Ville I turde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2009

Bastian

fam.4xc skriver:

Vi skal leje bil men Claes blir køresyg og så er Catrine bare ik til de lange køreture... og da vi ik lige ved hvordan hun reagere ved flyturen skal vi ik friste skæbenen
Vi har hørt rigtig godt om Side, men der kan jeg kun finde familie hoteller med dobbeltværelse og vi vil ha en lejlighed så vi ik skal i seng samtidigt med ungerne
Men Tunesien er også på tale... og flere andre steder

Vi gik også efter en lejlighed af samme grund. Vi overvejede Bulgarien (Albena) gennem Spies og Kreta.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2009

LotteN

Jeg ville IKKE rejse med dem...
Vi har rejst med dem 2 gange og gør det aldrig mere, der har ikke været andet end bøvl desværre

Anmeld

9. februar 2009

fam.4xc

Bastian skriver:

Vi gik også efter en lejlighed af samme grund. Vi overvejede Bulgarien (Albena) gennem Spies og Kreta.

vi var i Bulgarien forrige år og never ever igen

Anmeld

9. februar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har for mange år siden, 10-12 år været afsted med tyrkiet eksperten. Jeg var ung, og fuldstændig ligeglad med alting Jeg skulle bare afsted BILLIGT!!!!!! og hurtigt. Det var billigt, det var hurtigt og det var sikkert også risikabelt. Men det var en god ferie.

OM jeg ville gøre det nu her som voksen... Det tror jeg faktisk godt jeg ville. Jeg ville nok bare lige sørge for at kigge på min rejseforsikring om der var dække for den slags. Men man får jo hvad man betaler for. Det er jo ikke smukt, rent, ordenligt og den slags, som fx. spies og den slags. Tilgengæld er det jo også billigere. Når man er 18 år og bare skal afsted alene, for at koble helt af fra hverdagen, så er det rigtig fint, ellers såeee. mmm

Nok lige tjek med rejseforsikringen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.