Hvornår gik jeres barn/børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

K&S

MIWULA skriver:

Er bare lidt nys for at se hvad der er mest normalt.

Anton tog sine første selvstændige skridt, da han var lige knap 13 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

MIWULA

K&S skriver:

Anton tog sine første selvstændige skridt, da han var lige knap 13 måneder

åhh hvor dejligt.

Anmeld

1. november 2011

K&S

MIWULA skriver:

åhh hvor dejligt.

Jaaaaa og nu suser han rundt hele tiden - det er jo SÅ meget nemmere at komme rundt og lege "dronningens efterfølger" (må det jo være, når det er mor)

Nogle gange ville jeg ønske, han bare blev, hvor jeg satte ham

Anmeld

1. november 2011

Stjernestoev

MIWULA skriver:

Håber jamie også går der. hihi skal nemlig giftes så det ville jo være godt nu når han skal være brudesvend ellers hvis ikk er der jo heldigvis en af brudepigerne der kan holde ham.

Hvad med en gåvogn til at træne med? Sådan en gjorde at jeg gik uden støtte, da jeg var 9 måneder.

Anmeld

1. november 2011

MIWULA

Stjernestoev skriver:

Hvad med en gåvogn til at træne med? Sådan en gjorde at jeg gik uden støtte, da jeg var 9 måneder.

ja vi har en i vores kælder kunne være vi skulle tage den op hehe troede bare det var for tidligt.

Anmeld

1. november 2011

MIWULA

K&S skriver:

Jaaaaa og nu suser han rundt hele tiden - det er jo SÅ meget nemmere at komme rundt og lege "dronningens efterfølger" (må det jo være, når det er mor)

Nogle gange ville jeg ønske, han bare blev, hvor jeg satte ham

haha ja det må det jo hedde.  haha ja og når de ikk kan gå ønsker man de kan.  også ville det også være bedst for min ryg.

Anmeld

1. november 2011

Stjernestoev

MIWULA skriver:

ja vi har en i vores kælder kunne være vi skulle tage den op hehe troede bare det var for tidligt.

Jeg har ingen anelse om det er for tidligt
Det er jo efterhånden nogle år siden, så det kan være de har fundet ud af noget siden :p

Anmeld

1. november 2011

K&S

MIWULA skriver:

haha ja det må det jo hedde.  haha ja og når de ikk kan gå ønsker man de kan.  også ville det også være bedst for min ryg.

Jeps, man ønsker først de skal kravle og så gå - nu ville det være en gang i mellem at han bare blev siddende

Er Jamie begyndt at kravle?  Ih, det er så ærgeligt I ikke kommer på lørdag

Anmeld

1. november 2011

MIWULA

Stjernestoev skriver:

Jeg har ingen anelse om det er for tidligt
Det er jo efterhånden nogle år siden, så det kan være de har fundet ud af noget siden :p

hehe ja sikkert nok.

Anmeld

1. november 2011

K&S

MIWULA skriver:

Jeg vil personligt ikke anbefale en gåvogn, hvor Jamie sidder og går med fødderne, men en gåvogn (ligesom en Brio) ville være alletiders

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.