Jeg mangler selvværd ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.182 visninger
21 svar
0 synes godt om
2. november 2011

camillakrath

Som nogen ved er Benjamin jo syg på 3. dagen. Jeg elsker ham så højt - igår græd jeg nærmest med ham. Mine tårer trillede bare.

Jeg har ufattelig dårlig selvværd i forhold til min rolle som mor. Jeg blir i tvivl om det jeg gør er godt nok. Han er mit første barn, er 6 måneder og var ikke planlagt.

Jeg blir bare så magtesløs og ked af det, når jeg vil give ham hele verden, men konstant er i tvivl om jeg gør tingene forkert!

Årh piger ... Jeg vil så gerne gøre det så godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Nettemor

først en KÆMPE

jeg er helt sikker på at du er en god mor!!! jeg har læst nogle af dine indlæg og du er en mor der bekymre dig for din søn. søger råd når du ikke har svaret. og ikke mindst tager du imod rådene du får.

jeg kan godt forstå det er hårdt når han er syg og jeg har også siddet og tudet når min har været syg.. men ønsker bare at de bliver raske og friske igen. det er naturligt.

du ønsker alt godt i livet for din lille dreng. det gør det fleste mødre.. og bare fordi man ikke har mulighed for at give dem alt så er man IKKE en dårlig mor!!!!

kig på din søn. er han glad og tilfreds... så har han det godt.. og så gør du det godt som mor

jeg ved det kan være svært men prøv om du kan finde din selvtillid frem. vær stolt af at du gør det bedste du kan.

Anmeld

2. november 2011

ano14316

camillakrath skriver:

Som nogen ved er Benjamin jo syg på 3. dagen. Jeg elsker ham så højt - igår græd jeg nærmest med ham. Mine tårer trillede bare.

Jeg har ufattelig dårlig selvværd i forhold til min rolle som mor. Jeg blir i tvivl om det jeg gør er godt nok. Han er mit første barn, er 6 måneder og var ikke planlagt.

Jeg blir bare så magtesløs og ked af det, når jeg vil give ham hele verden, men konstant er i tvivl om jeg gør tingene forkert!

Årh piger ... Jeg vil så gerne gøre det så godt

Det at du skriver det her indlæg bevidner at du er en fantastisk mor, der bekymre sig for sit barn!

Når de kære pus græder, græder de lige ind i hjertet på en, og så flyder hjertet altså over og man tuder med.. 

kæmpe krammer herfra

Anmeld

2. november 2011

birthee

Alle bliver fortvivlet når ens lille barn bliver sygt... Jeg tror på du er en god mor!!!  Når de er syge, kan man ikke gøre andet end at være der for dem - selv om man nogle gange tvivler på om man gør det godt, så gør man det!!! så længe man drager omsorg for sit barn, kan man ikke gøre det bedre...

Har du vendt dine tanker med din sundhedsplejerske???

Knus herfra

Anmeld

2. november 2011

Happiness

Det tror jeg vi alle går igennem ved første barn! Jeg har det også på den måde. Så bare rolig, du ER en god mor, og du gør hvad DU mener er bedst for ham! Og ved du hvad? Det er nøjagtig det du SKAL gøre

Så klap dig selv på skulderen, for du gør et godt stykke arbejde!

Anmeld

2. november 2011

TaAsJu

vil holde med de andre.. du er en fantastisk mor.. jeg tror vi alle har siddet og grædt med vores børn på et tidspunkt eller flere..

Når vores den store er syg bliver jeg stadig i tvil og hun er 6 år..

så mange til dig

Anmeld

2. november 2011

camillakrath

nettemor skriver:

først en KÆMPE

jeg er helt sikker på at du er en god mor!!! jeg har læst nogle af dine indlæg og du er en mor der bekymre dig for din søn. søger råd når du ikke har svaret. og ikke mindst tager du imod rådene du får.

jeg kan godt forstå det er hårdt når han er syg og jeg har også siddet og tudet når min har været syg.. men ønsker bare at de bliver raske og friske igen. det er naturligt.

du ønsker alt godt i livet for din lille dreng. det gør det fleste mødre.. og bare fordi man ikke har mulighed for at give dem alt så er man IKKE en dårlig mor!!!!

kig på din søn. er han glad og tilfreds... så har han det godt.. og så gør du det godt som mor

jeg ved det kan være svært men prøv om du kan finde din selvtillid frem. vær stolt af at du gør det bedste du kan.

Jeg føler mig bare fjollet, når jeg græder pga det. Men jeg hader at se ham sådan.

Jeg søger råd hele tiden. Jeg synes jeg er i tvivl om alt - måske skulle jeg nogen gange tro på at det jeg gør er okay. Og at jeg jo trods alt prøver

Anmeld

2. november 2011

camillakrath

Mor til 2, snart 3 skriver:

vil holde med de andre.. du er en fantastisk mor.. jeg tror vi alle har siddet og grædt med vores børn på et tidspunkt eller flere..

Når vores den store er syg bliver jeg stadig i tvil og hun er 6 år..

så mange til dig

Årh, jeg er glad for at du også kan føle sådan.

Nogen gange føler jeg mig bare dum, når jeg hele tiden søger råd. Men vil bare gøre alt jo

Anmeld

2. november 2011

camillakrath

Happiness skriver:

Det tror jeg vi alle går igennem ved første barn! Jeg har det også på den måde. Så bare rolig, du ER en god mor, og du gør hvad DU mener er bedst for ham! Og ved du hvad? Det er nøjagtig det du SKAL gøre

Så klap dig selv på skulderen, for du gør et godt stykke arbejde!

Tusind tak!

Hvordan går det med din lillemand?

Anmeld

2. november 2011

camillakrath

birthee skriver:

Alle bliver fortvivlet når ens lille barn bliver sygt... Jeg tror på du er en god mor!!!  Når de er syge, kan man ikke gøre andet end at være der for dem - selv om man nogle gange tvivler på om man gør det godt, så gør man det!!! så længe man drager omsorg for sit barn, kan man ikke gøre det bedre...

Har du vendt dine tanker med din sundhedsplejerske???

Knus herfra

Nej for jeg har en virkelig dårlig sundhedsplejerske. Selvom vi havde en rigtig hård start og Benjamin stadig er for lille, så ser vi hende aldrig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.