Hvad f...... gør man så lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2011

SussieThyssen

Du får lige et stort knus, for det har man bare brug for, når man står i din/jeres situation.

Jeg har ikke så meget jeg kan råde dig til.
Følg dit hjerte og din sunde fornuft..det er DIG der skal kunne bære tingene.
Andre kan ganske enkelt ikke råde dig.
Jeg har været gravid et hav af gange, men det kræver en vis styrke at gennemgå tab igen og igen, og det er ikke alle der har den styrke.
I virkeligheden er der jo kun to veje, du kan gå..enten være tilfreds med de to troldunger du HAR fået eller bide tænderne sammen og forsøge at få den 3.
Jeg har kun fået 3, selvom jeg gerne ville have haft 6 unger, men jeg er lykkelig for de 3 jeg har.
Og livet vælter ikke fordi man ikke får alle sine ønsker opfyldt. Jeres familieliv kan være fuldt ud perfekt, selvom I kun har to.

Kærligst
Sussie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Skouboe

Jeg har desværre ikke noget klogt at sige, men jeg er sikker på at hvad end du vælger, er det det rigtige for jeres familie

Anmeld

6. november 2011

Måtte lige sende dig en

Håber virkelig Elina klarer frisag!!

Jeg aner selvfælgelig ik hvordan det er at stå i din situation, men jeg tror at jeg ville gi det et sidste skud i bøssen, når udredningen er kommet!?

Stine og Lisa.

Anmeld

6. november 2011

LISBETH:-)

Malthes mor skriver:

Kære Lisbeth,

Ved ikke hvad der er den rigtige beslutning for jeres lille familie. Men min umiddelbare tanke var, at få udredt Elina og så derefter tage en beslutning på, om I skal havde flere børn.

Men kender godt følelsen, af at de tre børn, som du/I drømmer om, måske ikke bliver til en realitet....Her hos os, går drømmen desværre også i skuddermudder.

Men når det er skrevet, så har I to dejlige tøser:-)

Kram

Marianne

Tak Marianne, vi vil jo gerne have flere børn den beslutning er taget, problemet er bare om jeg orker hele den lange vej men alle dens bump for at få det?

Hvorfor er planerne lagt på hylden for jer?

Håber vi kan ses til lidt træning i næste uge

Anmeld

6. november 2011

SussieThyssen skriver:

Du får lige et stort knus, for det har man bare brug for, når man står i din/jeres situation.

Jeg har ikke så meget jeg kan råde dig til.
Følg dit hjerte og din sunde fornuft..det er DIG der skal kunne bære tingene.
Andre kan ganske enkelt ikke råde dig.
Jeg har været gravid et hav af gange, men det kræver en vis styrke at gennemgå tab igen og igen, og det er ikke alle der har den styrke.
I virkeligheden er der jo kun to veje, du kan gå..enten være tilfreds med de to troldunger du HAR fået eller bide tænderne sammen og forsøge at få den 3.
Jeg har kun fået 3, selvom jeg gerne ville have haft 6 unger, men jeg er lykkelig for de 3 jeg har.
Og livet vælter ikke fordi man ikke får alle sine ønsker opfyldt. Jeres familieliv kan være fuldt ud perfekt, selvom I kun har to.

Kærligst
Sussie

Tak Sussie jeg synes egentlig aldrig jeg har pivet over det, før nu! Synes det begynder og slide.

Men ja du har helt ret problemet er bare at min fornuft siger det ene og min hjerne siger det andet. Og det er faktisk lige præcis det der gør at problemet opstår.

Vi har snakket om det rigtig meget min mand og jeg. og er blevet enige om at når Elina er fædig udredt så må vi tage den op igen. Kan mærke at det også rigtig meget afhænger af hvilket svar vi får der!

Nogengange kunne en krystal kugle være rar så man kunne se hvor meget man skulle igennem før det lykkedes!!!!

Anmeld

6. november 2011

Skouboe skriver:

Jeg har desværre ikke noget klogt at sige, men jeg er sikker på at hvad end du vælger, er det det rigtige for jeres familie

Tak

Anmeld

6. november 2011

Tilmeldt skriver:

Måtte lige sende dig en

Håber virkelig Elina klarer frisag!!

Jeg aner selvfælgelig ik hvordan det er at stå i din situation, men jeg tror at jeg ville gi det et sidste skud i bøssen, når udredningen er kommet!?

Stine og Lisa.

Jeg er virkelig glad for din tak for det

Anmeld

6. november 2011

SussieThyssen

lisbeth2910 skriver:

Tak Sussie jeg synes egentlig aldrig jeg har pivet over det, før nu! Synes det begynder og slide.

Men ja du har helt ret problemet er bare at min fornuft siger det ene og min hjerne siger det andet. Og det er faktisk lige præcis det der gør at problemet opstår.

Vi har snakket om det rigtig meget min mand og jeg. og er blevet enige om at når Elina er fædig udredt så må vi tage den op igen. Kan mærke at det også rigtig meget afhænger af hvilket svar vi får der!

Nogengange kunne en krystal kugle være rar så man kunne se hvor meget man skulle igennem før det lykkedes!!!!

I guder ja..det ville være dejligt

Anmeld

6. november 2011

Winnie

Vil bare lige sende et For synes bare slet ikke at jeg vil komme med råd, for det er jo helt op til jer hvad der er rigtig  Jeg håber dog at din datter går fri 

Anmeld

16. november 2011

Ville lige komme med en lille update:

Vi har besluttet at vi vil forsøge og få en mere!!!!! Vi afventer svar på om Elina har syndromet eller ej og så går vi igang.

Hvis hun har det er vi blevet lovet og komme ind på rigshospitalet og få taget æg ud som så bliver renset for evt. syndromer - gratis

Har hun det ikke starter vi på copenhagen fertility center som planlagt (bare lidt senere end planlagt)

Kan mærke at det er den rigtige beslutning!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.