Er det mig eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Man skal gøre som man har lyst til og ikke hvad andre siger. Begge mine børn har fået flaske til, at sove på indtil de blev ca. 2 år. De har ingen skade taget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Har lige været oppe og skændes med min mand omkring vores datter på snart 22 md skal have sutteflaske til at sove på eller ikke...

Jeg synes hun er for stor og godt selv kan sove han mener det modsatte.. Da jeg så tog flasken fra han slog han i væggen pg sagde mange dårlige ting om mig:-(

Er det mig som der er noget galt med eller???

Min datter stoppede med "Sove på flaske" da hun var lige knap 2 år. -og det var pga. hun røg på intensiv, hvor hun var meget dårlig, hun ikke ville ha´den, så den uge hun lå der fik hun den ikke, og ja så startede jeg ikke op igen. (hun havde brug for det ekstra som der nu engang er i mme)

Men jeg vil sige, hvis din datter godt kan drikke sin mme af kop, som jo er nødvendig for hende, så synes jeg da også hun skal ha´det af kop. men måske hendes far ikke er klar til at slippe den kontakt der er når man giver flaske, og derfor skal vænne sig til, at hun ikke er "lillepige" mere.

Anmeld

4. november 2011

Camulla

Anonym skriver:

Har lige været oppe og skændes med min mand omkring vores datter på snart 22 md skal have sutteflaske til at sove på eller ikke...

Jeg synes hun er for stor og godt selv kan sove han mener det modsatte.. Da jeg så tog flasken fra han slog han i væggen pg sagde mange dårlige ting om mig:-(

Nej, det er ikke dig. Min dreng var 20 mdr. da vi tog aftenflasken fra ham...

Anmeld

5. november 2011

charlottekri

hvis i er så uenige så synes jeg at i skulle aftale et besøg med sp'en. hende kan man faktisk bruge indtil barnet er myndigt  

Anmeld

5. november 2011

3rollinger

Jeg synes heller ikke det er noedvendigt med flasken. Men hvis jeres datter har haft en haard start paa livet, er det nok naturligt at din mand bliver en smule overbeskyttende. Jeg er sikker paa at han goer det i den bedste mening. Derfor er det ikke iorden at blive saa sur og slaa i vaeggen, for du goer jo ogsaa kun hvad du mener er bedst.

Jeg tror ogsaa det er bedst at I snakker med sp'en, som saa kan hjaelpe jer med hvad der er bedst for jeres datter. 

Anmeld

6. november 2011

Nessie

Min søn var 2 da vi stoppede med flasken. Skiftede letmælken ud med vand, og så gad han den ikke mere.

Det er helt i orden at I har forskellige meninger, og I må jo gå på kompomis og finde andre  putteritualer, men din mands måde at reagere på er ikke acceptabel

Anmeld

6. november 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min datter er 2 år og 2 mdr, og hun er først lige stoppet med flasken. Hun nægter at drikke mælk af en kop og har aldrig villet gøre det - derfor blev jeg nødt til at fortsætte med flasken. Hun får nu en smule cacao i sin mælk i glasset, og så vil hun gerne drikke det. Men som de andre siger; bluv enige om hvordan og hvorledes, hun skal slutte med flasken evt med hjælp fra sp

Anmeld

6. november 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Ad hensyn til hendes tænder er det vigtigt I stopper den sutteflaske nu...og så går over til en tår vand i kop, hvis hun bliver tørstig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. november 2011

Isabella_mor

så må du forklare ham hvordan du gør, for det virker jo når du gør det og så må i samarbejde på at få det til at lykkedes, hvis i modarbbejder hinanden kan det blive en dårlig oplevelse for jeres datter... 

Anmeld

6. november 2011

Wimmie

Anonym skriver:

Hvem der har ret ved jeg ikke (så langt er jeg ikke kommet endnu, hehe) - men jeg hæfter mig mere ved din mands reaktion... Reagerer han altid så voldsomt? Ved at slå i væggen og kalde dig ting, for det er da på ingen måde i orden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.