så tager vi lige til lægen med den bette..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Så har vi været afsted! Jer der har mig på face, skriv ikke lige noget om det derinde, for mangler lige at få fat i min kæreste på arbejde og fortælle ham status også

Men ud fra hvad lægen kunne se, så trives hun jo. De ting hun undersøgter var i orden, men hun var enig i, at der var NOGET der var galt, for ellers ville hun ikke skrige hele dagen. Der er nemlig intet der tyder på det "bare" er kolik. Og som hun sagde, så fik hun kun et øjebliksbillede i den korte tid vi var hos hende, hvilket ikke gav et ordentligt billede af situationen. Hun synes heller ikke det var hverken holdbart eller normalt at Rose skal være på arm KONSTANT, og det nytter ikke noget at grunden til hun sover om natten er, at hun er vågen hele dagen.

Så vi skal ind på børneafdelingen på Skejby i morgen kl. 9 og har åben indlæggelse. Ikke fordi de tror det er noget alvorligt, men bare så de bedre kan observere hende og hendes mønster og måske finde ud af hvad det er.. Så må vi se! Jeg håber jo de finder noget, noget som kan behandles, for det her er simpelthen for hårdt!

okay så ikke lige opdaten men så håber jeg at Skejby kan finde ud af hvad der kan gøre jeres lille pige glad igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

TheLittleOne

Den stakkel.  Siden hvornår har hun haft det sådan?

Anmeld

3. november 2011

Carina1977

Åhh jeg håber virkelig de finder ud af hvad der er galt inde på sygehuset 

Anmeld

3. november 2011

Vivian87

Frøken J. skriver:

Tak, har skrevet en update herover

Det er dejligt at høre at der blir taget håndlullen lille prinsesse jeg vil blive ved med at krydse fingre for at de finder noget inde på Skejby imorgen, og at de kan gøre noget ved det så guldklumpen snart får det bedre 

Anmeld

3. november 2011

Frøken J.

TheLittleOne skriver:

hadiegentligrgrædedeshridninDen stakkel.  Siden hvornår har hun haft det sådan?

Jamen hun har egentlig grædt en del efter fødslen, men først den seneste uge er det blevet ekstra slemt med hun også skal være i mine arme konstant..

Anmeld

3. november 2011

SussieThyssen

De bedste ønsker herfra søde ven.

Kærligt kram
Sussie

Anmeld

3. november 2011

Frk.S

Håber virkelig de finder ud af hvad der er med hende - og selvfølgelig at det er noget de nemt kan hjælpe hende med.

Anmeld

3. november 2011

birthee

Frøken J. skriver:

Tak Har skrevet update her i tråden

Dejligt at du blev taget alvorligt!!! Håber da heller ikke der er noget, men det er altid rart at få eksperterne til at tjekke det  

Anmeld

3. november 2011

Nina Amelia

Dejligt at i er kommet i de rette hænder Janne så lille Rose kan få det bedre og i begge kan få noget hvile og ro

Anmeld

4. november 2011

Frøken J.

Tak for alle jeres held og lykker <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.