Anonym skriver:
Så enkelt er det bare IKKE! Jeg synes jo sagtens det kunne fungere, og kunne fint med ham... det var ham der gik, og jeg kan ikke lyve for mit barn eller mit hjerte og bare 'lege med' på at mor og far ikke kunne bo sammen - for det kunne vi og det gjorde vi i mere end 2 år.
Jeg vil også kun svare hvis spurgt, for der er en ny 'far' i forholdet, og han ser jo vores barn MEGET mere end bio far. Heldigvis for det da
Det er ALDRIG så enkelt, men hvorfor vil du ikke bare lade dit barn blive i den tro at det er det?
Har et lille barn virkelig godt af at vide sådan nogle ting?
Det du skriver lyser så meget af DIT foragt mod ham, og ja. Det har du osse ret til, sådan som du er blevet behandlet.
Jeg kender godt den følelse du sidder med. Har selv været hele rumlen igennem med amtet og retsag, og man kan bare nå dertil hvor man ønsker at "far" bare ville tage en færge ud af verden, og blive der.
men aldrig om mit barn skulle vide det om sin far. Tror kun han ville få dårlige ting ud af den viden.
Så herhjemme bider jeg det i mig, og lader som om alt er fint. -I SKAL samarbejde de næste 18 år. Idiot eller ej. Der er desværre ikke bytteret på fædre. -Selvom der er en "anden og bedre faderfigur" i billiedet.
Der er ingen grund til at gøre det værre end det er. DU valgte at få barn med ham, og nu må DU og kun DU tage konsekvensen af det, og bide det i dig.
Det er i hvert fald min meninng...
Anmeld