Sig mig engang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Darling<3

rikkeregnbue skriver:

Må ærligt indrømme... Jeres meget off topic snak gav mig lige dagens grin  

Så skulle du seriøst se vores beskeder!! Hehe...

De er såååå underlige og hænger på ingen måde sammen....!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

Darling<3

M (: skriver:

Hm, ih, havde ellers forventet vi kunne skiftes!

Jamen det kan vi  da også gøre, så kan vi få 2 minutter hver, ellers tror jeg vi bliver dårlige af at blæse bobler

Anmeld

8. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Jamen det kan vi  da også gøre, så kan vi få 2 minutter hver, ellers tror jeg vi bliver dårlige af at blæse bobler

Arg, nu er du vist pyller! Skal nok skiftes, så længe du lover, at du ikke drikker al vandet mens det er min tur til at puste!

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

Arg, nu er du vist pyller! Skal nok skiftes, så længe du lover, at du ikke drikker al vandet mens det er min tur til at puste!

Arj, hvorfor skulle jeg drikke al vandet???

Hehe...

Så skal vi jo bare fylde det op igen, og det tager laaaaang tid

Anmeld

8. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Arj, hvorfor skulle jeg drikke al vandet???

Hehe...

Så skal vi jo bare fylde det op igen, og det tager laaaaang tid

Altså vand blandet med kul er da den rene delikatesse Men du har ret. Det tager laaaang tid at opfylde sådan en balje - specielt hvis man ikke har en vandslange, men kun 3 små glas..

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

Altså vand blandet med kul er da den rene delikatesse Men du har ret. Det tager laaaang tid at opfylde sådan en balje - specielt hvis man ikke har en vandslange, men kun 3 små glas..

Så vi skal altså bade i kul-vand?? Det skulle være utrolig dejligt for huden omme på ryggen

3 små glas?? Nu håber jeg et eller andet sted at du mener en gangs krus/glas og ikke shotgals, for så skal vi nok bare begynde 2 uger før vi skal bade, det kommer til at tage alt for lang tid ahaha...

Anmeld

8. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Så vi skal altså bade i kul-vand?? Det skulle være utrolig dejligt for huden omme på ryggen

3 små glas?? Nu håber jeg et eller andet sted at du mener en gangs krus/glas og ikke shotgals, for så skal vi nok bare begynde 2 uger før vi skal bade, det kommer til at tage alt for lang tid ahaha...

Det bliver det jo, når du stikker tæerne i.. Ih, altså, forstår du slet ingen ting

Ja, måske tager shotsglas lang tid, men det er ikke noget imod den tid det ville tage med 10 ml-sprøjter. De udlever jo næppe glas til os på den lukkede..

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

Det bliver det jo, når du stikker tæerne i.. Ih, altså, forstår du slet ingen ting

Ja, måske tager shotsglas lang tid, men det er ikke noget imod den tid det ville tage med 10 ml-sprøjter. De udlever jo næppe glas til os på den lukkede..

Haha, hvor er du god... Jeg er jo bare forvirret herovre i kbh, hehe...

Men selvfølgelig, mit kul-gulv giver sorte fødder og så bliver vandet også sort, nu er jeg med!!

Argh, det kommer til at tage alt for lang tid til fylde en balje - med mindre det er en opvaske balje! Men så kan jeg ikke være der Nu føler jeg mig snydt igen altså...

Anmeld

8. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Haha, hvor er du god... Jeg er jo bare forvirret herovre i kbh, hehe...

Men selvfølgelig, mit kul-gulv giver sorte fødder og så bliver vandet også sort, nu er jeg med!!

Argh, det kommer til at tage alt for lang tid til fylde en balje - med mindre det er en opvaske balje! Men så kan jeg ikke være der Nu føler jeg mig snydt igen altså...

Eller også keder jeg mig bare for meget

Hm, som kommende mor må du da have et bedebassion i kælderen - kan vi ikke bare bruge det?

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

Eller også keder jeg mig bare for meget

Hm, som kommende mor må du da have et bedebassion i kælderen - kan vi ikke bare bruge det?

Et hvaaaaad??? Hahaha...

Jeg har 4 vinterdæk, kan vi bruge dem??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.