Jeg mangler selvværd ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

camillakrath

ano14316 skriver:

Det at du skriver det her indlæg bevidner at du er en fantastisk mor, der bekymre sig for sit barn!

Når de kære pus græder, græder de lige ind i hjertet på en, og så flyder hjertet altså over og man tuder med.. 

kæmpe krammer herfra

Sådan havde jeg ikke tænkt over det. Men du har nok ret

Jeg skal virkelig lære at stole på mig selv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Happiness

camillakrath skriver:

Tusind tak!

Hvordan går det med din lillemand?

Troed han havde fået det bedre. Men sent eftermiddag, ja så var der feber og gråd igen Og han er helt hæs igen. Så imorgen er det lægen! Han må jo pode og se om det er halsen den er gal med. Han lugter nemlig underligt ud af munden...

Anmeld

2. november 2011

camillakrath

Happiness skriver:

Troed han havde fået det bedre. Men sent eftermiddag, ja så var der feber og gråd igen Og han er helt hæs igen. Så imorgen er det lægen! Han må jo pode og se om det er halsen den er gal med. Han lugter nemlig underligt ud af munden...

Ej hvor mærkeligt - det var helt det samme her. Troede han havde fået det bedre. Men så kastede han op i eftermiddags og så var vi bare på den igen.

Anmeld

2. november 2011

Happiness

camillakrath skriver:

Ej hvor mærkeligt - det var helt det samme her. Troede han havde fået det bedre. Men så kastede han op i eftermiddags og så var vi bare på den igen.

Æv bæv! De drenge må da se at få det bedre! Håber virkelig at han snart har det bedre. Ikke rart han ogs kaster op

Jeg ar selv det samme som jeg tror Lukas har. Og havde det i en uge! Og mit er ogs på vej retur igen Knap så fedt at være syg med en syg baby...

Anmeld

2. november 2011

birthee

camillakrath skriver:

Nej for jeg har en virkelig dårlig sundhedsplejerske. Selvom vi havde en rigtig hård start og Benjamin stadig er for lille, så ser vi hende aldrig

Det er jeg da ked af at høre - du har jo ret til at bede om en anden sundhedsplejerske... Og da især træls når han har været lidt lille fra starten - så kan jeg da godt forstå du nogle gange bliver i tvivl... men spiser han godt osv??

Anmeld

2. november 2011

camillakrath

birthee skriver:

Det er jeg da ked af at høre - du har jo ret til at bede om en anden sundhedsplejerske... Og da især træls når han har været lidt lille fra starten - så kan jeg da godt forstå du nogle gange bliver i tvivl... men spiser han godt osv??

Normalt spiser han okay synes jeg.

Men i de her dage hvor han er syg, spiser han næsten ikke

Anmeld

2. november 2011

camillakrath

Happiness skriver:

Æv bæv! De drenge må da se at få det bedre! Håber virkelig at han snart har det bedre. Ikke rart han ogs kaster op

Jeg ar selv det samme som jeg tror Lukas har. Og havde det i en uge! Og mit er ogs på vej retur igen Knap så fedt at være syg med en syg baby...

Tror det er pga slim når han kaster op. For man kan se at det er fordi det sidder i halsen og driller, og så hoster han så han får det helt skidt, og kaster op.

Men der er sket noget vidunderligt: han har lige spist 60 ml MME og sovet knap en time

Anmeld

2. november 2011

Happiness

camillakrath skriver:

Tror det er pga slim når han kaster op. For man kan se at det er fordi det sidder i halsen og driller, og så hoster han så han får det helt skidt, og kaster op.

Men der er sket noget vidunderligt: han har lige spist 60 ml MME og sovet knap en time

SKØNT! Så er der måske bedring på vej Håber han er ´helt tip top inden weekenden!

Lukas har heldigvis hele tiden ville spise. Og har også givet ham en masse kogt vand med en lille smule sukker i, og så kamillete en enkelt gang hver dag. Det har hjulpet på hans skrigeture, så er ret sikker på det er halsen den er gal med.

Men det er jo ogs lige sæson for alle de sygdomme Lad os få sol og varme igen

Anmeld

2. november 2011

birthee

camillakrath skriver:

Normalt spiser han okay synes jeg.

Men i de her dage hvor han er syg, spiser han næsten ikke

Han har det jo ligesom os andre når vi er syge - så er det begrænset hvor meget vi har lyst til... så længe han har våde bleer, og gerne vil have hans flaske/ammes, så er det okay synes jeg... det er jo ikke sikkert han synes grød er spændende, hvis nu han har ondt i halsen eller lignende... men få ham tjekket ved lægen, inden det bliver weekend, så du har ro... og så find ud af det med at få en anden sundhedsplejerske, hvis jeres kemi ikke passer sammen... det skal jo gerne være sådan at du kan ringe hende op og sige at du synes sådan og sådan... og at du måske har behov for at hun kommer ud til dig??? ellers bed om en anden...

Anmeld

2. november 2011

camillakrath

Happiness skriver:

SKØNT! Så er der måske bedring på vej Håber han er ´helt tip top inden weekenden!

Lukas har heldigvis hele tiden ville spise. Og har også givet ham en masse kogt vand med en lille smule sukker i, og så kamillete en enkelt gang hver dag. Det har hjulpet på hans skrigeture, så er ret sikker på det er halsen den er gal med.

Men det er jo ogs lige sæson for alle de sygdomme Lad os få sol og varme igen

Ej det var godt. Gid Benjamin ville det. Men han har faktisk aldrig været glad for væske - han vil helst ha flasken.

Men jeg blir ved med at prøve. Både med the, vand osv. Og nu krydser jeg virkelig for  at han sover lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.