Hvad går jeres børn til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

lulini

Mor til Frederic skriver:

Her har vi også tænkt på ishockey, men der skal vi helt til vojens eller længere væk... Da han står på inliners herhjemme.

Frederic har gået til gymnastik siden han var 1 år - så det er 3 sæson i år han med... Før var det bare forældre/barn i hverdagen, men i år far/barn om lørdagen. Det er også meget vildere end det alm hold der kører for hans årgang..

hvor er i da fra? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

lulini skriver:

hvor er i da fra? 

Vi bor i en lille landsby der hedder bredstrup og den hører ind under 7000 Fredericia kommune..

Anmeld

31. oktober 2011

lulini

Vi bor i en lille landsby der hedder bredstrup og den hører ind under 7000 Fredericia kommune..

Ja okay - der er jo lidt vej så.

- Der er jo også rullehockey, som jo i bund og grund er det samme bare på rulleskøjter(som nok giver sig selv haha) der ved jeg ikke lige om i har en klub i nærheden eller hvor gammel man skal være... 

men ellers så synes jeg at speedway lyder som en rigtig god idé

Anmeld

31. oktober 2011

Malthesmoar

lyder også som en god sport...

Her skal de være samme alder som din før de kan starte...

ok æv, her er de fra 3år++

Anmeld

31. oktober 2011

TaAsJu

det har vi tjekket og der skal han være 7 år for at starte, suk.. Mange af tingene her i området skal man være 6+ for starte op til..

Her er der; kampsport - ridning - dans og speedway de kan starte til som 3 årige..

Han styrter jo rundt på sin balance cykel ned af trapper - skråninger - kører forlæns op ad rutsjebane for at lade den rulle tilbage - vi har lavet en 'vippe' hvorpå han skal køre op til midten så den vipper og han kan køre ned...

ÅÅ håber da ikke de har lavet det om.. Har selv kørt i 13 år, stoppede da jeg var 20.. og havde enlig sat mig i hovdet at Anna-Sophoie skulle prøve.. hun er frygtløs... Og der hvor jeg kørt skulle man bare kunne cykle..

Men det kan være forskelligt fra klub til klub!!

Anmeld

31. oktober 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

svømning er også bare en god ting at lære sine børn.

Vi gik til babysvøm da han var lille, men ellers kun været afsted siden som familie..

Men han bliver ofte hurtig træt når vi er afsted, så vi er der som regl ikke længe.

Svømning er super godt.. Vi kører på 3. sæson nu, vi gik så dog ikke til babysvømning, da jeg selv er tidligere elitesvømmer, så klarede "ærterne" selv

Så er det jo nok heller ikke lige noget for ham, hvis han alligevel blir hurtig træt

Anmeld

1. november 2011

lulini skriver:

Ja okay - der er jo lidt vej så.

- Der er jo også rullehockey, som jo i bund og grund er det samme bare på rulleskøjter(som nok giver sig selv haha) der ved jeg ikke lige om i har en klub i nærheden eller hvor gammel man skal være... 

men ellers så synes jeg at speedway lyder som en rigtig god idé

ja der er så.

Speedway ligger i samme lille landsby (egum) som rideskolen, men speedway ligger også bare i en hverdag...

Anmeld

1. november 2011

Malthesmoar skriver:

ok æv, her er de fra 3år++

sjovt der kan være så meget forskel..

Anmeld

1. november 2011

Mor til 2, snart 3 skriver:

ÅÅ håber da ikke de har lavet det om.. Har selv kørt i 13 år, stoppede da jeg var 20.. og havde enlig sat mig i hovdet at Anna-Sophoie skulle prøve.. hun er frygtløs... Og der hvor jeg kørt skulle man bare kunne cykle..

Men det kan være forskelligt fra klub til klub!!

Ja det er peder træls.. Vi har en lækker bmx bane, helt ny ude i taulov (også inden for 7000 fredericia)

Vi regner med det bliver de 30 min ridning om søndagen og så køber vi ham en 4 hjulet cros med motor han kan køre på herhjemme...

Anmeld

1. november 2011

Chris! skriver:

Svømning er super godt.. Vi kører på 3. sæson nu, vi gik så dog ikke til babysvømning, da jeg selv er tidligere elitesvømmer, så klarede "ærterne" selv

Så er det jo nok heller ikke lige noget for ham, hvis han alligevel blir hurtig træt

Han's gode ven fra dp og nu videre i bh går også til svømning på 3 år.

De gange vi har været afsted som familie, er vi kommet lige når de åbner så der er mindst mulig folk og så bliver vi som regl i varm vands bassin, da badelands vand er en smule koldt.

Men han elsker at være afsted...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.