Ville I turde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2009

Mormilla

fam.4xc skriver:

Rejse med feks Tyrkiet eksperten??

Vi har kikket på et sted med dem hvor vi kan komme meget billigere afsted end feks med Startour. Og vi er selvfølgelig klar over at det er lidt som at vælge at handle i Netto fremfor Føtex
Omvendt har vi en gang rejst med rejsefeber, hvor man selv booker fly og hotel og derfor ik har vidst helt præcis hvad vi er kommet frem til, men med stor tilfredsstillelse...

Nu havde vi bare snakken med mine forældre igår som ALTID rejser med Startour og gerne flere gange om året, de er trygheds narkomaner og ku slet ik forstå hvis vi turde rejse med Tyrkiet eksperten..

Er I også mere til de helt store og næsten "sikre" steder??

Min far rejser med dem ca 3 gange om året, og han har altid været tilfreds!!! Så jeg ville da gøre det!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2009

monstar99

min familie rejser altid med Tyrkiet eksperten og de tager tit til tyrkiet på forskeligge tidspunkt og har da også vlret i tailand med dem.
Hvilket har været godt.
Har ikke selv været ude at rejse i snart 12år men den gang fløj vi også med dem.
Det var okay ud over at vi var ramt af uheld.
Ventede 2timer i flyet på vej der ned pga 2personer som var tjecket ind men ikke var kommet til flyet.

På vej hjem ventede vi 6timer pga flyet var i stykker og så skulle de hente et nyt også var det også def.

Men de var utrolig søde imod os

Anmeld

8. februar 2009

Miamaja

sidebemaerking..efter at have rejst frem og tilbage fra europa til usa de sidste hundrede aar.. frem og tilbage..tilbage og frem. gud hvor jeg er traet af at flyve!!!

saa naegter jeg at flyve med de amerikanske flyselskaber eller andre end de skandinaviske og britanien. servicen er den absolut bedste med british airways.

Anmeld

8. februar 2009

JonTri

Har rejst med dem 2 gange og gør det ikke igen. Har fjøjet meget i mit liv, men den værste flyvetur, var med Onur Air som TE benytter. Det var frygteligt - piloten "dykker" nærmest flyet et par gange og hele flyet skriger af skræk. Flyet er i miserabel tilstand indeni - og det får mig til at associere til resten af maskineriet. Og vi måtte vente på flyveren 3 timer derned og 4 timer hjem, samt TE service er under alt kritik - ja det kan jo godt sammenlignes med netto vs. føtex... Jeg kan ikke anbefale dem. Derimod kan jeg anbefale Bravo Tours - dem har vi altid været tilfredse med

Anmeld

8. februar 2009

Mette+Mathias

fam.4xc skriver:

Rejse med feks Tyrkiet eksperten??

Vi har kikket på et sted med dem hvor vi kan komme meget billigere afsted end feks med Startour. Og vi er selvfølgelig klar over at det er lidt som at vælge at handle i Netto fremfor Føtex
Omvendt har vi en gang rejst med rejsefeber, hvor man selv booker fly og hotel og derfor ik har vidst helt præcis hvad vi er kommet frem til, men med stor tilfredsstillelse...

Nu havde vi bare snakken med mine forældre igår som ALTID rejser med Startour og gerne flere gange om året, de er trygheds narkomaner og ku slet ik forstå hvis vi turde rejse med Tyrkiet eksperten..

Er I også mere til de helt store og næsten "sikre" steder??

Har hørt meget skidt om det, - så jeg ville heller aldrig rejse med dem. Bestil hellere med Startour fra den svenske hjemmeside, - eller med et tysk rejsebureau, som også flyver fra Billund (og Kbh?)

Anmeld

8. februar 2009

fam.4xc

Mette+Mathias skriver:

Har hørt meget skidt om det, - så jeg ville heller aldrig rejse med dem. Bestil hellere med Startour fra den svenske hjemmeside, - eller med et tysk rejsebureau, som også flyver fra Billund (og Kbh?)

København

Og den svenske side har jeg luret... den danske side har vist efterhånden sat sine priser ned så de macher den svenske for der er ik meget at komme efter der

Anmeld

8. februar 2009

Bastian

Hvornår skal I afsted? Og hvor i Tyrkiet? Vi skal til Alanya med Star Tours i begyndelsen af juni i en af deres Blue Village steder - det er garanteret børnevenligt!

Anmeld

8. februar 2009

fam.4xc

Bastian skriver:

Hvornår skal I afsted? Og hvor i Tyrkiet? Vi skal til Alanya med Star Tours i begyndelsen af juni i en af deres Blue Village steder - det er garanteret børnevenligt!

jamen intet er fast endnu... der blir kikket MANGE rejser... dog skal der ik være så lang kørsel fra lufthavnen til hotel som I får til Alanya... men er snart helt rundtosset af at glo rejser jeg ved ik hvor mange aftenener

Anmeld

8. februar 2009

Bastian

fam.4xc skriver:

jamen intet er fast endnu... der blir kikket MANGE rejser... dog skal der ik være så lang kørsel fra lufthavnen til hotel som I får til Alanya... men er snart helt rundtosset af at glo rejser jeg ved ik hvor mange aftenener

Vi var nøjagtig det samme igennem. Vi spurgte venner og bekendte om deres ferierejser, før vi endte med Alanya. Tror det bliver superlækkert, selvom der er et par timer med bus. Efter vores USA rejse sidste år, som gik over al forventning, er jeg slet ikke nervøs med 2 timers bustur.

Anmeld

8. februar 2009

fam.4xc

Bastian skriver:

Vi var nøjagtig det samme igennem. Vi spurgte venner og bekendte om deres ferierejser, før vi endte med Alanya. Tror det bliver superlækkert, selvom der er et par timer med bus. Efter vores USA rejse sidste år, som gik over al forventning, er jeg slet ikke nervøs med 2 timers bustur.

Vi skal leje bil men Claes blir køresyg og så er Catrine bare ik til de lange køreture... og da vi ik lige ved hvordan hun reagere ved flyturen skal vi ik friste skæbenen
Vi har hørt rigtig godt om Side, men der kan jeg kun finde familie hoteller med dobbeltværelse og vi vil ha en lejlighed så vi ik skal i seng samtidigt med ungerne
Men Tunesien er også på tale... og flere andre steder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.