Hvornår gik jeres barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

132319

Hjalte gik da han var 18 1/2 måned. Han gik fra kun at kravle til at gå fuldstændig stabilt, han var bare enormt længe om det

Kamille tog skridt fra hun var 10 mdr og gik stabilt da hun lige var blevet 1 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Jonatansmor

MIWULA skriver:

okey ja det må vi prøve.

andet tips - far og mor kan sidde på gulvet, fodflader mod hinanden - så kan jeres dreng lige akkurat ikke nåes og han kan øve sin balance i sikkerhed.

Vi gik også rigtigt meget med ham i hånden, i starten havde vi godt fast i begge hænder, men som han blev mere sikker på sine ben, havde vi bare den ene hånd.

Anmeld

1. november 2011

henh01

Clara var 1 år og 15 dage da hun tog sit første skridt og derfra gik hun faktisk uden støtte.

Noam er 11 mdr og han tog sit første selvstændige skridt den dag han blev 11 mdr og nu 14 dage efter går han næssten hele tiden.

Anmeld

1. november 2011

Benjamins'mor

th skriver:

hold da op det var tidligt...

må jeg spørger om I selv også gik tidligt.

Det er fordi min kæreste gik også som 7 md, og mener vores dreng også kommer til det, men det er jeg ikke sikker på.

kravlede han så også tidligt?

Kristian gik uden støtte ved 10 mdr.

Jeg gik først da jeg var 1½ år.

Anmeld

1. november 2011

MIWULA

Jonatansmor skriver:

andet tips - far og mor kan sidde på gulvet, fodflader mod hinanden - så kan jeres dreng lige akkurat ikke nåes og han kan øve sin balance i sikkerhed.

Vi gik også rigtigt meget med ham i hånden, i starten havde vi godt fast i begge hænder, men som han blev mere sikker på sine ben, havde vi bare den ene hånd.

ihh tusind tak altid dejligt og få råd  vi må til og øve han er dog begyndt og tage skridt mens vi holder ham i hænderne.

Anmeld

1. november 2011

th

Benjamin03012011 skriver:

Kristian gik uden støtte ved 10 mdr.

Jeg gik først da jeg var 1½ år.

ja ok... så kan han måske få ret...

hmmm...

Anmeld

1. november 2011

Benjamins'mor

th skriver:

ja ok... så kan han måske få ret...

hmmm...

Og han kravlede ved 5½ mdr.

Anmeld

1. november 2011

th

Benjamin03012011 skriver:

Og han kravlede ved 5½ mdr.

ok.. mange tak....

Anmeld

1. november 2011

netdaddy

Luka gik uden støtte da han var 9 måneder og Oliver uden støtte da han var 11 måneder.

Luka tog fuldstændig fusen på os en lørdag formiddag, rejste sig op ved en stol med hjul under, gik frem og tilbage med den 4-5 gange...skubbede den til side og gik så selv...

Oliver har været lidt mere traditionel i sin proces og har gået med gåvogn et stykke tid inden han slap den.

Anmeld

1. november 2011

MIWULA

netdaddy skriver:

Luka gik uden støtte da han var 9 måneder og Oliver uden støtte da han var 11 måneder.

Luka tog fuldstændig fusen på os en lørdag formiddag, rejste sig op ved en stol med hjul under, gik frem og tilbage med den 4-5 gange...skubbede den til side og gik så selv...

Oliver har været lidt mere traditionel i sin proces og har gået med gåvogn et stykke tid inden han slap den.

hold da op det var også tidligt.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.