Hvad f...... gør man så lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

Jibbe

Hej Lisbeth!

Jeg kan sagtens forstå dig. 6 aborter er mange! Rigtig mange!
Så synes måske Carsten er lidt for strid når han siger han vil være ked af det resten af livet hvis du ikke vil mere. Han er nok også ked af det endnu engang er gået galt men så strengt at sige til dig på den måde!

Men hvis du ikke orker mere nu er der vel ikke så meget i det. Men måske stadig have muligheden åben for at hvis du får lysten og modet tilbage så prøver man igen!
Måske går der nogle måneder - måske nogle år, men så er du jo stadig en ung kvinde på ca. 37 år og det er altså ikke for sent

Jeg kan huske du lavede en tråd om noget manglende testeroston, er det ikke noget der er kommet mere svar på??

Håber Elina bliver frikendt for syndromet og det eneste der er med hende er at hun er en stor dejlig pige

Kæmpe knus herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

LISBETH:-)

Jibbe skriver:

Hej Lisbeth!

Jeg kan sagtens forstå dig. 6 aborter er mange! Rigtig mange!
Så synes måske Carsten er lidt for strid når han siger han vil være ked af det resten af livet hvis du ikke vil mere. Han er nok også ked af det endnu engang er gået galt men så strengt at sige til dig på den måde!

Men hvis du ikke orker mere nu er der vel ikke så meget i det. Men måske stadig have muligheden åben for at hvis du får lysten og modet tilbage så prøver man igen!
Måske går der nogle måneder - måske nogle år, men så er du jo stadig en ung kvinde på ca. 37 år og det er altså ikke for sent

Jeg kan huske du lavede en tråd om noget manglende testeroston, er det ikke noget der er kommet mere svar på??

Håber Elina bliver frikendt for syndromet og det eneste der er med hende er at hun er en stor dejlig pige

Kæmpe knus herfra

TAk

Det med testeron er ikke noget de alligevel mener kan have nogen betydning, jeg skal testes videre før de kan give et endeligt svar, og det kan jeg ikke få lov til da jeg ikke opfylder, rent fortolkningsmæssigt, kravene til at komme til videre udredning. Så den er lige som landet der indtil nu. Skal abortere 2 gange til uden et barn imellem før jeg kan komme i betragtning:-(

Anmeld

3. november 2011

Lou87

lisbeth2910 skriver:

Tak søde!!!!!

Der er ingen tvivl om at vi vil vente til alt det med Elina er overstået.

Min mand vil rigtig rigtig rigtig gerne have 1 mere, og dermed også tage kampen, men sådan lidt hårdt sagt så ja det er også hårdt for ham men det er ikke hans krop det går ud over. Og tro mig det slider med så mange gange homoner og mange graviditeter.

Jeg håber vi snart får nogen svar ang. Elina og jeg så kan få ro på mine tanker

Kender jo desværre ikk meget til alt det hormon behandling osv, men har dog hørt lidt fra en kollega som havde det meget svært...
Så af den brøkdel jeg forstår og gange det med 100, så tænker jeg vi måske er mødes Ej.. men ka kun tænke mig til det og har fuld forståelse for din tankegang!! Du er igennem det både psykisk og fysisk.. han oplever det "kun" (hvis man ka sige det sådan) psykisk.

Håber og  for alt er ok med Elina, så denne kamp kan stoppe.

Og som sagt, tag det skridt først....... og "glem" det andet i mellemtiden og tag så den kamp/glæde bagefter  Så tror jeg også dit sind er et helt andet sted, end med sådan en masse bomber oveni hinanden nu her.

Anmeld

3. november 2011

Becks

Jeg er ked af, at høre I har mistet igen

Umiddelbart vil jeg som Pia sige: Følg jeres drøm, følg jeres hjerte og følg jeres aller inderste tanker og drømme!

Når det er dagt, så ville jeg nok vente til I har fået Elina's diagnose (Hvis der er én) Og så tage imod den hjælp fra Riget derefter. Dels fordi I har roen og ikke skal "slås" med det andet oveni og dels fordi I kan få den hjælp så barn nr 3 ikke får det samme syndrom som Elina (Hvis hun har den)

Jeg er sikker på, at I nok skal få jeres drømmebarn nr 3, hvis det er det I vælger, jeg håber dog det bliver uden så mange tab, kampe og sorger som de andre gange! I har fået 2 helt igennem skønne piger, så kan I også få en tredie lillebror/søster

Jeg kan ikke fortælle hvad I skal gøre, men når I begge føler godt efter inderst inde, er jeg sikker på I sidder med svaret selv

Jeg ville egentlig bare have givet et , men det blev vidst til mere end det, måske ikke så brugbart - men en masse tanker herfra Hvidovre

Anmeld

3. november 2011

Vial

Jeg tænker også, at I selvfølgelig sætter det i bero indtil Elina er færdigudredt. Derefter kan I give Svend L's behandling en chance. Måske aftale at det bliver en gang til foråret.

