Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mor til 2, snart 3 skriver: Anaa-Sophie er fra 19 sep 09 og hun blev døbt den 13 dec 09. så lige knap 3 md. Den bette ny vil kun være et par uger da vi regner med det bliver inden vi tager til Grønland igen. for når vi kommer hjem til juni vil hun være over 4 md og vi er ikke sikker på vi har tiden til det...
Anaa-Sophie er fra 19 sep 09 og hun blev døbt den 13 dec 09. så lige knap 3 md. Den bette ny vil kun være et par uger da vi regner med det bliver inden vi tager til Grønland igen. for når vi kommer hjem til juni vil hun være over 4 md og vi er ikke sikker på vi har tiden til det...
3-4 måneder er vel også passende? :-). Der er mange ting der først skal på plads de første 2 måneder. Efter som at jeg skal flytte i hus med min kæreste og min far i juli.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
EKBJ skriver: 3-4 måneder er vel også passende? :-). Der er mange ting der først skal på plads de første 2 måneder. Efter som at jeg skal flytte i hus med min kæreste og min far i juli.
vi ville også helst vente med og holde.. men vi har bare ikke tid når vi kommer til DK i juni som det ser ud nu...
Caroline blev døbt ugen inden hun blev 5 måneder .. Vi havde ikke planlagt noget før hun blev født , fordi vi lige ville se , hvilken "slags" baby hun var Og det blev vi MEGET glade for .. Hun havde kolik og var bare sur sur sur de første 3½ måned af sit liv :b
Så for os var de der næsten 5 måneder perfekt + Hun selv var vågen så gæsterne også fik lov at se vores lille guldklump (;
EKBJ skriver: Hvor tidligt holder i barnedåb? Min kærestes søsters datter blev døbt ca. 1½ måned efter hun var blevet født. Synes personligt det er for tidligt :-).
Hvor tidligt holder i barnedåb?
Min kærestes søsters datter blev døbt ca. 1½ måned efter hun var blevet født. Synes personligt det er for tidligt :-).
NadiaSK skriver: Vi har lige holdt i lørdags og der fyldte vores søn 3 måneder dagen efter Vi skulle nå det inden det blev jul og hård vinter for min familie kommer fra Sjælland og vi bor i Esbjerg...Men tror det er meget individuelt. Jeg blev selv døbt da jeg var lige over 4 mdr
Vi har lige holdt i lørdags og der fyldte vores søn 3 måneder dagen efter Vi skulle nå det inden det blev jul og hård vinter for min familie kommer fra Sjælland og vi bor i Esbjerg...Men tror det er meget individuelt. Jeg blev selv døbt da jeg var lige over 4 mdr
Tillykke med det, håber i/han havde en god dag:-).
Min datter blev døbt da hun var 41 dage gammel, min ældste søn var 67 dage gammel og den mindste blev først døbt da han var 16 uger gammel, da han først skulle hjem fra sygehuset...men korrigeret alder var han kun 24 dage gammel...vi har ikke valgt tilfældige datoer til vores børns dåb de er valgt ud fra vores afdødes bedsteforældres bryllups dage, da vi syntes det skulle være lidt specielle dage...
Jeg har termin torsdag og vi er hoppet på den 18 feb fordi han skal kunne være i hans dåbskjole som har gået i arv
Oscar var lige knapt 5 mdr..
mine har været 9 og 10 uger - det er simpelthen fordi i den alder sover de mest så jeg har kunne planlægge og lave klar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128