Rund sut vs. flad sut - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

lycly

Wulffi89 skriver:

Undskyld jeg blander mig her men de hedder nüby og kan købes i babysam vi købte en fordi vores datter heller ikke kunne holde de flade inde i munden..

Tusind tak, dem må jeg prøve !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Dansker I Holland

LunaLykke skriver:

Ja altså, sidder faktisk og bliver lidt i tvivl . Tror faktisk det er dem der hedder 0-3 mdr, for jeg købte dem da hun var 2 mdr. Måske jeg skulle prøve nogle større ja Tak

Hehe det kan jeg godt forstå Den sut vi brugte til hende i starten efter fødslen var meget stor synes jeg til hendes lille mund, men hun var glad for den. Så var det tid til at skifte sut og min mor købe de samme sutter men som passede til hendes alder. Dem bruger hun osse fint, selvom hun spytter den ud i løbet af natten

Anmeld

31. oktober 2011

lycly

Dansker I Holland skriver:

Hehe det kan jeg godt forstå Den sut vi brugte til hende i starten efter fødslen var meget stor synes jeg til hendes lille mund, men hun var glad for den. Så var det tid til at skifte sut og min mor købe de samme sutter men som passede til hendes alder. Dem bruger hun osse fint, selvom hun spytter den ud i løbet af natten

Jeg må prøve nogle større sutter, der er ikke andet for Da hun blev født havde jeg købt 0-3 mdr., men det var som om de var alt for store, for hun lignede en der skulle kaste op når hun fik den i munden . Så fandt jeg nogle endnu mindre og dem kunne hun så godt bruge. Åh, hun er nok bare ikke god til det med at bruge sut

Anmeld

31. oktober 2011

Dansker I Holland

LunaLykke skriver:

Jeg må prøve nogle større sutter, der er ikke andet for Da hun blev født havde jeg købt 0-3 mdr., men det var som om de var alt for store, for hun lignede en der skulle kaste op når hun fik den i munden . Så fandt jeg nogle endnu mindre og dem kunne hun så godt bruge. Åh, hun er nok bare ikke god til det med at bruge sut

Hehe du må prøve dig frem i hvert fald

Anmeld

31. oktober 2011

1012lmp

Mine har altid brugt de almindelige runde...

Synes mange andre slags sutter sidder klæbet sådan rundt om munden og når de suttede rigtig kraftigt  på dem fik de mærker omkring munden og det synes jeg simpelthen var synd så de brugte ganske almindelig og det har vi aldrig haft noget problem med

Anmeld

31. oktober 2011

BetonSlotsPrinsesserne

LunaLykke skriver:

Nej, dem har jeg ikke prøvet Hvor kan man købe dem henne?

BabySam... Det er Nüby

Anmeld

31. oktober 2011

vitapigen

LunaLykke skriver:

Hvad brugte I til jeres børn , og hvad synes I er bedst? Min datter er 3 mdr. og bruger de flade sutter og elsker dem. Men hun kan slet ikke finde ud af selv at holde den i munden. Når hun skal sove er jeg nødt til at lægge en sammenfoldet stofble henover for at sutten ikke ryger ud når hun begynder at sutten på den.

Det er ved at være rigtig irriterende at hun stadig ikke kan holde den i munden når hun er 3 mdr og jeg ser babyer mindre end hende, som sagtens kan holde på den. Men så slog det mig om de runde sutter mon er nemmere for hende at holde fast på.

Hvad er jeres erfaringer?

Puha vi prøvede også mange sutter til at starte med og efter en lang kamp og mange sutter fandt vi frem til en god gammeldags rund sut. 6 sutter for 39 kr i brugsen og de er fantastiske fordi de er så lange og bliver i munden

Anmeld

31. oktober 2011

Pige2009

LunaLykke skriver:

Hvad brugte I til jeres børn , og hvad synes I er bedst? Min datter er 3 mdr. og bruger de flade sutter og elsker dem. Men hun kan slet ikke finde ud af selv at holde den i munden. Når hun skal sove er jeg nødt til at lægge en sammenfoldet stofble henover for at sutten ikke ryger ud når hun begynder at sutten på den.

Det er ved at være rigtig irriterende at hun stadig ikke kan holde den i munden når hun er 3 mdr og jeg ser babyer mindre end hende, som sagtens kan holde på den. Men så slog det mig om de runde sutter mon er nemmere for hende at holde fast på.

Hvad er jeres erfaringer?

Laura tog begge slags og har stadig flere varianter

Anmeld

31. oktober 2011

Jeia

Jeg prøvede mange forskellige til min søn, de runde og anatomiske kunne han slet ikke holde inde i munden. Så vi endte med at bruge helt flade. Vi brugte dem fra avent, fordi han fik røde mærker omkring munden af de andre vi prøvede.

Til lillesøster har vi kun prøvet avent og så en slags anatomiske, kan ikke huske mærket, men hun kunne ihvertfald ikke holde dem i munden, så igen faldt valget på avent.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.