Hvornår gik jeres barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

MIWULA

K&S skriver:

Jeps, man ønsker først de skal kravle og så gå - nu ville det være en gang i mellem at han bare blev siddende

Er Jamie begyndt at kravle?  Ih, det er så ærgeligt I ikke kommer på lørdag

nej desværre ikk endnu han møver sig bagud og rokker på knæene men kommer ikk frem af,  ja det er så. men sån er det jo når man har fødselsdag lige op af hinanden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Stjernestoev

K&S skriver:

Jeg vil personligt ikke anbefale en gåvogn, hvor Jamie sidder og går med fødderne, men en gåvogn (ligesom en Brio) ville være alletiders

Det er også sådan en jeg mener

Anmeld

1. november 2011

K&S

MIWULA skriver:

nej desværre ikk endnu han møver sig bagud og rokker på knæene men kommer ikk frem af,  ja det er så. men sån er det jo når man har fødselsdag lige op af hinanden.

Uha, så er han tæt på

Vi købte et tæppe med bilbane på, da Anton var på samme "stadie", så han ikke glep på gulvet - og så ellers mors mobiltelefon udenfor rækkevidde

Anmeld

1. november 2011

K&S

Stjernestoev skriver:

Det er også sådan en jeg mener

Anmeld

1. november 2011

Jibbe

Frej gik selv da han var 13 måneder lige knap. Han sad på legetæppet, rejste sig op og gik 15-20 skridt hen til sofaen hvor jeg sad!! så ikke noget med 1-2 skridt først og siden har han bare tonset derudaf! men han gik med støtte fra ca 10 mdr.

Anmeld

1. november 2011

Ansemusen

Jeg har svaret 9 måneder- Thias kravlede da han var ca. 8 måneder og rejste sig hurtigt op derefter og begyndte at gå med gåbogn, gå rundt om bordet osv.

Han begyndte at gå selv, da han var 11,5 måned gammel

Anmeld

1. november 2011

MIWULA

K&S skriver:

Uha, så er han tæt på

Vi købte et tæppe med bilbane på, da Anton var på samme "stadie", så han ikke glep på gulvet - og så ellers mors mobiltelefon udenfor rækkevidde

ja har vi også prøvet med min mobil men der sker ikk mere. hehe

Anmeld

1. november 2011

MIWULA

K&S skriver:

Jeg vil personligt ikke anbefale en gåvogn, hvor Jamie sidder og går med fødderne, men en gåvogn (ligesom en Brio) ville være alletiders

Vi har begge dele. Har lige hentet den der "brio" gåvogn.

Anmeld

1. november 2011

Na-Wi

11 måned og 1 dag da han gik selv uden hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.