Så gammel er du heller ikke - og Elina kan godt vente lidt med at blive storesøster.

Kram til dig, som jeg ærlig talt også synes er alt for hårdt ramt.

Anmeld

3. november 2011

Tutter skriver:

Jeg er ked af, at høre I har mistet igen

Umiddelbart vil jeg som Pia sige: Følg jeres drøm, følg jeres hjerte og følg jeres aller inderste tanker og drømme!

Når det er dagt, så ville jeg nok vente til I har fået Elina's diagnose (Hvis der er én) Og så tage imod den hjælp fra Riget derefter. Dels fordi I har roen og ikke skal "slås" med det andet oveni og dels fordi I kan få den hjælp så barn nr 3 ikke får det samme syndrom som Elina (Hvis hun har den)

Jeg er sikker på, at I nok skal få jeres drømmebarn nr 3, hvis det er det I vælger, jeg håber dog det bliver uden så mange tab, kampe og sorger som de andre gange! I har fået 2 helt igennem skønne piger, så kan I også få en tredie lillebror/søster

Jeg kan ikke fortælle hvad I skal gøre, men når I begge føler godt efter inderst inde, er jeg sikker på I sidder med svaret selv

Jeg ville egentlig bare have givet et , men det blev vidst til mere end det, måske ikke så brugbart - men en masse tanker herfra Hvidovre

Tak Tutter

Jeg vil forsøge og få mit hoved og mit hjerte til at snakke sammen:-)

Anmeld

3. november 2011

KaMa skriver:

Jeg tænker også, at I selvfølgelig sætter det i bero indtil Elina er færdigudredt. Derefter kan I give Svend L's behandling en chance. Måske aftale at det bliver en gang til foråret.

Så gammel er du heller ikke - og Elina kan godt vente lidt med at blive storesøster.

Kram til dig, som jeg ærlig talt også synes er alt for hårdt ramt.

Svend L. kommer an på svaret. Hvis hun har syndromet (og vi så er bærer af det) så er der 75 % risiko for at give det videre og det tør jeg ikke - på nogen måde. Så hvis det så skal være så er det riget og ægoprensning.

Håber dog på et andet svar ang. Elina

Anmeld

3. november 2011

Vial

lisbeth2910 skriver:

Svend L. kommer an på svaret. Hvis hun har syndromet (og vi så er bærer af det) så er der 75 % risiko for at give det videre og det tør jeg ikke - på nogen måde. Så hvis det så skal være så er det riget og ægoprensning.

Håber dog på et andet svar ang. Elina

Tror du ikke, at det kan kombineres. Altså hans hormonbehandling, som vel går ud på at du holder på graviditeten og så Rigets rensning?

Det er godt nok omstændigt, men I har jo allerede vist, at I er villige til at trodse en masse forhindringer for at nå jeres drøm.

Mon ikke Elina bliver frikendt. Det krydser jeg for.

Anmeld

3. november 2011

KaMa skriver:

Tror du ikke, at det kan kombineres. Altså hans hormonbehandling, som vel går ud på at du holder på graviditeten og så Rigets rensning?

Det er godt nok omstændigt, men I har jo allerede vist, at I er villige til at trodse en masse forhindringer for at nå jeres drøm.

Mon ikke Elina bliver frikendt. Det krydser jeg for.

Jow måske det har jeg ikke orket og sætte mig ind i - nu må vi se om det bliver aktuelt.

Er lidt nervøs for at svaret ikke er som jeg håber, og SÅ hammer træt af og vente.

Anmeld

5. november 2011

Malthes mor

Kære Lisbeth,

Ved ikke hvad der er den rigtige beslutning for jeres lille familie. Men min umiddelbare tanke var, at få udredt Elina og så derefter tage en beslutning på, om I skal havde flere børn.

Men kender godt følelsen, af at de tre børn, som du/I drømmer om, måske ikke bliver til en realitet....Her hos os, går drømmen desværre også i skuddermudder.

Men når det er skrevet, så har I to dejlige tøser:-)

Kram

Marianne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.