Hvad går jeres børn til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

helle85

Mor til Frederic skriver:

Vi har en krudtugle på lidt over 3 år, frygtløs uden lige...

Har kigget på mange fritids interesser, men mange skal han være 6+ for at starte op på..

Og så ligger de som regl sen på eftermiddagen og på en hverdag, hvilket ikke fungere herhjemme da han ofte er gået omkuld inden kl er 18.00.

Han går til far/barn gymnastik hver lørdag formiddag - hvor mødre har forbudt adgang...

Men tænker på om han skulle prøve miniridning her i den lokale rideklub, det er hver søndag eftermiddag i 30 min. Dette skulle være en familie udflugt/hygge, da det ligger meget tæt på og noget som vi som familie skulle lave sammen.

Af bag grund dertil har han prøvet en del gange i bh at få ridetur på en af de små heste der går rundt om bh - da ejermanden ofte kommer med sadler mm og giver dem ture. Dertil har vi en svigerinde der har opstaldet heste og der har han også prøvet en shetlænder - der har været brugt som handicapridning. Han nyder det til fulde

Men tænker også da han kan styre hans pedal cykel uden støttehjul og hvis mor sidder på - kan han selv styre/give gas/bremse/dreje mm. på vores puch maxi rundt og rundt i haven. Da vi også har en lokal speedway klub, hvor der er en klasse for 3-4 årige.

Eller er det fortidlig mere flere ting i hans hverdag/weekend?

min dreng han gå til svømning og min datter gå til gynmastik

ville godt have haft at hun skulle gå til ridning da hun er meget glad for heste men ´det har vi ikke mulighed for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Mor til Frederic og Freya

N&J skriver:

Det kommer an på barnet, for nogle børn vil godt kunne kapere  flere aktiviteter, mens andre ikke kan overskue så mange ting, hvis det er så ville jeg prøve et par enkelte gange, det kommer også an på hvor meget I laver i weekenderne, nogle forældre fylder deres weekender med ting, så kan det være alt for overskueligt når også bh fylder meget i løbet af ugen.

Jeg vil rigtig gerne have Nikita til at gå til et eller andet, men jeg er lidt i tvivl om hvad det skal være, fodbold, gymnastik eller noget med musik - så jeg tror når hun bliver tre så prøver vi en af de ting ud og ser om hun gider det i længden, og så skal viu også lidt i svømmehallen så min interesse også bliver dyrket lidt.. hihi

Det er også lækkert i svømmehal, men svømning ligger også om lørdagen her...

Vi plejer ikke lave det store i weekend, ture i skov - ude i egen have - cykle en tur - hygge indendøre med spil/perler mm. Vi har været en del gange i legoland. Men som oftes er vi hjemme og hygger med hjemmebag om morgen og kakao mm. Der hvor han kan sidde i hans karbad i op til en time og bare hygge.

Tænkte også at det kunne være en mor/søn ting med det ridning i 30 min om søndagen, når nu charmefis nr 2 melder sin ank. Så kunne farmand passe den lille, så vi kunne få tid sammen...

Anmeld

31. oktober 2011

Camulla

Min er 3 og går til gymnastik, er det ikke det eneste de kan gå til i den alder? Når han kan starte til fodbold, skal han det...  

Anmeld

31. oktober 2011

Nu så jeg du skrev speedway.. Hvad med bmx? Det styrker også hans motorik helt enormt og det er sjovt og særligt hvis han elsker fart

det har vi tjekket og der skal han være 7 år for at starte, suk.. Mange af tingene her i området skal man være 6+ for starte op til..

Her er der; kampsport - ridning - dans og speedway de kan starte til som 3 årige..

Han styrter jo rundt på sin balance cykel ned af trapper - skråninger - kører forlæns op ad rutsjebane for at lade den rulle tilbage - vi har lavet en 'vippe' hvorpå han skal køre op til midten så den vipper og han kan køre ned...

Anmeld

31. oktober 2011

Malthesmoar

Malthe (5år(går til karate m meget gymnastik iblandet

Anmeld

31. oktober 2011

mortilflere

Alberte har gået til ridning siden hun var 1½ år , kanon for motoriken og blancen og på at styre arme og ben der nogen x har det som der er ingen bånd der binder mig

Anmeld

31. oktober 2011

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Synes ridning, lyder rigtig, rigtig godt.

Men synes også speedway lyder godt, men kan i låne udstyret i klubben eller af nogen bekendte? Ellers kan det være mange penge og ligge i starten på sikkerhedsudstyr, hvis han nu ikke bliver helt glad for det. Og vi vil jo helst beskytte vores små basser så meget som muligt...

Anmeld

31. oktober 2011

Mi

Her går Maja på næsten 3 år ikke til noget, og det skal hun heller ikke endnu. Vi har simpelthen ikke tid, desuden er det fint at hun ikke skal noget om eftermiddagen, hun skal nok få brændt krudt nok af i børnehaven. Men mellem de store som går til spejder og taekwondo, min mand som dyrker taekwondo og mit som er bodyflow instruktør, så har vi faktisk  aktiviteter hver eftermiddag eller aften  

Anmeld

31. oktober 2011

Georgia skriver:

Min datter på 4 år skal starte til Håndbold i morgen

Hun gik til gymnastik de sidste to år.

Jeg syntes personligt at børn i den alder, ikke skal gå til mere end en ting om ugen

Ih det er snyd... her skal han være ældre for at starte til håndbold.

Kender til flere på frederic's alder der går til flere ting om ugen, men tænker at 30 min på en søndag eftermiddag skal prøves. Da han ikke går til noget i hverdagen.

Anmeld

31. oktober 2011

Fru Aagaard

Vores trold er snart 6 år - hun går til MGP dans hver tirsdag fra 18-19.

Derudover svømmer vi meget..

Synes det rigeligt med to ting om ugen - nu er vores jo også i skole og det betyder mange veninder med hjemme/hjemme ved...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.