Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
K&S skriver: Jeps, man ønsker først de skal kravle og så gå - nu ville det være en gang i mellem at han bare blev siddende Er Jamie begyndt at kravle? Ih, det er så ærgeligt I ikke kommer på lørdag
Jeps, man ønsker først de skal kravle og så gå - nu ville det være en gang i mellem at han bare blev siddende
Er Jamie begyndt at kravle? Ih, det er så ærgeligt I ikke kommer på lørdag
nej desværre ikk endnu han møver sig bagud og rokker på knæene men kommer ikk frem af, ja det er så. men sån er det jo når man har fødselsdag lige op af hinanden.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
K&S skriver: Jeg vil personligt ikke anbefale en gåvogn, hvor Jamie sidder og går med fødderne, men en gåvogn (ligesom en Brio) ville være alletiders
Jeg vil personligt ikke anbefale en gåvogn, hvor Jamie sidder og går med fødderne, men en gåvogn (ligesom en Brio) ville være alletiders
MIWULA skriver: nej desværre ikk endnu han møver sig bagud og rokker på knæene men kommer ikk frem af, ja det er så. men sån er det jo når man har fødselsdag lige op af hinanden.
Uha, så er han tæt på
Vi købte et tæppe med bilbane på, da Anton var på samme "stadie", så han ikke glep på gulvet - og så ellers mors mobiltelefon udenfor rækkevidde
Stjernestoev skriver: Det er også sådan en jeg mener
Det er også sådan en jeg mener
Jeg har svaret 9 måneder- Thias kravlede da han var ca. 8 måneder og rejste sig hurtigt op derefter og begyndte at gå med gåbogn, gå rundt om bordet osv.
Han begyndte at gå selv, da han var 11,5 måned gammel
K&S skriver: Uha, så er han tæt på Vi købte et tæppe med bilbane på, da Anton var på samme "stadie", så han ikke glep på gulvet - og så ellers mors mobiltelefon udenfor rækkevidde
ja har vi også prøvet med min mobil men der sker ikk mere. hehe
Vi har begge dele. Har lige hentet den der "brio" gåvogn.
11 måned og 1 dag da han gik selv uden hjælp
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128