er jeg en bitch

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Giraffen

Anonym skriver:

hans chef er en temmelig gamle knag, som har haft egne børn.

men der har konen altid gået hjemme og taget sig af alt, så hvor meget forståelse der er at hente der ved jeg ikke.

men jeg håber der er bare lidt, tror ikke det pinligt, tror bare at han vil gøre alt for at beholde sit job, da der muligvis skal fyres til jul, hvis der ikke snart kommer mere arbejde ind

puha det er også en svær situation så

jeg håber I finder en løsning sammen så I begge kan få tid og plads til både job og familie 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Nalle

Anonym skriver:

det har hans chef fået at vide flere gange, at onsdag er den eneste dag, vores barnepige ikke kan passe til længere end kl 18, alle andre dage er det intet problem.

meeen det som om det ikke rigtig bliver hørt sidste onsdag måtte jeg ringe og be en kollega om at tage min vagt, i sidste øjeblik, hurra for super kollegaer, men den går bare ikke hver uge

Jeg kan godt forstå dig, og det holder jo heller ikke i længden :/

Anmeld

9. november 2011

mortilflere

ham der ikke kan være hjemme = ham der skal sørge for en barnepige

Anmeld

15. november 2011

Anonym trådstarter

som update på det hele kan jeg så fortælle at han ikke hentede børnene tiltiden, men at jeg måtte ringe rundt og få en ven til at passe den midste og min svigermor til at køre den ældste til spejder.

selv var han hjemme, så han lige kunne nå at hente den ældste fra spejder kl 20.

siden har vi haft temmelig mange diskutioner, fordi det viste sig jo at de dagen efter skulle være hjemme på et bestemt tid, da chefen skulle i byen og så var det ligemeget at de ikke var færdige, samtidig er al hans overtid, blevet sat til afspadsering, fordi de ikke har så meget at lave.

så ligenu står han og overvejer nyt job eller lære at sige ordentligt fra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.