så tager vi lige til lægen med den bette..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.535 visninger
32 svar
0 synes godt om
3. november 2011

Frøken J.

Puha, håber sådan de kan hjælpe hende! Har lige talt med lægen og fået en tid til Rose kl 10.

Som dagene går er jeg blevet sikker på, at der er noget specifikt der plager hende. Især som flere ting dukker op. At hun især skriger når hun ligger på ryggen, slim i halsen de få gange hun har sovet fladt på ryggen osv. Osv.

Kryds fingre for de kan hjælpe min lille pige, så hun kan få det bedre og være knap så ulykkelig!

Hun sover på mit bryst igen, imens jeg sidder halvt op. Det eneste sted hun sover godt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

morethanperfect

Frøken J. skriver:

Puha, håber sådan de kan hjælpe hende! Har lige talt med lægen og fået en tid til Rose kl 10.

Som dagene går er jeg blevet sikker på, at der er noget specifikt der plager hende. Især som flere ting dukker op. At hun især skriger når hun ligger på ryggen, slim i halsen de få gange hun har sovet fladt på ryggen osv. Osv.

Kryds fingre for de kan hjælpe min lille pige, så hun kan få det bedre og være knap så ulykkelig!

Hun sover på mit bryst igen, imens jeg sidder halvt op. Det eneste sted hun sover godt..

Orr ha <3

De finder ud af hvad der er med hende 

Anmeld

3. november 2011

Frøken J.

morethanperfect skriver:

Orr ha <3

De finder ud af hvad der er med hende 

Tak

Anmeld

3. november 2011

birthee

Håber de finder ud af hvad det er der generer hende

Anmeld

3. november 2011

Sildefisk

Tænker på jer, prøvede selv at være gennem et gråd helvede med min søn, da han var spæd.

stort 

Anmeld

3. november 2011

Camulla

Frøken J. skriver:

Held og lykke til jer...  alt hvad jeg kan for at hun snart får det bedre... 

Anmeld

3. november 2011

maria_wlt

Håber virkelig at de finde ud af hvad hun er generet af 

Anmeld

3. november 2011

maria_wlt

Raller hun?? Som om hun har snot siddende i næsen??

Anmeld

3. november 2011

Vivian87

Er sikker på at de nok skal finde ud af hvad der plager din lille guldklump 

Anmeld

3. november 2011

Frøken J.

Så har vi været afsted! Jer der har mig på face, skriv ikke lige noget om det derinde, for mangler lige at få fat i min kæreste på arbejde og fortælle ham status også

Men ud fra hvad lægen kunne se, så trives hun jo. De ting hun undersøgter var i orden, men hun var enig i, at der var NOGET der var galt, for ellers ville hun ikke skrige hele dagen. Der er nemlig intet der tyder på det "bare" er kolik. Og som hun sagde, så fik hun kun et øjebliksbillede i den korte tid vi var hos hende, hvilket ikke gav et ordentligt billede af situationen. Hun synes heller ikke det var hverken holdbart eller normalt at Rose skal være på arm KONSTANT, og det nytter ikke noget at grunden til hun sover om natten er, at hun er vågen hele dagen.

Så vi skal ind på børneafdelingen på Skejby i morgen kl. 9 og har åben indlæggelse. Ikke fordi de tror det er noget alvorligt, men bare så de bedre kan observere hende og hendes mønster og måske finde ud af hvad det er.. Så må vi se! Jeg håber jo de finder noget, noget som kan behandles, for det her er simpelthen for hårdt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.