Er det mig eller???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.829 visninger
23 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Anonym trådstarter

Har lige været oppe og skændes med min mand omkring vores datter på snart 22 md skal have sutteflaske til at sove på eller ikke...

Jeg synes hun er for stor og godt selv kan sove han mener det modsatte.. Da jeg så tog flasken fra han slog han i væggen pg sagde mange dårlige ting om mig:-(

Er det mig som der er noget galt med eller???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Na-Wi

nej syntes ikke der er noget galt med dig.. i mine øjne er det på høje tid at slippe den sutteflaske, hvad får hun i flasken ?

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Naannaa87 skriver:

nej syntes ikke der er noget galt med dig.. i mine øjne er det på høje tid at slippe den sutteflaske, hvad får hun i flasken ?

Hun får mme noget specielt noget da hun ikke kan tåle fedt men jeg synes godt hun kunne få det i en kop i stedet for jo

Anmeld

4. november 2011

Na-Wi

Anonym skriver:

Hun får mme noget specielt noget da hun ikke kan tåle fedt men jeg synes godt hun kunne få det i en kop i stedet for jo

Ja jo før i tager flasken fra hende jo bedre.. (set i mine øjne) .. Du skal bare få din kæreste til at indse det på en måde.. Er det ikke bare fordi det er det nemmeste at give flasken at han ikke vil stoppe ?

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

Naannaa87 skriver:

Ja jo før i tager flasken fra hende jo bedre.. (set i mine øjne) .. Du skal bare få din kæreste til at indse det på en måde.. Er det ikke bare fordi det er det nemmeste at give flasken at han ikke vil stoppe ?

Han mener trods aftensmad og nOget efter hun stadig er sulten.. Bare fordi hun græder i sin seng.. 

Jeg mener hun manipolere med sin far til at komme op igen

Anmeld

4. november 2011

Na-Wi

Anonym skriver:

Han mener trods aftensmad og nOget efter hun stadig er sulten.. Bare fordi hun græder i sin seng.. 

Jeg mener hun manipolere med sin far til at komme op igen

der tror jeg helt sikkert at du har ret .. i skal bare være lidt hårde indtil hun har fået lært at flasken er fortid ..

Anmeld

4. november 2011

chael

Anonym skriver:

Har lige været oppe og skændes med min mand omkring vores datter på snart 22 md skal have sutteflaske til at sove på eller ikke...

Jeg synes hun er for stor og godt selv kan sove han mener det modsatte.. Da jeg så tog flasken fra han slog han i væggen pg sagde mange dårlige ting om mig:-(

Et barn på 22 mdr skal ikke have flaske.

Begge mine unger var under 1 år da de stoppede.

Min datter var knap 1 år og sønnen sagde selv stop da han var 9 mdr.

Et barn på knap 2 år, kan sagtens drikke af en kop.

*Camilla

Anmeld

4. november 2011

Anonym trådstarter

chael skriver:

Et barn på 22 mdr skal ikke have flaske.

Begge mine unger var under 1 år da de stoppede.

Min datter var knap 1 år og sønnen sagde selv stop da han var 9 mdr.

Et barn på knap 2 år, kan sagtens drikke af en kop.

*Camilla

Grunden til hun har fået den så længe er hendes sygdom. Hun har haft sonde til hun var 9 md så ville gerne hun fik den der sutterefleks men hun er den der så nu mener jeg godt hn kan undvære den. Når jeg selv putter hende får hun den ikke kun når hendes far er hjemme gver han den

Anmeld

4. november 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Nej, der er ikke noget galt med din mening.
Min datter stoppede allerede da hun var knap 7 mdr, så vi har faktisk bare tilbudt hende lidt yoghurt kl 19 og Det er det.

Anmeld

4. november 2011

bette

min datter får altid natmad som er yoghurt med havregryn i.. så er jeg sikker på hun er mæt nok.. 

mme mætter hende jo ikke natten over hvis det er det han tror.??

synes det er på høje tid at skille sig af med flasken efter min mening.. min datter var også omkring de 7 måneder. så gad hun altså ik det pjat mere.. men siger de ik selv fra må man jo hjælpe dem med at vælge det rigtige.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.