sagde at der ville blive dedikeret en hel voksen kun til ham - (ville ikke stole nok på det)

Jeg ville nok tage dagen fri og tage med selv for at han ikke skulle gå glip af oplevelsen, men hvis det ikke er en mulighed, ville jeg nok holde ham hjemme. 

Får helt knuder i maven bare af at tænke på det. 

Knus

1000Ben

Anmeld

10. november 2011

norenberg

Har det ligesom dig, min datter skal bare ikke med nogen i svømmehallen før hun selv kan svømme, stoler slet ikke på at de kan se godt nok efter dem...

Anmeld

10. november 2011

maria87

1000Ben skriver:

Uhh kan SÅ  godt følge dig. Jeg ville ikke lade min dreng tage afsted, heller ikke selvom de sagde at der ville blive dedikeret en hel voksen kun til ham - (ville ikke stole nok på det)

Jeg ville nok tage dagen fri og tage med selv for at han ikke skulle gå glip af oplevelsen, men hvis det ikke er en mulighed, ville jeg nok holde ham hjemme. 

Får helt knuder i maven bare af at tænke på det. 

Knus

1000Ben

Min søn er afsted med børnehaven i svømmehallen lige nu...  som de andre herinde har skrevet synes de man skal lade være med at tænke for meget over tingene, og så stole på pædagogerne... 

og der er heldigvis livreddere hvis noget skulle ske 

min søn glædede sig til morgen og det skal os nok gå rigtig godt 

jeg har det ikke selv fedt med at være i svømehallen så derfor er det en dejlig muglighed han får at prøve det  

Anmeld

10. november 2011

Sara.

maria87 skriver:

Min søn er afsted med børnehaven i svømmehallen lige nu...  som de andre herinde har skrevet synes de man skal lade være med at tænke for meget over tingene, og så stole på pædagogerne... 

og der er heldigvis livreddere hvis noget skulle ske 

min søn glædede sig til morgen og det skal os nok gå rigtig godt 

jeg har det ikke selv fedt med at være i svømehallen så derfor er det en dejlig muglighed han får at prøve det  

Har først lige læst tråden nu :-)

Og synes det der det rigtige at han er kommet afsted med børnehaven! Godt klaret mor!

Tænker også det er fint nok at hans første tur er med dem, når du ikke er så vild med det. På den måde er han sammen med voksne som kender ham godt og som er trygge ved situationen! :-)

Måske din søn så lokker dig med i svømmehallen en anden dag :-)

Anmeld

10. november 2011

maria87

lærkes_mor skriver:

Har først lige læst tråden nu :-)

Og synes det der det rigtige at han er kommet afsted med børnehaven! Godt klaret mor!

Tænker også det er fint nok at hans første tur er med dem, når du ikke er så vild med det. På den måde er han sammen med voksne som kender ham godt og som er trygge ved situationen! :-)

Måske din søn så lokker dig med i svømmehallen en anden dag :-)

årh Tak for det  blev nemlig lidt ked da de andre to havde skrevet at de aldrig vil lade deres børn tage afsted... 

jeg har det heller ik så godt lige nu, men jeg ved, at i eftermiddag er jeg rigtig glad for at han kom med  

tak for din skønne besked, det beroligere 

Anmeld

10. november 2011

K&S

maria87 skriver:

Ja  vi har været i byen og købe nogle seje badebukser til ham, og han glæder sig meget til at skal i svømmehallen, efter jeg har fortalt om det ... 

og jeg har os snakket med pædagogerne, og de Lover at de passer rigtig godt på ham 

så han ska i svømmehallen Imorgen tidlig, og han glæder sig, og jeg glæder mig til at høre hvad han synes om det  

Go aften Og Nat  

Jeg synes, det er super godt, han kommer afsted

Håber han får en god oplevelse

Anmeld

10. november 2011

maria87

K&S skriver:

Jeg synes, det er super godt, han kommer afsted

Håber han får en god oplevelse

Tak 

Anmeld

10. november 2011

Sara.

maria87 skriver:

årh Tak for det  blev nemlig lidt ked da de andre to havde skrevet at de aldrig vil lade deres børn tage afsted... 

jeg har det heller ik så godt lige nu, men jeg ved, at i eftermiddag er jeg rigtig glad for at han kom med  

tak for din skønne besked, det beroligere 

Jeg kunne måske også selv have det underligt ved det, men det er jo MIG der ville have det.... Men hvorfor skal det gå ud over min søn?

Går ud fra han er i børnehave mandag-fredag oftes, så børnehavens personale kender ham jo rigtig godt!! Og du har snakket med dem og fortalt at han ikke har været i svømmehallen før, så jeg går stærkt ud fra at de er ekstre opmærksomme på ham!

Mon ikke han synes det er så fedt! I svømmehallen med hans venner!!

Kan ikke forstå hvorfor mor skal være med første gang til alt? Når du ikke er helt tryg ved det, og ikke har været afsted i maaaaange år.

Tænkte at med så mange andre ting, så smitter vores følelser osv. omkring forskellige ting jo af på børn. F.eks kan min rigtig gode veninde ikke lide hunde. Det kan hendes søn heller ikke... Jeg er ikke særlig vild med edderkopper - det er min datter på 4 heller ikke.... Så der er jo ingen grund til at lige jeg kigger på edderkopper med min datter. Det gør min mand i stedet, og så har min datter det lige pludselig helt fint med dem.....

Tror han får en god oplevelse din søn... og du kan være stolt af dig selv! Det ville jeg være.

Anmeld

10. november 2011

lio

maria87 skriver:

Imorgen skal min søn med i svømmehallen sammen med børnehaven, de har delt dem op i nolge hold... men jeg er så UTRYG ved at lade ham tage med... 

kan de godt passe ordenligt på ham ? han har ikke været i svømmehallen før, ( forklaring) kan gives. 

han blev 5 år igår  min store mand... men jeg er så nervøs for den svømmehal... .

hvordan har i andre det med det, jeg har lyst til at sige til de voksne at hvis han skal med, skal der være 1 voksen ved ham HEL TIDEN... og de er kun 3 eller 4 voksne som tager med dem... 

er jeg for angst og pylret ????? 

Hvor mange børn er der til de 3-4 voksne? jeg tror sagtens de kan klare det, de skal jo ikke på dybt vand og de får sikkert badevinger på....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.