Panodil baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Isabella_mor

camillakrath skriver:

Har prøvet med lidt panodil junior men alt kom op igen. Nu har jeg forsøgt med en halv stikpille

hvordan står det så til her til morgen.. hvis ikke det har hjulpet med stilpillen så syntes jeg du skal tage et smut forbi lægen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

camillakrath

isabellamor skriver:

hvordan står det så til her til morgen.. hvis ikke det har hjulpet med stilpillen så syntes jeg du skal tage et smut forbi lægen.. 

Vi tager lige en dag mere med sygdom

Idag har han også kastet op, men det virker som om det er pga alt det slim der driller ham

Anmeld

2. november 2011

Isabella_mor

camillakrath skriver:

Vi tager lige en dag mere med sygdom

Idag har han også kastet op, men det virker som om det er pga alt det slim der driller ham

og du har ikke kontaktet din egen læge for lige at høre hvordan og hvorledes??

Anmeld

2. november 2011

camillakrath

isabellamor skriver:

og du har ikke kontaktet din egen læge for lige at høre hvordan og hvorledes??

Nej for jeg havde egentlig på fornemmelsen af det gik okay idag. Men ja - nu er han ligeså skidt som de sidste dage

Anmeld

2. november 2011

Isabella_mor

camillakrath skriver:

Nej for jeg havde egentlig på fornemmelsen af det gik okay idag. Men ja - nu er han ligeså skidt som de sidste dage

du må nok hellere prøve i morgen. hvis han ikke får noget ned kan han godt dehydrere og få det rigtig skidt...

har han våde bleer hver gang du skifter ham??

Anmeld

2. november 2011

camillakrath

isabellamor skriver:

du må nok hellere prøve i morgen. hvis han ikke får noget ned kan han godt dehydrere og få det rigtig skidt...

har han våde bleer hver gang du skifter ham??

Nej for han får stort set intet ned. Jeg nævnte det også overfor vagtlægen igår, men han var bare så grov

Anmeld

2. november 2011

Isabella_mor

camillakrath skriver:

Nej for han får stort set intet ned. Jeg nævnte det også overfor vagtlægen igår, men han var bare så grov

men er der våde bleer... jeg syntes altså du skal prøve at få ringet til vagtlægen igen. og så bliver du nok nødt til at tage derind. når han har haft det sådan i længe og ikke fået noget ned, så bliver lægen nødt til at vurdere om han evt skal indlægges og få noget drop osv... kroppen har jo intet at bruge til at bekæmpe hvad der så er af bakterier.. 

det bliver du nødt til.. især når han er SÅ lille.. 6 mdr er ikke gammelt.

Anmeld

2. november 2011

camillakrath

isabellamor skriver:

men er der våde bleer... jeg syntes altså du skal prøve at få ringet til vagtlægen igen. og så bliver du nok nødt til at tage derind. når han har haft det sådan i længe og ikke fået noget ned, så bliver lægen nødt til at vurdere om han evt skal indlægges og få noget drop osv... kroppen har jo intet at bruge til at bekæmpe hvad der så er af bakterier.. 

Nej han tisser ikke rigtig. Og har rigtig hård mave.

Tror du? Jeg er godt nok i tvivl!

Anmeld

2. november 2011

Isabella_mor

camillakrath skriver:

Nej han tisser ikke rigtig. Og har rigtig hård mave.

Tror du? Jeg er godt nok i tvivl!

jeg er sten sikker... fordi nu har han været syg i snart 3 dage. 3 dage med næsten ingen mad eller vand eller næring i det heletaget er ikke et godt tegn. husk det er en lille baby. og han SKAL altså have noget ned. og han skal HELST have våde bleer... 

så ja du SKAL ringe til vagtlægen og så må du forsøge at bevare roen og ikke smække på..... for han skal hava væske.. og det skal helst blive nede.... og han skal have våde bleer.. 

Anmeld

2. november 2011

camillakrath

isabellamor skriver:

Okay. Jeg prøver lige at ringe til min kæreste. Han er på arbejde og vi har ingen bil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.