Jeg mangler selvværd ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. november 2011

kamtok

camillakrath skriver:

Jeg har ufattelig dårlig selvværd i forhold til min rolle som mor. Jeg blir i tvivl om det jeg gør er godt nok.

Jeg blir bare så magtesløs og ked af det, når jeg vil give ham hele verden, men konstant er i tvivl om jeg gør tingene forkert!

Prøv at se på det lækre billede du har af ham som dit profilbillede.. Han ser jo bare så glad og skøn ud, så det der med at være mor, det klarer du vist ret godt

Du gør jo sikkert det bedste du kan for at være en god mor, og det er godt nok. Der er ingen der er perfekte, men så længe at du elsker din søn og gør dit bedste for at I har et godt liv, så gør du det rigtige.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

maria_wlt

nettemor skriver:

først en KÆMPE

jeg er helt sikker på at du er en god mor!!! jeg har læst nogle af dine indlæg og du er en mor der bekymre dig for din søn. søger råd når du ikke har svaret. og ikke mindst tager du imod rådene du får.

jeg kan godt forstå det er hårdt når han er syg og jeg har også siddet og tudet når min har været syg.. men ønsker bare at de bliver raske og friske igen. det er naturligt.

du ønsker alt godt i livet for din lille dreng. det gør det fleste mødre.. og bare fordi man ikke har mulighed for at give dem alt så er man IKKE en dårlig mor!!!!

kig på din søn. er han glad og tilfreds... så har han det godt.. og så gør du det godt som mor

jeg ved det kan være svært men prøv om du kan finde din selvtillid frem. vær stolt af at du gør det bedste du kan.

Lige mine ord Faktisk præcis det jeg tænkte...

Vil forresten også sige at du IKKE bliver bedre mor fordi du planlægger dine børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.