amning og hårfarvning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2011

Eddy

MelikkazMoar skriver:

Jeg har farvet håret 2 gange i de 5 måneder jeg har ammet siden hun blev født ved frisør.. og jeg tænker at hvis det ikke er noget man gør konstant og hvis baby ikke er i samme rum.. så synes jeg at jeg har gjord hvad jeg kan for at beskytte hende og vedligeholde mig selv ..

aner ikke om det er rigtigt men sådan har jeg gjord..

Halløj

Tillader mig lige at skrive til dig, da jeg har et spørgsmål ang. amning og hårfarvning og kan se at du har gjort det samme.. Håber der er ok?

Hvordan gjorde du dengang du farvede det? Malkede du ud eller farvede du det bare og babyen spiste ved dig efter hårfarvning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2011

Mor Christa

Eddy skriver:

Hej med dig

Tillader mig lige at skrive til dig, da du har prøvet at farve hår mens du ammede, håber det er ok.

Kan se at du malkede ud inden hårfarvning.

Hvordan gjorde du helt præcis da du skulle farve hår? Jeg tænkte at amme min datter lige inden jeg farver håret. Men hva så når jeg har farvet det? Malkede du alt ud der og smed det ud eller hvordan?

Heej Det er helt ok
Jeg malkede ud nogle dagei forvejen, så jeg havde mælk på flaske til ham, til timerne efter hårfarvningen. Jeg ammede ham lige inden jeg tog til frisør, og da jeg kom hjem malkede jeg ud, og smed mælken ud.. Malkede ud igen senere på aftenen, og smed det ud.
Ammede ham først dagen efter  

Anmeld

8. december 2011

Thalia

Jeg ville ikke gøre det. Mig bekendt er det omtrent lige så skadeligt som at farve hår mens man er gravid. - Men det er der jo også nogen der gør.

Anmeld

10. december 2011

MelikkazMoar

Eddy skriver:

Halløj

Tillader mig lige at skrive til dig, da jeg har et spørgsmål ang. amning og hårfarvning og kan se at du har gjort det samme.. Håber der er ok?

Hvordan gjorde du dengang du farvede det? Malkede du ud eller farvede du det bare og babyen spiste ved dig efter hårfarvning?

faktis ikke..

jeg tog til frisøren med min datter i barnevogn og min veninde med .. vi skulle så op på første sal så vi tog hende med op i liften..

han afblejede og farvede mit hår og imens farven var i, blev hun sulten, jeg lagde hende til og hun spiste.. jeg malkede ikke ud, da min datter er kræsen og ikke vil have fra flaske..

der var udsugning tændt i lokalet og vi var de eneste der oppe.. og min datter overlevede fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.