Panodil baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

Isabella_mor

camillakrath skriver:

Okay. Jeg prøver lige at ringe til min kæreste. Han er på arbejde og vi har ingen bil

ja ellers kommer vagtlægen hjem til jer... 

kom lige med en update når det er. jeg er sgu blevet helt bekymret på jeres vegne.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

camillakrath

isabellamor skriver:

ja ellers kommer vagtlægen hjem til jer... 

kom lige med en update når det er. jeg er sgu blevet helt bekymret på jeres vegne.. 

Skal jeg bare sige til dem at vi ingen bil har?

Anmeld

2. november 2011

Isabella_mor

camillakrath skriver:

Skal jeg bare sige til dem at vi ingen bil har?

du siger at du ikke har mulighed for at komme derhen og spørger om det er muligt at de kan komme til dig... 

de stiller dig sikkert en masse spørgsmål. men det gør de altså kun fordi at de gerne vil vide hvad han har fået og ikke fået og evt også hvor meget.. og du bliver nødt til at fortælle dem hvordan det står til uden at blive gal... de gør det jo ikke for at gøre dig sur de vil gerne hjælpe. men kan ikke hjælpe hvis det er du ikke vil have hjælp.. 

så ikke smæk på... 

Anmeld

2. november 2011

camillakrath

isabellamor skriver:

du siger at du ikke har mulighed for at komme derhen og spørger om det er muligt at de kan komme til dig... 

de stiller dig sikkert en masse spørgsmål. men det gør de altså kun fordi at de gerne vil vide hvad han har fået og ikke fået og evt også hvor meget.. og du bliver nødt til at fortælle dem hvordan det står til uden at blive gal... de gør det jo ikke for at gøre dig sur de vil gerne hjælpe. men kan ikke hjælpe hvis det er du ikke vil have hjælp.. 

så ikke smæk på... 

Jeg kan ikke få fat på min kæreste

Men der er sket noget fantastisk - han har spist 60 ml MME og sovet en time

Anmeld

2. november 2011

Isabella_mor

camillakrath skriver:

Jeg kan ikke få fat på min kæreste

Men der er sket noget fantastisk - han har spist 60 ml MME og sovet en time

det lyder godt.

så prøv at få små mængder i ham ofte og hav vand ved siden af.. 

når han virker til at have lidt større appetit så giv ham noget brød (rugbrød uden kerner) eller en portion yoghurt... bare få noget i ham stille og roligt bliver han skidt igen så kontakt lægen..  fingre for at han er i bedring nu... sikke en omgang han har været igennem.. 

Anmeld

2. november 2011

camillakrath

isabellamor skriver:

det lyder godt.

så prøv at få små mængder i ham ofte og hav vand ved siden af.. 

når han virker til at have lidt større appetit så giv ham noget brød (rugbrød uden kerner) eller en portion yoghurt... bare få noget i ham stille og roligt bliver han skidt igen så kontakt lægen..  fingre for at han er i bedring nu... sikke en omgang han har været igennem.. 

Han er bare slet ikke begyndt på "rigtig mad" endnu. Han får kun grød en gang om dagen. (Han er født 5 uger for tidligt).

Prøver at tilbyde ham noget hele tiden. Også vand. Men tør næsten ikke med væske, for alle gangene har han brækket de op igen

Håber det virkelig også. Har hævet sengen ved hovedet og prøvet at putte ham. Hans øjne er helt røde, fordi han er så smadret

Anmeld

2. november 2011

Isabella_mor

camillakrath skriver:

Han er bare slet ikke begyndt på "rigtig mad" endnu. Han får kun grød en gang om dagen. (Han er født 5 uger for tidligt).

Prøver at tilbyde ham noget hele tiden. Også vand. Men tør næsten ikke med væske, for alle gangene har han brækket de op igen

Håber det virkelig også. Har hævet sengen ved hovedet og prøvet at putte ham. Hans øjne er helt røde, fordi han er så smadret

nårrh lille pus.. så prøv med lidt grød når han får mere appetit..    han skal nok komme ovenpå igen...  

du fortsætter bare med at tilbyde ham væske. der er altid lidt der bliver nede, det er aldrig det hele der ryger op igen. så det er bare at give hans lille mave noget at arbejde med.

du nævnte også tidligere noget med at han har hård mave.. har du lactulose evt?? eller noget andet som han får for at få gang i afføringen??  for jeg har selv haft forstoppelse og jeg fik både feber, mistede lysten til at spise og drikke og og havde det generelt rigtig dårligt...  hvis han har forstoppelse kan det jo godt have noget med alt det her at gøre... hvornår har han sidst haft afføring..??

Anmeld

2. november 2011

Sildefisk

Vi var igennem samme omgang med min søn og datter sidste år og især min datter, der da var omkring 7mdr var meget medtaget. Det varede 1,5 uge hvor vi kimede lægen ned og var til vagtlægen utallige gange (havde samme oplevelse som dig, de tog os slet ikke seriøst, selvom ALT væske kom op igen og hun intet mad fik ned.)

Det vigtigste er jo væsken, men det skal være i MEGET små doser, som tilgengæld skal gives MEGET ofte. På den måde provokere du maven mindst muligt. Du kan forresten købe et middel på apoteket hvor der er blandet salt/ sukker i, det smager af banan og hjælper med at opretholde væske balancen.

God bedring 

Anmeld

2. november 2011

camillakrath

myr81 skriver:

Vi var igennem samme omgang med min søn og datter sidste år og især min datter, der da var omkring 7mdr var meget medtaget. Det varede 1,5 uge hvor vbi kimede lægen ned og var til vagtlægen utallige gange (havde samme oplevelse som dig, de tog os slet ikke seriøst, selvom ALT væske kom op igen og hun intet mad fik ned.)

Det vigtigste er jo væsken men det skal være i MEGET små doser, som tilgengæld skal gives MEGET ofte. På den måde provokere du maven mindst muligt. Du kan forresten købe et middel på apoteket hvor der er blendet salt/ sukker i, det smager af banan og hjælper med at opretholde væske balancen.

God bedring 

Jamen det er helt samme oplevelse her. Så nu er jeg bare GAL ! Jeg er jo ikke bekymret for sjov.

Ved du hvad det middel hedder? For vil prøve alt.

Anmeld

2. november 2011

camillakrath

isabellamor skriver:

nårrh lille pus.. så prøv med lidt grød når han får mere appetit..    han skal nok komme ovenpå igen...  

du fortsætter bare med at tilbyde ham væske. der er altid lidt der bliver nede, det er aldrig det hele der ryger op igen. så det er bare at give hans lille mave noget at arbejde med.

du nævnte også tidligere noget med at han har hård mave.. har du lactulose evt?? eller noget andet som han får for at få gang i afføringen??  for jeg har selv haft forstoppelse og jeg fik både feber, mistede lysten til at spise og drikke og og havde det generelt rigtig dårligt...  hvis han har forstoppelse kan det jo godt have noget med alt det her at gøre... hvornår har han sidst haft afføring..??

Det havde han imorges. Men det var bare helt hårdt. Og så har han bare rigtig rød numse. Kan ikke rigtig forklare det - det er ikke sår, men alligevel markeringer. Så har bare smurt og smurt, og prøvet at lade ham ligge lidt med bar numse.

Jeg har været bange for at give ham lactulose, for vil helst ikke "tømme" ham for væske  Nu har jeg prøvet at give ham lidt i flasken. Dog ikke så meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.