Hvad f...... gør man så lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

LISBETH:-)

Drømme skriver:

Et med herfra også !

Hvor må det være hårdt, uanset hvad I beslutter jer for, så håber jeg ikke I skal igennem flere problemer. Håber jeres Elina ikke har syndromet, og at hvis I beslutter jer for at prøve igen, at drømmen så ikke brister

Jeg kan ikke sige hvad jeg ville have gjort, flygter om vi en dag kommer til at stå i det samme problem, ikke fordi der er noget galt her, men fordi det kan ske for alle, og vi har også en drøm om en stor familie..

Held og lykke med det hele, vær stærke, og hold fast i kærligheden, så skal det hele nok gå

-- jeg undskylder hvis indlægget er lidt rodet.. Det har været en lang og hård dag i dag..

Tak Synes også der snart må være nok forhindringer på min vej.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

Drømme

lisbeth2910 skriver:

Tak Synes også der snart må være nok forhindringer på min vej.

Det lyder det virkelig også til !
Forhåbentligt betyder det det snart går bedre for jer
Det kan man da i hvert fald håbe på.

Anmeld

3. november 2011

Pia.

lisbeth2910 skriver:

Viste ikke lige hvor jeg skulle lægge den så alle de søde admins må flytte den hvis det er forkert.

Skal forsøge og gøre det kort, selv om det er svært.

Sagen er den at jeg har været igennem 11 x homonbehandling for at få mine 2 dejlige piger og har aborteret 5 gange. Nå, men vi har så besluttet efter lange overvejelser at vi gerne vil forsøge og få et barn mere. Jeg får henvisning fra lægen og skulle starte op med homoner osv. her i november.

Der sker så det at jeg slut september/start oktober bliver naturlig gravid, er glad. Men begynder kort efter og bløde voldsomt og abortere så igen for 6. gang. Det har været en hård omgang med styrt blødninger der ikke ville stoppe, og et hcg tal der stadig ikke er faldet til ok niveau.

Oveni er vi til udredning med min lille datter da de mener at hun fejler et meget meget sjældenst syndrom. Dette alene gør at vi havde aftalt at vi først ville gå igang når vi havde fået det endelige svar, som forhåbentlig ville komme inden opstart på homoner i november. Men vi ved stadig intet.

Summa sumarum så er jeg nu nået dertil hvor jeg ikke orker mere, jeg har kastet håndklæddet i ringen og har ringet til lægen for at få p-piller da jeg IKKE skal være gravid, eller jo hvis der var en garanti for at jeg ville beholde det men det er der jo ikke. Men men men verden er bare ikke så sort og hvid for jeg mener at jeg IKKE gidder mere, men samtidig så er jeg ved og tude hver gang jeg tænker på at vores drøm om en familie med 3 børn aldrig bliver en realitet. Jeg er splittet og har det svært med begge beslutninger. Hvad gør man så lige???????????? Jeg aner ikke hvilken vej jeg skal gå og det gør mig omend endnu mere ked af det og forvirret!

Så hvad ville i gøre?

Det skal lige tilføjes at jeg har undersøgt at hvis min lille datter har det syndrom som de tror, så ville jeg kunne komme ind på riget og få taget æg ud, som så kan renses for syndromet så vi med sikkerhed ikke får 2 børn med syndromer

Nu skriver jeg min aller første tanker da jeg læste dit indlæg

- GÅ EFTER JERES DRØM...

Det var min aller første tanke... Men, jeg kan godt se din situation lige nu ikke gør at det er muligt... Måske skal I lige have 100 % afklaring på jeres datter og når der er ro omkring det igen, er det måske nemmere for dig at se positivt på at få en nummer tre ønske baby...Jeg har fuld forståelse for at det her er svært for dig - men helt at opgive jeres store drøm om en børneflok på tre syntes jeg ikke I skal udelukke... Måske er det bare ikke det rette tidspunkt, både fordi det er så tæt på din sidste abort og alt det med jeres datter...

