Nu vil han ikke alligevel!! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2011

Anonym trådstarter

nathja skriver:

du skal bare holde på dit, gjorde jeg selv og har ikke et øjeblik fortrudt.. har selv mistet et barn mellem min datter og min søn, barnet var dødt og fik der derfor fjernet fra min mave, min mand viller gerne være der men jeg sendte ham hjem til vores datter, han kunne jo ikke gøre hverken fra eller til og jeg var helt afklaret med det eftersom baby jo var død, han var alletiders støtte bagefter og 8 uger senere ventede vi så vores søn..

du skal træffe valget ud fra hvad dit hjerte siger ikke hvad han siger, det er din krop og hvis du vil det barn er det bare surt for ham hvis han vælger jer fra, det er ham der mister mest og går glip af alle de  gyldne øjeblikke der vil komme..

hold på din ret.. om ikke andet så er vi herindefra her og støtter dig

Tak for svar, er jeg glad for at høre, og beholder det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Anonym trådstarter

Nymfe skriver:

Jeg stod i præcist samme situation for 10 md siden. Kan fortælle at her endte det ikke med han valgte barnet og jeg - jeg flyttede ud kort efter(vi havde været sammen tre år). Da vores søn blev født kom han og ville ham så gerne. Han har nu samvær med ham - vi finder ikke sammen igen efter hvad der er sket. Så sådan kan det også gå.

Tak for svar. Kan ikke regne ud nu hvad hans valg er, men må de tiden an

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

Nicolinesmor170510 skriver:

Min datters far, ville ikke have et barn, men gerne mig..

Hun var ikke planlagt, men da jeg besluttede, at jeg ville beholde barnet, fik han besked på, at enten var det mig OG hans barn, eller også kunne han smutte, og få ingen af os.. Valgte han at smutte, skulle han huske, at det var for altid, valgte han at blive, skulle han være en del af hendes liv, for altid.. (Jeg vidste godt, at uanset kunne tingene tage en anden drejning senere hen, men sådan blev det sagt)

Han blev dog.. Vi er ikke sammen den dag idag, men han er en dejlig far for vores datter, og vi har det begge godt med det valg vi dengang tog..

Gør det DU føler for.. Han har jo sagt ja først, og så er det jo klart, at du har glædet dig.. Så at han pludselig springer fra, jamen, det kan du sgu ikke gøre noget ved.. Du har jo sat dig for, i hovedet, at du skal have et barn!

Held og lykke

Han kommer aldrig til at vælge sit barn helt fra, det ved jeg, men om han vil ha os nu her mens jeg er gravid, det ved jeg ikke. Men må se tiden an, tak for svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.