Barnedåb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Mettefpigen

Min Lukas er født d 3/9 og han skal døbes d 12/2... Vi vil gerne spare penge op til dåben + at der er jul,nytår, 5 fødselsdage og 1 anden barnedåb inden... Så det blir dyrt nok i forvejen...  Også har min mor været ude for en ulykke, så hun skulle også lige være klar til at være med........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

EKBJ

Mettefpigen skriver:

Min Lukas er født d 3/9 og han skal døbes d 12/2... Vi vil gerne spare penge op til dåben + at der er jul,nytår, 5 fødselsdage og 1 anden barnedåb inden... Så det blir dyrt nok i forvejen...  Også har min mor været ude for en ulykke, så hun skulle også lige være klar til at være med........

Det var mange ting det næste stykke tid. 

- ked af det med din mor. god bedring til hende.  

Anmeld

8. november 2011

Henriette Aaby

Min datter var præcis 3 mrd da hun blev døbt. Hvilket var en fin dato

Denne gang har jeg termin d. 18 dec og vi snakker om at babyen skal døbes i februar, og tror jeg også er fint

Anmeld

8. november 2011

Mettefpigen

EKBJ skriver:

Det var mange ting det næste stykke tid. 

- ked af det med din mor. god bedring til hende.  

Jaa min fætters kæreste har fødselsdag d 20 dec, det samme har jeg, min fætter d 28 dec, mormor 5 jan, kusine 9 jan, fætter 11 jan, barnedåb d 22 jan.... Så jaa en del... Joo tak det tager sin tid men skal (forhåbentlig) nok komme....

Anmeld

8. november 2011

EKBJ

Mettefpigen skriver:

Jaa min fætters kæreste har fødselsdag d 20 dec, det samme har jeg, min fætter d 28 dec, mormor 5 jan, kusine 9 jan, fætter 11 jan, barnedåb d 22 jan.... Så jaa en del... Joo tak det tager sin tid men skal (forhåbentlig) nok komme....

Tillykke med det! :-) 

- må man have lov og spørge om hvad der er galt med hende?  

Anmeld

8. november 2011

Mettefpigen

EKBJ skriver:

Tillykke med det! :-) 

- må man have lov og spørge om hvad der er galt med hende?  

Jamen d 14 sep blev hun slået ned med en økse i halsen og nakken.... Så hun var meget tæt på at miste livet... Hun blev lam i højre arm og ben  Så der er en masse genoptræning og retssag i vente....

Anmeld

8. november 2011

EKBJ

Mettefpigen skriver:

Jamen d 14 sep blev hun slået ned med en økse i halsen og nakken.... Så hun var meget tæt på at miste livet... Hun blev lam i højre arm og ben  Så der er en masse genoptræning og retssag i vente....

:O det er da frygteligt, hvilke mennesker gør dog sådan noget! det er jeg godt nok ked af at høre!! :/ 

Anmeld

8. november 2011

Mettefpigen

EKBJ skriver:

:O det er da frygteligt, hvilke mennesker gør dog sådan noget! det er jeg godt nok ked af at høre!! :/ 

Jaaa rigtig meget.. En meget hård oplevelse og det grimmeste jeg nogensinde har oplevet....  Jamen det var en nabo der gjorde det... Det var også i nyhederne og på tekst tv og overalt på nettet....

Anmeld

8. november 2011

EKBJ

Mettefpigen skriver:

Jaaa rigtig meget.. En meget hård oplevelse og det grimmeste jeg nogensinde har oplevet....  Jamen det var en nabo der gjorde det... Det var også i nyhederne og på tekst tv og overalt på nettet....

' hvor forfærdeligt! 

Anmeld

8. november 2011

EKBJ

Mettefpigen skriver:

' hvor forfærdeligt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.