så tager vi lige til lægen med den bette..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

Mor til Frederic og Freya

Frøken J. skriver:

Tak for alle jeres held og lykker <3

Ønsker jer held og lykke idag...

Tænkte på om i havde en lyn fødsel? Henri84 herinde fra har en datter meget lig din - hun er også meget berørings angst mm - de har også fået hjælp til hende i dp med både dp - ssp og en physkolog. Hun har fået stress under hendes lyn fødsel - som har udløst nogle af tingene.

En anden ting er at nogle børn bliver født med MØB og dette kan en alm læge sagtens overse - så en øre-næse - hals læge ville de nok også tjekke. Også det viser sig ved at de ikek vil ligge ned.

En tredje ting som er nævnt herinde er en kiropraktor - hun kan unde fødsel sagtens have fået en nerve i klemme i enten nak - læn eller ryg, som kan drille hende når hun ligger vandret.

Vi har selv prøvet at være indlagt med frederic, da vi ikke kunne røre ham uden at skreg i vilden sky - ikke engang på et tæppe kunne vi flytte ham. Egen læge spurgte om jeg kunne tage ham op af stol og bare det jeg pilled ved selerene så skreg han - hun sendte os direkte til børne afd, hvor han hurtigt fik en stue og pumpet med smertestillende. Han lå fast i sengen de første mange dage uden de vidste bu eller bæ. Han var i røngten og sikke et skrigerri på trods af smertesillende.

Håber så inderligt at de kan hjælpe din herlige pige...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

Frøken J.

Mor til Frederic skriver:

Ønsker jer held og lykke idag...

Tænkte på om i havde en lyn fødsel? Henri84 herinde fra har en datter meget lig din - hun er også meget berørings angst mm - de har også fået hjælp til hende i dp med både dp - ssp og en physkolog. Hun har fået stress under hendes lyn fødsel - som har udløst nogle af tingene.

En anden ting er at nogle børn bliver født med MØB og dette kan en alm læge sagtens overse - så en øre-næse - hals læge ville de nok også tjekke. Også det viser sig ved at de ikek vil ligge ned.

En tredje ting som er nævnt herinde er en kiropraktor - hun kan unde fødsel sagtens have fået en nerve i klemme i enten nak - læn eller ryg, som kan drille hende når hun ligger vandret.

Vi har selv prøvet at være indlagt med frederic, da vi ikke kunne røre ham uden at skreg i vilden sky - ikke engang på et tæppe kunne vi flytte ham. Egen læge spurgte om jeg kunne tage ham op af stol og bare det jeg pilled ved selerene så skreg han - hun sendte os direkte til børne afd, hvor han hurtigt fik en stue og pumpet med smertestillende. Han lå fast i sengen de første mange dage uden de vidste bu eller bæ. Han var i røngten og sikke et skrigerri på trods af smertesillende.

Håber så inderligt at de kan hjælpe din herlige pige...

Tak for dit svar og erfaringer! Jeg opretter en ny tråd om lidt om hvordan det gik. Jeg havde en relativt hurtig fødsel for en førstegangsfødende, men ikke lyn Var inde på fødegangen kl. 6 4cm åben, og hun er født 10.31...

Vi har fået en formodet diagnose, som jeg skriver om i den anden tråd, men hvis det ikke virker har jeg både tænkt kiropraktor og få checket ørerne!

Anmeld

4. november 2011

TheLittleOne

Frøken J. skriver:

Jamen hun har egentlig grædt en del efter fødslen, men først den seneste uge er det blevet ekstra slemt med hun også skal være i mine arme konstant..

Har du udelukket at det kan være D-dråber ????

At det muligvis kan være startet efter de 2 uger.. Det er nemlig rigtig mange børn som får ondt i maven af dem. - hvis det er det, så skift mærke eller stop helt med dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.