lisbeth2910 skriver:
Viste ikke lige hvor jeg skulle lægge den så alle de søde admins må flytte den hvis det er forkert.
Skal forsøge og gøre det kort, selv om det er svært.
Sagen er den at jeg har været igennem 11 x homonbehandling for at få mine 2 dejlige piger og har aborteret 5 gange. Nå, men vi har så besluttet efter lange overvejelser at vi gerne vil forsøge og få et barn mere. Jeg får henvisning fra lægen og skulle starte op med homoner osv. her i november.
Der sker så det at jeg slut september/start oktober bliver naturlig gravid, er glad. Men begynder kort efter og bløde voldsomt og abortere så igen for 6. gang. Det har været en hård omgang med styrt blødninger der ikke ville stoppe, og et hcg tal der stadig ikke er faldet til ok niveau.
Oveni er vi til udredning med min lille datter da de mener at hun fejler et meget meget sjældenst syndrom. Dette alene gør at vi havde aftalt at vi først ville gå igang når vi havde fået det endelige svar, som forhåbentlig ville komme inden opstart på homoner i november. Men vi ved stadig intet.
Summa sumarum så er jeg nu nået dertil hvor jeg ikke orker mere, jeg har kastet håndklæddet i ringen og har ringet til lægen for at få p-piller da jeg IKKE skal være gravid, eller jo hvis der var en garanti for at jeg ville beholde det men det er der jo ikke. Men men men verden er bare ikke så sort og hvid for jeg mener at jeg IKKE gidder mere, men samtidig så er jeg ved og tude hver gang jeg tænker på at vores drøm om en familie med 3 børn aldrig bliver en realitet. Jeg er splittet og har det svært med begge beslutninger. Hvad gør man så lige???????????? Jeg aner ikke hvilken vej jeg skal gå og det gør mig omend endnu mere ked af det og forvirret!
Så hvad ville i gøre?
Det skal lige tilføjes at jeg har undersøgt at hvis min lille datter har det syndrom som de tror, så ville jeg kunne komme ind på riget og få taget æg ud, som så kan renses for syndromet så vi med sikkerhed ikke får 2 børn med syndromer
- GÅ EFTER JERES DRØM... 
Det var min aller første tanke... Men, jeg kan godt se din situation lige nu ikke gør at det er muligt... Måske skal I lige have 100 % afklaring på jeres datter og når der er ro omkring det igen, er det måske nemmere for dig at se positivt på at få en nummer tre ønske baby...Jeg har fuld forståelse for at det her er svært for dig - men helt at opgive jeres store drøm om en børneflok på tre syntes jeg ikke I skal udelukke... Måske er det bare ikke det rette tidspunkt, både fordi det er så tæt på din sidste abort og alt det med jeres datter...
Jeg håber det bedste både for dig og jeres lille datter og må 2012 blive året for jer...