Barnedåb.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

EKBJ skriver:

Hvor tidligt holder i barnedåb? 

Min kærestes søsters datter blev døbt ca. 1½ måned efter hun var blevet født. Synes personligt det er for tidligt :-). 

Her holder vi navngivning når bebs er ca. 4 mdr. regner vi med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Camillee

EKBJ skriver:

Hvor tidligt holder i barnedåb? 

Min kærestes søsters datter blev døbt ca. 1½ måned efter hun var blevet født. Synes personligt det er for tidligt :-). 

Elias blev døbt på hans 1 års fødselsdag og vi blev gift samme dag  

Anmeld

8. november 2011

EKBJ

Camillee skriver:

Elias blev døbt på hans 1 års fødselsdag og vi blev gift samme dag  

Det må have været en stor dag!:-). 

Tillykke med det.  

Anmeld

8. november 2011

MorDk

Født 23.sep.2010

Døbt 6.nov 2010

Vi er glade for at vi valgte det på dette tidspunkt!

Anmeld

8. november 2011

Camillee

EKBJ skriver:

Det må have været en stor dag!:-). 

Tillykke med det.  

det var en fantastisk dag (:
og Elias fik med hvad der foregik under dåben og han fik da også lige plasket rundt i døbefonden og efterlignede præsten,
han klappede sig selv på hovedet efter præsten gjorde det (: hehe

Anmeld

8. november 2011

lio

Egentlig synes jeg ikke der er noget tidspunkt hvor det er for tidligt eller for sent, men jeg ønsker at det er imens mit barn kan være i en dåbskjole og bære den pænt, et barn der er for stor til at blive båret liggende synes jeg virker akavet. så jeg ønsker en dåb når baby er ca. 2-2 ½ måned. det er også med hensyn til at det stadig er sommer da.

Anmeld

8. november 2011

TbCp

Liva var lige knap 5 mdr. Jeg havde egentlig forestillet mig hun skulle være 3 mdr. Men pga. for tidlig fødsel, kolik og december måned, valgte vi at vente til januar... hvor hun så var knap 5 mdr.

Nu har jeg termin i januar og vi forestiller os at han skal døbes omkring juni, så vi er ovre alle konfirmationerne. Så han bliver også en 5 mdr. når han skal døbes.

Anmeld

8. november 2011

Muttitil1+1

EKBJ skriver:

Tillykke med det, håber i/han havde en god dag:-). 

Jo tak Vi havde en helt igennem fantastisk dag - kunne ikke have ønsket den bedre, så vi er meget tilfredse

Anmeld

8. november 2011

EKBJ

Camillee skriver:

det var en fantastisk dag (:
og Elias fik med hvad der foregik under dåben og han fik da også lige plasket rundt i døbefonden og efterlignede præsten,
han klappede sig selv på hovedet efter præsten gjorde det (: hehe

Hvor er han da bare dejlig:-). 

Anmeld

8. november 2011

Annette A

Vores søn skal døbes på søndag og så er han 2 1/2 måned på mandag. Vores førstefødte blev dog døbt da han var ca. 4 mdr. Men der holdte vi stor fest hvor denne gang er det kun for ganske få familiemedlemmer. Vi ønsker bare han skal døbes og have sit navn og tænker ikke så meget over hvor tidligt det er. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.