Rund sut vs. flad sut - erfaringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

twinny

Her bliver de flade brugt... De runde gider de overhovedet ikk.. De ryger ud af munden lige efter de er kommet ind...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

twinny

Her bliver de flade brugt... De runde gider de overhovedet ikk.. De ryger ud af munden lige efter de er kommet ind...

Anmeld

31. oktober 2011

Gry91

LunaLykke skriver:

Jeg er også i tvivl, men har nemlig også hørt at de flade er bedst for tænderne til den tid

Okay så er det ikke helt tosset med dem som jeg har købt

Men hvilket materiale bruger i ?

Anmeld

31. oktober 2011

Maja_4000

Her bruger vi de anatomiske .. Nuk eller nip .. Det er de eneste hun vil have Og hun er ligeglad om det er latex eller silikone ..

Anmeld

31. oktober 2011

lycly

mg91 skriver:

Okay så er det ikke helt tosset med dem som jeg har købt

Men hvilket materiale bruger i ?

Bruger latex, silikone er alt for glat til hende, dem kan hun slet ikke finde ud af at bruge synes også latex virker blødere

Anmeld

31. oktober 2011

Gry91

LunaLykke skriver:

Bruger latex, silikone er alt for glat til hende, dem kan hun slet ikke finde ud af at bruge synes også latex virker blødere

Okay tak

Anmeld

31. oktober 2011

lycly

LouiseVous skriver:

Silikone sutterne (gennemsigtig) bruges vidst speciel til kolik børn..

Har du prøvet de sutter hvor, når barnet sutter på den, gør den som brystvorden??

-de ser sådan ud..

Nej, dem har jeg ikke prøvet Hvor kan man købe dem henne?

Anmeld

31. oktober 2011

Dansker I Holland

LunaLykke skriver:

Hvad brugte I til jeres børn , og hvad synes I er bedst? Min datter er 3 mdr. og bruger de flade sutter og elsker dem. Men hun kan slet ikke finde ud af selv at holde den i munden. Når hun skal sove er jeg nødt til at lægge en sammenfoldet stofble henover for at sutten ikke ryger ud når hun begynder at sutten på den.

Det er ved at være rigtig irriterende at hun stadig ikke kan holde den i munden når hun er 3 mdr og jeg ser babyer mindre end hende, som sagtens kan holde på den. Men så slog det mig om de runde sutter mon er nemmere for hende at holde fast på.

Hvad er jeres erfaringer?

Heysa Hvad størrelse sut bruger du til hende? Måske skal du købe en der er større hehe... Vi bruger de alm runde sutter da det er de eneste hun gider. Hun sover osse kun med den

Anmeld

31. oktober 2011

lycly

Dansker I Holland skriver:

Heysa Hvad størrelse sut bruger du til hende? Måske skal du købe en der er større hehe... Vi bruger de alm runde sutter da det er de eneste hun gider. Hun sover osse kun med den

Ja altså, sidder faktisk og bliver lidt i tvivl . Tror faktisk det er dem der hedder 0-3 mdr, for jeg købte dem da hun var 2 mdr. Måske jeg skulle prøve nogle større ja Tak

Anmeld

31. oktober 2011

Hailiesmom11

LunaLykke skriver:

Nej, dem har jeg ikke prøvet Hvor kan man købe dem henne?

Undskyld jeg blander mig her men de hedder nüby og kan købes i babysam vi købte en fordi vores datter heller ikke kunne holde de flade inde i munden..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.