Har du forstand på, at tage billeder? Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.284 visninger
30 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Englehår

Profilbillede for Englehår
Hej piger

Jeg har ofte set nogle rigtig lækre billeder vist frem herinde - så jeg håber,a t nogle af jer nu vil hjælpe mig

Jeg har forsøgt mig med at tage nogle billeder til "bedsterne" i dag - og det ER virkelig første gang jeg forsøger mig med opstillede billeder (og det er da slet ikke nemt med to banditter )

Lyset er HELT galt på de billeder jeg har taget i dag..

Jeg tog både med og uden blitz, men der er kommet en enorm skygge på stort set alle billeder..

Hvordan gør i andre...???

_ og skal jeg bare lade de proffe om, at gøre jobbet..?

I kan lige få et eksempel:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

M (:

AnjaM skriver:

Hej piger

Jeg har ofte set nogle rigtig lækre billeder vist frem herinde - så jeg håber,a t nogle af jer nu vil hjælpe mig

Jeg har forsøgt mig med at tage nogle billeder til "bedsterne" i dag - og det ER virkelig første gang jeg forsøger mig med opstillede billeder (og det er da slet ikke nemt med to banditter )

Lyset er HELT galt på de billeder jeg har taget i dag..

Jeg tog både med og uden blitz, men der er kommet en enorm skygge på stort set alle billeder..

Hvordan gør i andre...???

_ og skal jeg bare lade de proffe om, at gøre jobbet..?

I kan lige få et eksempel:

Ved intet om billeder, men vil bare rose det billede du har fået taget i dag! Jeg synes det er rigtig godt (:

Anmeld

1. november 2011

Englehår

M (: skriver:

Ved intet om billeder, men vil bare rose det billede du har fået taget i dag! Jeg synes det er rigtig godt (:

Hvor er du sød..

Tusind tak for rosen..

Anmeld

1. november 2011

Englehår

Jeg prøver lige, at hive den frem igen

Anmeld

1. november 2011

K&S

Halløjsa

Min mand siger, du skal sørge for at finde et sted i huset, som er godt oplyst af dagslys, så du kan undgå at bruge blitzen, for det er den der kaster skyggen bag ved børnene  

Jeg synes, det er et super godt "motiv", men kan godt forstå du gerne vil have skyggen væk

Anmeld

1. november 2011

anynom

Hej!

Jeg var lige flabet og "lånte" billedet.

Har redigeret skyggen væk, ved ikke om det er godt nok?

Og beklager, hvis jeg træder dig over tæerne, så siger du bare til!

Anmeld

1. november 2011

Englehår

K&S skriver:

Halløjsa

Min mand siger, du skal sørge for at finde et sted i huset, som er godt oplyst af dagslys, så du kan undgå at bruge blitzen, for det er den der kaster skyggen bag ved børnene  

Jeg synes, det er et super godt "motiv", men kan godt forstå du gerne vil have skyggen væk

Tusind tak for dit svar..

Jeg tror faktsk, at lige det viste billede er taget uden blitz - men selvfølgelig med en lampe tændt..

Jeg må prøve, at se, om jeg kan finde et godt sted.. det er bare lige den væg, der egner sig bedst, da den er stort set Tom for nips og andet..
Men jeg kan godt se, at lyset bare ikke duer

Lige nu sidder jeg, og overvejer, om jeg måske alligevel kunne finde ud af, at redigere skyggen væk..

Jeg ER bare ikke til de opstillede billeder - og tror da slet heller ikke, at min store pige stiller op til en omgang merei..

Anmeld

1. november 2011

Englehår

JulieWH skriver:

Hej!

Jeg var lige flabet og "lånte" billedet.

Har redigeret skyggen væk, ved ikke om det er godt nok?

Og beklager, hvis jeg træder dig over tæerne, så siger du bare til!

Tusind tak..!

Er lige på mobilen, men umiddelbart ser det da rigtig godt ud..

Tak fordi du brugte tid på det..

Anmeld

1. november 2011

anynom

AnjaM skriver:

Tusind tak..!

Er lige på mobilen, men umiddelbart ser det da rigtig godt ud..

Tak fordi du brugte tid på det..

Velbekomme - jeg sidder med plukkeveer, så skulle have noget at tage tankerne med

Anmeld

1. november 2011

K&S

AnjaM skriver:

Tusind tak for dit svar..

Jeg tror faktsk, at lige det viste billede er taget uden blitz - men selvfølgelig med en lampe tændt..

Jeg må prøve, at se, om jeg kan finde et godt sted.. det er bare lige den væg, der egner sig bedst, da den er stort set Tom for nips og andet..
Men jeg kan godt se, at lyset bare ikke duer

Lige nu sidder jeg, og overvejer, om jeg måske alligevel kunne finde ud af, at redigere skyggen væk..

Jeg ER bare ikke til de opstillede billeder - og tror da slet heller ikke, at min store pige stiller op til en omgang merei..

Det mest optimale ville jo være udenfor

Og ellers er det nemmere at redigere et søm væk, hvis man f.eks har flyttet et billede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.