Jeg håber det bedste både for dig og jeres lille datter og må 2012 blive året for jer...

Knus Pia

Anmeld

3. november 2011

Pia. skriver:

Nu skriver jeg min aller første tanker da jeg læste dit indlæg

- GÅ EFTER JERES DRØM...

Det var min aller første tanke... Men, jeg kan godt se din situation lige nu ikke gør at det er muligt... Måske skal I lige have 100 % afklaring på jeres datter og når der er ro omkring det igen, er det måske nemmere for dig at se positivt på at få en nummer tre ønske baby...Jeg har fuld forståelse for at det her er svært for dig - men helt at opgive jeres store drøm om en børneflok på tre syntes jeg ikke I skal udelukke... Måske er det bare ikke det rette tidspunkt, både fordi det er så tæt på din sidste abort og alt det med jeres datter...

Jeg håber det bedste både for dig og jeres lille datter og må 2012 blive året for jer...

Knus Pia

Tak Pia Vi kan bare ikke vente alt for længe da jeg jo ikke lige frem er helt ung mere:-)

Min mand har også lige sagt at han vil være ked af det resten af hans liv, hvis jeg ikke vil mere. Puha

Håber jeg snart får en helt sikker mave fornemmelse på hvad vi skal, for det andet her er virkelig forvirrende og svært!

Anmeld

3. november 2011

isimaven

Søde Lisbeth! Jeg ville ikke smutte uden at sende dig et 

Men med hensyn til et svar ved jeg ikke om jeg har de vise sten. Jeres piger er jo nogle dejlige tøser og jeg forstår jeres ønske om nr. 3 så inderligt. Min umiddelbare tanke er at var det mig ville jeg nok vente til efter I har fået svaret på prøverne og så springe ud i et forsøg mere, samtidig synes jeg dog at med 6 aborter i bagagen at du er overordentlig sej at du stadig orker det!!!!

Jeg ville ønske at der fandtes noget jeg kan gøre for at I kan få drømmen opfyldt og jeg kan ikke forstå at sådan nogle søde mennesker som jer skal have så megen modgang!!!

Kæmpe knus og masser af tanker herfra og jeg  for et godt udfald på Elinas prøver!!!

Kh. Rakel

Anmeld

3. november 2011

Lou87

Søde, søde Lisbeth...
Vidste slet ikke alt dette om dig - tænk hvad der gemmer sig "bag" folk. Blev helt ked af og læse din profil og dette...

Jeg har på iiiiingen måde stået i en lignende situation som du gør, så jeg håber jeg udtrykker mig "ordentligt" og ikk på nogen måde forkert. Men når jeg tænker på jeres situation.. og din tvivl, som jeg bare ud fra denne tråd kan få helt ondt i hjertet over...
Så tror jeg at jeg ville få Elina overstået først.
Det har været en lang rejse bare med det i har i rygsækken i forvejen - og når det med hende ikk engang er overstået... Så tror jeg det er det der sætter din tvivl om at forsætte projekt nr 3.
Og ganske FORSTÅELIGT !! Du har li aborteret for sjette gang !! (nogen opgiver efter første gang...) Kan slet ikk forestille mig hvor hårdt det må være.. Men umiddelbart for at vende tilbage, så ville jeg afvente Elinas sag. Brug evt kondom indtil da, så ikk det er p pillernes skyld der driller nogen hormoner, hvis det nu viser sig alt er ok og i bare kan forsøge igen.
Når først hendes sag er afsluttet - tror du så ikk du vil ku ånde lettet op?? Self modtager i måske et svar der ikk er "lykken", men det er et svar. En ende på noget.. (som i så alt efter svar ska lære og leve med måske.. men det er ikk længere en evig venten på et svar) Og tror du så ikk du måske ville ku overskue mere at tage den her sidste kamp op om jeres sidste ønskebarn ???
Ja jeg ved det virkelig ikke... Men det ville umiddelbart være mit råd. Med alt det i har været igennem.. Så lad vær og tage for mange ting på en gang...

