Sig mig engang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.673 visninger
49 svar
0 synes godt om
8. november 2011

Na-Wi

Er jeg den eneste der syntes der er blevet meget stille herinde ? Jeg syntes der er langt mellem svar i tråde, altså når man har logget af et stykke tid og kommer på igen, er der stadig de samme tråde på forsiden.. Forstår i ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

morethanperfect

Naannaa87 skriver:

Er jeg den eneste der syntes der er blevet meget stille herinde ? Jeg syntes der er langt mellem svar i tråde, altså når man har logget af et stykke tid og kommer på igen, er der stadig de samme tråde på forsiden.. Forstår i ?

Syns også her er meget stille

Anmeld

8. november 2011

M (:

Naannaa87 skriver:

Meget meget stille.. Sidder med eksamenslæsning, og logger forholdsvis ofte på, for liiige at tjekke, men der er som regel intet sket.. Øv øv..

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

M (: skriver:

Meget meget stille.. Sidder med eksamenslæsning, og logger forholdsvis ofte på, for liiige at tjekke, men der er som regel intet sket.. Øv øv..

Du sender bare dit nummer søde, så skal jeg sende dig en masse ( underlige ) beskeder Hehe...

TS - her er meget stille..

Anmeld

8. november 2011

Na-Wi

Dejligt at jeg ikke er den eneste der syntes at folk er blevet meget stille ..

Anmeld

8. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Du sender bare dit nummer søde, så skal jeg sende dig en masse ( underlige ) beskeder Hehe...

TS - her er meget stille..

Haha, lover du det? Sa sender jeg i PB

Anmeld

8. november 2011

Darling<3

M (: skriver:

Haha, lover du det? Sa sender jeg i PB

Ja, det lover jeg søde, jeg har en meget god fantasi - haha...

Men er måske lidt bange for at du så trækker i land med at ville mødes, hehe...

Anmeld

8. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Ja, det lover jeg søde, jeg har en meget god fantasi - haha...

Men er måske lidt bange for at du så trækker i land med at ville mødes, hehe...

Haha, jeg er ikke så nem at skræmme væk ;D Tror jeg.. Men vi må jo lade det komme an på en prøve..

Hm, så er det spændende bare, om jeg skal kalde dig "Honey" i min telefonbog - og hvad mon kæresten siger til det

Anmeld

8. november 2011

Ciss

Naannaa87 skriver:

Helt enig. Usædvanlig stille.....

Anmeld

8. november 2011

Na-Wi

Ciss skriver:

Helt enig. Usædvanlig stille.....

Så må vi lige få gang i siden igen ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.