Panodil baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Sildefisk

camillakrath skriver:

Jamen det er helt samme oplevelse her. Så nu er jeg bare GAL ! Jeg er jo ikke bekymret for sjov.

Ved du hvad det middel hedder? For vil prøve alt.

Det kan jeg godt forstå, man er jo magtesløs når ens børn bliver syge, især de små der endnu ikke har noget sprog.

Det hedder "Floridral" men må kun gives i samråd med læge eller sp til børn under 1år, men du kan jo altid forhøre dig ad på apoteket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Isabella_mor

camillakrath skriver:

Det havde han imorges. Men det var bare helt hårdt. Og så har han bare rigtig rød numse. Kan ikke rigtig forklare det - det er ikke sår, men alligevel markeringer. Så har bare smurt og smurt, og prøvet at lade ham ligge lidt med bar numse.

Jeg har været bange for at give ham lactulose, for vil helst ikke "tømme" ham for væske  Nu har jeg prøvet at give ham lidt i flasken. Dog ikke så meget.

hvad smørre du numsen med..

jeg vil anbefale Inotyl. det er tjæresalve og det virker allerede efter du har smurt EN gang. og så er det røde væk. og så smører man bare for at holde det nede så lige smøre hver gang.. også bare for forebyggelse.

og mht lactulose, der tømmer man ikke bare. det er ikke fordi at han får tyndskid som når vi voksne tager en afføringspille.. det gør bare afførngen mere lind.. og der gælder det også bare at få noget vand i ham. for er der ikke væske nok i hans mave/tarm system bliver afføringen hård og svær at komme af med og kan i værste fald give forstoppelse. og han kan godt skide lidt hårdt ud og så stadig have lidt forstoppelse.. 

Anmeld

2. november 2011

mariamiss6

Når jeg er i tvivl, eller bare har brug for en proffesionels hjælp til mængde udregning, så ringer jeg altså til vagtlægen.

Faktisk så vil de rigtig gerne hjælpe, især hvis man lægger ud med om de har for travlt lige nu, til at give lidt telefonisk hjælp angående xxxx 

JEG oplever at de ofte er taknemmelige for at man lige dobbelttjekker med en læge, SAMTIDIG med at man ikke optager tid i konsultaionen, fordi det ER noget der kan ordnes over telefonen

Så, ALTID, ring til vagtlægen

Anmeld

2. november 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
camillakrath skriver:

Må jeg give panodil junior til Benjamin? Han er 6 måneder og får ikke sovet da han har feber og er rigtig skidt.

Har lige talt med vagtlægen og vi må gerne give til Cebastian på 5 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.