Hvordan har manden det med det her, ved han du er i dilemma ?? Er han klar til endnu en kamp ??

DE STØRSTE KRAMMERE TIL DIG
Åh hvor du fortjener det.

Anmeld

3. november 2011

isimaven skriver:

Søde Lisbeth! Jeg ville ikke smutte uden at sende dig et 

Men med hensyn til et svar ved jeg ikke om jeg har de vise sten. Jeres piger er jo nogle dejlige tøser og jeg forstår jeres ønske om nr. 3 så inderligt. Min umiddelbare tanke er at var det mig ville jeg nok vente til efter I har fået svaret på prøverne og så springe ud i et forsøg mere, samtidig synes jeg dog at med 6 aborter i bagagen at du er overordentlig sej at du stadig orker det!!!!

Jeg ville ønske at der fandtes noget jeg kan gøre for at I kan få drømmen opfyldt og jeg kan ikke forstå at sådan nogle søde mennesker som jer skal have så megen modgang!!!

Kæmpe knus og masser af tanker herfra og jeg  for et godt udfald på Elinas prøver!!!

Kh. Rakel

Åhhhh tak Rakel dit svar betyder rigtig meget især fordi du kender mig IRL

Anmeld

3. november 2011

Lou87 skriver:

Søde, søde Lisbeth...
Vidste slet ikke alt dette om dig - tænk hvad der gemmer sig "bag" folk. Blev helt ked af og læse din profil og dette...

Jeg har på iiiiingen måde stået i en lignende situation som du gør, så jeg håber jeg udtrykker mig "ordentligt" og ikk på nogen måde forkert. Men når jeg tænker på jeres situation.. og din tvivl, som jeg bare ud fra denne tråd kan få helt ondt i hjertet over...
Så tror jeg at jeg ville få Elina overstået først.
Det har været en lang rejse bare med det i har i rygsækken i forvejen - og når det med hende ikk engang er overstået... Så tror jeg det er det der sætter din tvivl om at forsætte projekt nr 3.
Og ganske FORSTÅELIGT !! Du har li aborteret for sjette gang !! (nogen opgiver efter første gang...) Kan slet ikk forestille mig hvor hårdt det må være.. Men umiddelbart for at vende tilbage, så ville jeg afvente Elinas sag. Brug evt kondom indtil da, så ikk det er p pillernes skyld der driller nogen hormoner, hvis det nu viser sig alt er ok og i bare kan forsøge igen.
Når først hendes sag er afsluttet - tror du så ikk du vil ku ånde lettet op?? Self modtager i måske et svar der ikk er "lykken", men det er et svar. En ende på noget.. (som i så alt efter svar ska lære og leve med måske.. men det er ikk længere en evig venten på et svar) Og tror du så ikk du måske ville ku overskue mere at tage den her sidste kamp op om jeres sidste ønskebarn ???
Ja jeg ved det virkelig ikke... Men det ville umiddelbart være mit råd. Med alt det i har været igennem.. Så lad vær og tage for mange ting på en gang...

Hvordan har manden det med det her, ved han du er i dilemma ?? Er han klar til endnu en kamp ??

DE STØRSTE KRAMMERE TIL DIG
Åh hvor du fortjener det.

Tak søde!!!!!

Der er ingen tvivl om at vi vil vente til alt det med Elina er overstået.

Min mand vil rigtig rigtig rigtig gerne have 1 mere, og dermed også tage kampen, men sådan lidt hårdt sagt så ja det er også hårdt for ham men det er ikke hans krop det går ud over. Og tro mig det slider med så mange gange homoner og mange graviditeter.

Jeg håber vi snart får nogen svar ang. Elina og jeg så kan få ro på mine tanker

Anmeld

3. november 2011

Timse

Du får også lige et herfra

Anmeld

3. november 2011

Timse skriver:

Du får også lige et herfra

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.