Sig mig engang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

Darling<3

M (: skriver:

Haha, jeg er ikke så nem at skræmme væk ;D Tror jeg.. Men vi må jo lade det komme an på en prøve..

Hm, så er det spændende bare, om jeg skal kalde dig "Honey" i min telefonbog - og hvad mon kæresten siger til det

OMG en underlig besked du lige har sendt mig - troede jeg var mærkelig Hehehe... Tror måske bare jeg pakker mine sære beskeder væk, har da fundet min over-kvinde

Enten Honey, Sabrina ellers så klad mig - Flotte Lotte Fra Thisted! Hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

DreamChild

Troede faktisk kun det var mig der syntes der var blevet stille herinde. Så er glad for jeg ikke er den eneste. Der sker faktisk ikke en dyt længere... Der går i hvert fald lang tid imellem

Anmeld

8. november 2011

Na-Wi

DreamChild skriver:

Troede faktisk kun det var mig der syntes der var blevet stille herinde. Så er glad for jeg ikke er den eneste. Der sker faktisk ikke en dyt længere... Der går i hvert fald lang tid imellem

helt enig.. der mangler nogle hede debatter ligesom før i tiden.. Noget der kunne få folk lidt op af sofaen

Anmeld

8. november 2011

DreamChild

Naannaa87 skriver:

helt enig.. der mangler nogle hede debatter ligesom før i tiden.. Noget der kunne få folk lidt op af sofaen

Nemlig ja

Anmeld

8. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

OMG en underlig besked du lige har sendt mig - troede jeg var mærkelig Hehehe... Tror måske bare jeg pakker mine sære beskeder væk, har da fundet min over-kvinde

Enten Honey, Sabrina ellers så klad mig - Flotte Lotte Fra Thisted! Hehe...

Haha, jeg synes ellers jeg skal bruge min fantasi gevaldigt - men nu en god adspredelse fra læsningen!

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

Haha, jeg synes ellers jeg skal bruge min fantasi gevaldigt - men nu en god adspredelse fra læsningen!

Årh, så du er slet ikke så mærkelig i virkeligheden??

Det glæder mig alligevel meget at høre!!

Det er sku da monster spas, sidder helt forvirret og prøver at spise en rugbrød - kan ikke finde hoved eller hale i vores beskeder Hahah...

Huske nu at få lavet lidt af din opgave, du skal jo bestå på torsdag smukke...!

Anmeld

8. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Årh, så du er slet ikke så mærkelig i virkeligheden??

Det glæder mig alligevel meget at høre!!

Det er sku da monster spas, sidder helt forvirret og prøver at spise en rugbrød - kan ikke finde hoved eller hale i vores beskeder Hahah...

Huske nu at få lavet lidt af din opgave, du skal jo bestå på torsdag smukke...!

Haha, det er da hyggeligt med beskeder, hvor man bare tænker whaaaat?!?

Haha, opgaven er lavet - det er bare læsningen af pensum, der er gået i stå.. Har lidt svært ved at koncentrere mig, men har heldigvis også heeeele dagen i morgen.. Jeg skal bare nå at lave i oplæg færdigt i dag, så kan jeg sagtens nå det sidste i morgen.. Håber jeg

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

Haha, opgaven er lavet - det er bare læsningen af pensum, der er gået i stå.. Har lidt svært ved at koncentrere mig, men har heldigvis også heeeele dagen i morgen.. Jeg skal bare nå at lave i oplæg færdigt i dag, så kan jeg sagtens nå det sidste i morgen.. Håber jeg

Helt vildt!!

Er godt nok noget forvirret!

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

Årh for fanden, så jo ikke det sidste af din besked..

Det lyder godt.. Læsningen kan du jo tage lidt af gangen, man kører nemlig virkelig surt i det hvis man skal læse alt over en gang!! :/

Du skal nok nå at blive færdig inden torsdag, du kan sagtens nosse dig sammen Hehe..

Anmeld

8. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Årh for fanden, så jo ikke det sidste af din besked..

Det lyder godt.. Læsningen kan du jo tage lidt af gangen, man kører nemlig virkelig surt i det hvis man skal læse alt over en gang!! :/

Du skal nok nå at blive færdig inden torsdag, du kan sagtens nosse dig sammen Hehe..

ja, og ellers læser jeg bare vores sms'er højt, så skal de nok blive tilpas rundforvirrede og lade mig bestå ;D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.