ja for sådan følte jeg mig virkelig igår
sagen er den at manden her jo har et job, hvor udsigterne er lidt usikre(som med alt andet) men de er rigtig glade for ham
og jobbet er fedt, han har altid fri fredag-søndag, så kun 4 arbejdsdage om ugen, hvilket også gør at der ofte er overarbejde som regel kun 1-2 timer.
de sidste 2 dage har han arbejdet 15 timer mandag og 13 timer tirsdag og dælme om han så ikke siger at de også skal arbejde over idag, da de har noget som skal stå færdig inden fredag.
men nu er jeg jo ikke hjemmegående(næsten) så jeg skal jo også på job og jeg er fast aftenvagt og arbejder altid onsdag og torsdag.
så flink som jeg er sørger jeg for at ringe rundt og finde pasning til børnene både onsdag og torsdag eftermiddag og det lykkes, dog skal de være hentet onsdag kl 18 senest, da dem der passer dem skal noget og vores søn skal sådan set også til spejder kl 18:30.
da jeg fortæller det blever han voldsomt gal, for han kan jo ikke fortælle hvornår de er færdige og skal han have et job, må han indordne sig.
og det så her at han synes jeg går over stregen, for jeg fortælle ham kort og præcist, at jeg er røvhammerende ligeglad, han har bare at være hjemme og hente de børn kl 18 og det må hans arbejdsgiver, for en gangs skyld kunne forstå at der sgu også er noget der hedder et familieliv, der skal hænge sammen.
han bliver så sur at han vælger at gå en tur.
men er jeg virkelig en bitch?
jeg synes virkelig han har det som blommen i et æg, jeg holder huset, med alt hvad der dertilhøre, rengøing, tøjvask osv intet laver han af dette,
jeg sørger for mad de dage jeg er på job, og rydder op efter dem dagen efter, jeg sørger for der er brændstof på de forskellige køretøjer,
det mig der står op om morgen og gør børnene klar til skole, smøre mad osv, trods jeg som oftets først selv er hjemme kl 1 om natten
han skal sjældent andet end komme hjem og slappe af, eller hvad han nu har lyst til.
og det har jeg det helt fint med, så længe at når jeg så stiller et krav eller fortæller at nu skal jeg bruge ham til noget, så vil jeg have han står der, er det virkelig mig der så forlanger for meget og er en total bitch.
jeg er klar over han er træt og kan sige ting han ikke mener, for hvem ville ikke være det med de arbejdstider, men synes aldrig før vi har været så uenige som vi er ligenu over at jeg forventer at han, siger fra over for sit job, denne ene gang.
bliver helt sur ved at skrive det, for tænk hvis han nu ikke siger fra og ikke henter børnene i aften
beklager jeg er anonym, men det er en smule følsomt