Åh det er hårdt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

Zibi_84

JeNoVa skriver:

Hun er 7,5 måneder gammel, og det har også stået på, siden hun  var helt spæd.

Jeg synes, det er blevet bedre, siden hun er begyndt at kravle, og så står hun også oprejst, så ofte hun kan. Det er ligesom om, at hun bare har travlt med at blive selvstændig, og hun har det bedre nu, hvor hun kan gøre mere selv.

Jeg har bekymret mig utrolig meget  i lang tid, men i løbet af de seneste par uger, er min bekymring blevet mindre.

Hun har da også haft travlt med at lære at kravle hihi. Lyder som om hun var rimelig hurtig til det! Så kan man da godt forstå at hun bliver utilfreds og utålmodig! Det lyder faktisk meget logisk. skønt at det er blevet bedre med alderen, ellers ville det godt nok blive hårdt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

Zibi_84

Mor010711 skriver:

Ja det synes jeg. Der er nogle enkelte hvor jeg føler det er okay. Altså jeg ved der er forståelse over for det. Men hos venner uden børn gør vi det ikke ret meget i. Det er ikke hyggeligt for nogen. 

Og det er også lidt hårdt for forholdet. Jeg kan ikke lade hende passe af nogen, fordi jeg ikke føler at der er nogen der kan "klare" det eller hvad man skal sige. Ikke engang et par timer. Og hun er sådan et barn der først vil sove kl. 22 om aften, og så er der ikke meget energi til kærestehygge når man også skal sørge for at hjemmet ser bare nogenlunde anstændigt ud. 

Hvordan sover jeres? For synes det er nemmere om morgenen når hun er udhvilet. Hun sover ikke særlig længe a gangen om dagen. Tænker at det måske kan være det...

Kan sagtens følge dig!! Det er ikke altid så afslappende at have et så uroligt barn med ude hos andre vores søn sover ca kl 21. Får bryst kl 23. Vågner igen kl 3, kl 5 og kl 7. Så er det op. Men også dejlig nem til morgen.

Anmeld

29. oktober 2011

Zibi_84

isabellamor skriver:

kan så små børn godt have AD/HD??  

det er ikke fordi jeg siger at din dreng har det.. men hvis det er de kan, så er det måske værd at få undersøgt. ellers lyder det der med at dit barn er sensitiv måske et meget godt bud.. 

håber i finder ud af hvad der er med ham.. der kan jo være mange ting. ondt i maven eller sådan noget.. 

Puha, har haft præcis samme tanke! Men jeg ved ikke hvor tidligt man kan teste det? Han er lige knapt 4 mdr. Så jeg vil tro at han er lige ung nok, men ved det ikke rigtig?

Anmeld

29. oktober 2011

Mor010711

Zibi_84 skriver:

Kan sagtens følge dig!! Det er ikke altid så afslappende at have et så uroligt barn med ude hos andre vores søn sover ca kl 21. Får bryst kl 23. Vågner igen kl 3, kl 5 og kl 7. Så er det op. Men også dejlig nem til morgen.

Hold da op, det er en sulten dreng. Du må da være helt udkørt? Håber du har en god mand til at tage lidt over en gang imellem så du kan få hvilet i løbet af dagen. Min sover heldigvis (for det meste) noget længere om natten. Men kan virkelig godt mærke hvis jeg i løbet af et par nætter har været oppe mange gange, så er jeg meget irritabel og min tålmodighed rækker ikke langt. 

Ehj jeg føler virkelig med dig. Sådan nogle hårde dage og så ikke engang ordentlig hvile om natten. 

Folk sender til hinanden kram herinde, men jeg har sådan virkelig lyst til at give dig et ordentligt kram og bare klemme til. 

Håber på magi og at din dreng sover hele natten i nat 

Anmeld

29. oktober 2011

Zibi_84

Mor010711 skriver:

Hold da op, det er en sulten dreng. Du må da være helt udkørt? Håber du har en god mand til at tage lidt over en gang imellem så du kan få hvilet i løbet af dagen. Min sover heldigvis (for det meste) noget længere om natten. Men kan virkelig godt mærke hvis jeg i løbet af et par nætter har været oppe mange gange, så er jeg meget irritabel og min tålmodighed rækker ikke langt. 

Ehj jeg føler virkelig med dig. Sådan nogle hårde dage og så ikke engang ordentlig hvile om natten. 

Folk sender til hinanden kram herinde, men jeg har sådan virkelig lyst til at give dig et ordentligt kram og bare klemme til. 

Håber på magi og at din dreng sover hele natten i nat 

Tusind tak for din forståelse! Det betyder virkelig meget! Jeg ere også rigtig udkørt, og ALTID træt:-0 er heldigvis velsignet med en mand, som står op nogle nætter og hjælper, selvom han skal møde tidligt! Ellers var jeg blevet tosset i hovedet! Han er en meget sulten dreng hihi...tusind tak for det kram..det var faktisk ret tiltrængt. Sender selvfølgelig et retur til dig:-) håbede også at din datter lære at finde ro snart! STORT kram ti en venlig sjæl;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.