Ville I turde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.371 visninger
23 svar
0 synes godt om
8. februar 2009

fam.4xc

Rejse med feks Tyrkiet eksperten??

Vi har kikket på et sted med dem hvor vi kan komme meget billigere afsted end feks med Startour. Og vi er selvfølgelig klar over at det er lidt som at vælge at handle i Netto fremfor Føtex
Omvendt har vi en gang rejst med rejsefeber, hvor man selv booker fly og hotel og derfor ik har vidst helt præcis hvad vi er kommet frem til, men med stor tilfredsstillelse...

Nu havde vi bare snakken med mine forældre igår som ALTID rejser med Startour og gerne flere gange om året, de er trygheds narkomaner og ku slet ik forstå hvis vi turde rejse med Tyrkiet eksperten..

Er I også mere til de helt store og næsten "sikre" steder??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2009

Honningblomst

fam.4xc skriver:

Vi har kikket på et sted med dem hvor vi kan komme meget billigere afsted end feks med Startour. Og vi er selvfølgelig klar over at det er lidt som at vælge at handle i Netto fremfor Føtex
Omvendt har vi en gang rejst med rejsefeber, hvor man selv booker fly og hotel og derfor ik har vidst helt præcis hvad vi er kommet frem til, men med stor tilfredsstillelse...

Nu havde vi bare snakken med mine forældre igår som ALTID rejser med Startour og gerne flere gange om året, de er trygheds narkomaner og ku slet ik forstå hvis vi turde rejse med Tyrkiet eksperten..

Hvem skal I flyve med??

Anmeld

8. februar 2009

lonemus

fam.4xc skriver:

Nej, det ville jeg ikke turde..mine forældre har rejst med dem et par gange og kun haft dårlige erfaringer med dem - det gælder alt lige fra mad på flyet, afrejsetidspunkter til billetterne. Så helt klart nej her fra!

Lone

Anmeld

8. februar 2009

fam.4xc

Eva skriver:

Hvem skal I flyve med??

jamen så langt er vi ik kommet... vi er blot nået til at lure... og vi kan alle 4 komme afsted en uge for 7000 hvor vi skal af med 5000 mere hos feks startour..

Anmeld

8. februar 2009

Honningblomst

fam.4xc skriver:

jamen så langt er vi ik kommet... vi er blot nået til at lure... og vi kan alle 4 komme afsted en uge for 7000 hvor vi skal af med 5000 mere hos feks startour..

Ok..det var billigt...men kan man ikke bare selv finde noget dernede...evt en lejlighed og så selv booke fly også...jeg ville bare aldrig flyve med andre sas eller andre som har samme sikkerhed omkring flyene...
Knus og god tur...sidder selv og overvejer hvd jeg skal med drengene i år..

Anmeld

8. februar 2009

fam.4xc

Eva skriver:

Ok..det var billigt...men kan man ikke bare selv finde noget dernede...evt en lejlighed og så selv booke fly også...jeg ville bare aldrig flyve med andre sas eller andre som har samme sikkerhed omkring flyene...
Knus og god tur...sidder selv og overvejer hvd jeg skal med drengene i år..

vi har nemlig luret på en lejlighed hvor vi så skal af med 10000 men så omvendt kan vi jo lige så godt gi de 12000 det koster et "sikret" sted..

Måske vi skal lure rejsefeber igen i år for der var vi sgu ik utilfredse og kom afsted til en god pris

Anmeld

8. februar 2009

Stumpen

Vi har været i tyrkiet med dem 2 gange og der har ikke været noget som helst at sætte en finger på.... Så jo det turde jeg godt...
Anja..

Anmeld

8. februar 2009

Marco2

Hvis de er medlem af rejsegarantifoneden kan jeg ikke se det store problem...

Vi har rejst med dem én gang og det var rigtig godt, på trods af at der i forløbet blev ændret mange ting. Ændringerne skete uden problemer og rejsen fungerede upåklageligt.

AG

Anmeld

8. februar 2009

Becks

Jeg ville ikke turde det... Jeg har rejst med dem 3 gange, og der har været problemer HVER gang... Ikke den optimale hjælp fra guiderne eller selskabet... Derimod rejser jeg altid med Star Tours... Ja, de er det dyre, men hold kæft en en god behandling man får... Servicen er i top og hjælpen er der altid... Jeg er især vild med deres Blue Star hoteller, som er lige noget for børn, hvor Bamse klubben og det er der, og der bliver lavet sjove ting sammen med ungerne...

Knus beck

Anmeld

8. februar 2009

Rasmine

Eva, hvorfor vil du kun rejse med SAS?

Ja, jeg ville godt rejse med T.E.

Turen tager vel max. 5 timer?

Selvom maden måske ikke er gourmet, ville jeg da godt spare X antal tusinde, som sagt er det 5 timer ca, mon ikke man overlever IKKE at blive mæt.

Det som ville irritere mig (ved at rejse med børn) ville være hvis flyene er ekstremt forsinkede, IKKE spas med små børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.