Kan en main coon være udekat?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

SjeBets

DinNabo skriver:

Er ikke 100 % sikker, men fandt nedenstående link hvor der står

"Ligeledes på grund af Maine Coon kattens nysgerrighed og kontaktsøgende adfærd til mennesker, vil vi og andre opdrættere betinge, at Maine Coon'en kommer til et hjem, hvor den ikke er udekat. Maine Coon katten trives fint som indekat, men mest optimalt er det naturligvis, at den har adgang til en indhegnet have/løbegård."

Men se dette link for flere informationer

http://www.neucoon.dk/Info/Gode_raad_til_killingekoebere.htm 

gad simpelhen ikke købe et dyr med sådanne betingleser der gik ud over dyrets natur. 

Men det er bare mig. kender også nogle der sælger ders heste med de særeste krav.  I min lille verden er solgt, solgt, man kan jo heller ikke sige til folk der vil købe en bil, Jamen så må du ikke holde ude ved vejen den skal i garage .. og så videre .. solgt er solgt, også ved dyr  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

havana

Mor- til pige skriver:

Det synes jeg nu ik de er .. også er de dygtige jægere

Jeg kender dem godt, mine forældre opdrætter dem Ja, de er dygtige jægere. Men man siger gerne at forskellen på en maine coon og en norsk skovkat er, at skovkatten kan gå hen over et bord dækket fint til gæster, uden at vælte noget. Og coonen vælter stort set halvdelen på vej over

Anmeld

2. november 2011

Guldet

havana skriver:

Jeg kender dem godt, mine forældre opdrætter dem Ja, de er dygtige jægere. Men man siger gerne at forskellen på en maine coon og en norsk skovkat er, at skovkatten kan gå hen over et bord dækket fint til gæster, uden at vælte noget. Og coonen vælter stort set halvdelen på vej over

hehe det har du ret i de kanvælte alt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.