Så har vi været afsted! Jer der har mig på face, skriv ikke lige noget om det derinde, for mangler lige at få fat i min kæreste på arbejde og fortælle ham status også

Men ud fra hvad lægen kunne se, så trives hun jo. De ting hun undersøgter var i orden, men hun var enig i, at der var NOGET der var galt, for ellers ville hun ikke skrige hele dagen. Der er nemlig intet der tyder på det "bare" er kolik. Og som hun sagde, så fik hun kun et øjebliksbillede i den korte tid vi var hos hende, hvilket ikke gav et ordentligt billede af situationen. Hun synes heller ikke det var hverken holdbart eller normalt at Rose skal være på arm KONSTANT, og det nytter ikke noget at grunden til hun sover om natten er, at hun er vågen hele dagen.
Så vi skal ind på børneafdelingen på Skejby i morgen kl. 9 og har åben indlæggelse. Ikke fordi de tror det er noget alvorligt, men bare så de bedre kan observere hende og hendes mønster og måske finde ud af hvad det er.. Så må vi se! Jeg håber jo de finder noget, noget som kan behandles, for det her er simpelthen for hårdt!
Anmeld